поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
- 
				BURKAN
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Ванка...според мен е центровка. Човека не може да запали буса. А за турбото си прав.
			
									
									- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
BURKAN написа:Ванка...според мен е центровка. Човека не може да запали буса. А за турбото си прав.
За проблемите със запалването не коментирам, просто ми направи впечатление помпата

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Абе не работи ли малко твърдичко за мойте изнежени ушички? Малко намаляване на "аванса" няма ли да помогне и за паленето? Движока е проектиран преди повече от 20-на годинки, даже 25 поне, и тогавашната нафтъ е била с едно цетаново число, а днешната доколко вдявам би трябвало да е с по-добро цетаново число. Освен това колегата казва, че е увеличил количеството на впръскване...
			
									
										
						- 
				Ivailo G. Ivanov
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , днес като отворих капака на буса , останових напредък в работата , а имено горивната система небеше глътнала въздох . Свързах зарядното  устройство  към свещите  и газ отпреде да въртя , започнах да въртя на 10 секунда без да изключвам свещите запали трудно с това първо дълго въртене , все едно има изгорели поне две свещи .  Преди да поставя въпросните свещи , проверих старите 4-ри , от който имаше само една изгуряла подминих я с нова и монтирах старите три работещи с една нова . Силно се надявам да е от тях скоро ще ги проверя .
			
									
										
						- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Колега аз имах подобни признаци със баничарката като я взех преди 4 години.Оказа се семерина на ГНП то.Не прочетох никъде да си го ревизирал стенд менд   Значи оправи си дюзите да работят с еднакво налягане,това дет две пикаят а другите уж добре не върви.Дизела не търпи кокошкарски работи.Правиш всичко по книга и после само караш няма средно положение.Успех
 Значи оправи си дюзите да работят с еднакво налягане,това дет две пикаят а другите уж добре не върви.Дизела не търпи кокошкарски работи.Правиш всичко по книга и после само караш няма средно положение.Успех 
			
									
										
						 Значи оправи си дюзите да работят с еднакво налягане,това дет две пикаят а другите уж добре не върви.Дизела не търпи кокошкарски работи.Правиш всичко по книга и после само караш няма средно положение.Успех
 Значи оправи си дюзите да работят с еднакво налягане,това дет две пикаят а другите уж добре не върви.Дизела не търпи кокошкарски работи.Правиш всичко по книга и после само караш няма средно положение.Успех 
- 
				Ivailo G. Ivanov
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравей , първият път закупих 4-ри  , от който само две работещи , втория път закупих 3 работищи , сложих трите  + една от предните две работещи = на четери работещи дюзи , верно майстора каза за първите две че отварят на 150 бара .
			
									
										
						- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Баце, нещо с идеята ти за турбото не ми харесва. Как така "да си надува колкото си иска".....  Нали ще го пренадуеш....ще направиш всичко на салата вътре
 Нали ще го пренадуеш....ще направиш всичко на салата вътре  . Замисли се над въпроса на Ванката.....без допълнителното гориво, буса ще ти забие нос в земята.....Ще тръгнеш да изпреварваш и няма да имаш мощност за да го завършиш...
 . Замисли се над въпроса на Ванката.....без допълнителното гориво, буса ще ти забие нос в земята.....Ще тръгнеш да изпреварваш и няма да имаш мощност за да го завършиш...  .Замисли се....По-добре си намери една помпа от ААЗ и ще си решиш проблема, и с паленето ,и с вървежа. И без това разбрах ,че дюзите са ти от такъв мотор.И виж размърдай помпата на ляво или дясно да оправиш центровката, пък и шумния мотор.
 .Замисли се....По-добре си намери една помпа от ААЗ и ще си решиш проблема, и с паленето ,и с вървежа. И без това разбрах ,че дюзите са ти от такъв мотор.И виж размърдай помпата на ляво или дясно да оправиш центровката, пък и шумния мотор.
			
									
										
						 Нали ще го пренадуеш....ще направиш всичко на салата вътре
 Нали ще го пренадуеш....ще направиш всичко на салата вътре  . Замисли се над въпроса на Ванката.....без допълнителното гориво, буса ще ти забие нос в земята.....Ще тръгнеш да изпреварваш и няма да имаш мощност за да го завършиш...
 . Замисли се над въпроса на Ванката.....без допълнителното гориво, буса ще ти забие нос в земята.....Ще тръгнеш да изпреварваш и няма да имаш мощност за да го завършиш...  .Замисли се....По-добре си намери една помпа от ААЗ и ще си решиш проблема, и с паленето ,и с вървежа. И без това разбрах ,че дюзите са ти от такъв мотор.И виж размърдай помпата на ляво или дясно да оправиш центровката, пък и шумния мотор.
 .Замисли се....По-добре си намери една помпа от ААЗ и ще си решиш проблема, и с паленето ,и с вървежа. И без това разбрах ,че дюзите са ти от такъв мотор.И виж размърдай помпата на ляво или дясно да оправиш центровката, пък и шумния мотор.- 
				Ivailo G. Ivanov
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте . Днес замерих свещите , оказа се че работят , замерих и свързващата лента между тях също работи . След това се замислих :понеже съм одрязал и изулирал кабелите на релето за подгрева, релето и конзолата му са извадени , да не би като подавам ток със зарядното свещите да не греят достатачно силно за единица време , понеже ако свържа зарядното устройство към клемите без акумолатор стартера няма да завърти , а свещите са доста сериозен консуматор . Времето ме претискаше и неуспях да пробвам директен ток през + на акомолатора към свещите , свързах пак зарядното изчаках до 15 секунда и започнах да вартя , първо започна с препалвания на  7-мата 8-осмата секунда буса запали напълно от  първото въртене . В момента на окасяване на свещите с зарядното замерих тока от едната свещ , тока беше 3,75V .      Относно ГНП-то  според вас кое ще бъде най безпроблемно  за монтиране и качествена работа (захвати на помпата тръбичките ) имайки в предвид , че мотора е 1.7 , ползва сигменти и лагери като на 1.9 . ?    1. ГНП от бус 1.6 тд ;претесняваме хода на буталото и количеството впръскана нафта                       2. ГНП 1.9тд - претесняваме захвата ,хода на буталото и количеството впръскана нафта .
			
									
										
						- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Всичко става ПРОВЕРИ СИ ПОМПАТА И ДЮЗИТЕ НА СТЕНД вече като си сигурен ,че е всичко ок тогава ще палим и регулираме.Няма значение с каква помпа си и дюзи мотора трябва да пали от раз.А в зависимост от помпа и дюзи  вървенето и тягата с турбо е друга тема. 
			
									
										
						
- 
				Ivailo G. Ivanov
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , вчера свързах кабел от плюса на акомолатора към свещите бройх до 15 изключих кабела бягам отпред въртя , буса запали от раз . Днес при нула градуса , кабела от плюса към свещите броя до девет махам кабела , бягам отпреде въртя пали от раз . Извод : със зарядното може да се проверят свещите дали работят ,но не и да се подаде достатачен ток  , зада подгреят нужната температура , неопходима за запалването на нафтата . Наближава момента за ходене по мъките  , за новите номера , надявам се понеже имам преглед да не се налага технически преглед има външни забележки , който отстранявам доста грубо с кит в рака и спрей . За сега остава със старата помпа по нататака ще видим .
			
									
										
						- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Братчед, това със зарядното и мукулуматуръ е въпрос на елементарна сметка ве братчед. Всяка подряваща свещ консумира условно около 10-12А (може и повече). 4х10=40А. Кое зарядно може да даде 40А, при 12V? Такива не се срещат под път и над път. Масовите са до 5-10А.  
			
									
										
						
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
KingoftheROAD написа:Братчед, това със зарядното и мукулуматуръ е въпрос на елементарна сметка ве братчед. Всяка подряваща свещ консумира условно около 10-12А (може и повече). 4х10=40А. Кое зарядно може да даде 40А, при 12V? Такива не се срещат под път и над път. Масовите са до 5-10А.

- 
				Ivailo G. Ivanov
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , от днес бусчето е с нови номера , застраховка , преглед , както си му е реда , относно турбинката и това , че не се разтоварва закупих бустметър за да замеря налягането . Налягането не се вдига повече от 0,6 бара , допускам че има вероятност за малки пробиви в смукателната система , който смятам да отстраня  ако изобщо има такива , но дори и да има пробиви според мен налягането няма да се вдигне повече от 0,8  0,9 бара .Относно вървенето 1з мотора с по-големия си вартящ момент , по-голямата си кобатура и мощност (пълен празен върви едно и също)си остава за мене по добрия вариант. От друга страна кY мотора има основен ремонт , плюс по-мощно нагнетяващи дюзи от старите му ,плюс торбинка и се усеща разлика от преди ремонта във вървенето , но не чак толкова задоволяваща ,както 1Z мотора  . Въпреки това поради положените осилия , смятам да покарам , стария КY мотор , живот и здраве след време ако е рекал Бог , може и да върна 1з в коша , благодата на Господа Исуса Христа да бъде  с всички вас . амин !
			
									
										
						- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Колега при 0.6 бар. няма как да разтовари турбото.  При натоварване на трета предавка трябва да направи поне 1 бар и да разтовари на 0.8 бара така,че си виж цялата турбо система и нека господ да е с теб
 При натоварване на трета предавка трябва да направи поне 1 бар и да разтовари на 0.8 бара така,че си виж цялата турбо система и нека господ да е с теб  
			
									
										
						 При натоварване на трета предавка трябва да направи поне 1 бар и да разтовари на 0.8 бара така,че си виж цялата турбо система и нека господ да е с теб
 При натоварване на трета предавка трябва да направи поне 1 бар и да разтовари на 0.8 бара така,че си виж цялата турбо система и нека господ да е с теб  
- 
				Ivailo G. Ivanov
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , сдобих се с ГНП от мотор SB  сиреч рядко срещано GTD в случея от ауди 1.6 тди . Тръгнах да подменям старото поради две пречини : 1.старото гнп се разтече ;  2. сложих турбо и дюзи на 155 бара а помпата остана за стандартен мотор 1.7д 130бара дюзи.  Монтирах помпата и веднага излезна проблем , надстърча няма да може да се затвори капака на двигателя , ще е цяло чудо ако се отърва само с преправяне на механизама за подаване на гас . Иначе тая надежди за това ГНП , че ще искара търсиния ефект от цялъта дъндания.
							
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
 
			   




