Въпрос за суха печка.

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Въпрос за суха печка.

Мнениеот BURKAN » Пет 15 ное 2013 20:16


Колеги тези дни инсталирах суха печка на буса. Та въпроса ми е дали може да и стане нещо, ако по време на движение е включена? И дали и се смазва вентилатора?




Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот DA@KA » Пет 15 ное 2013 21:32


По време на движение може да гасне,аспухчето трябва да е насочено обратно на движението.Хубаво е било да и направиш една профилактика преди монтажа,турбинката при Еберките е на лагери(по спомен хубави лагери са 7лв),а твоята печка каква е??????


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот BURKAN » Пет 15 ное 2013 22:22


Webasto. Сложил съм я под задната седалка и не е проблем за 5 минути да се свали. Ще я отворя и ще видя турбинката, че доста е шумно. Ауспуха съм го насочил обратно на движението.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот musuibie » Съб 16 ное 2013 23:22


Е споделяй как е де - вдигна ли се средно статистическата температура у задния край на возилото?


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот BURKAN » Съб 16 ное 2013 23:30


musuibie написа:Е споделяй как е де - вдигна ли се средно статистическата температура у задния край на возилото?


Африка е! :smile Абе супер си е, ама ще иска втори акумулатор! 1700W Дават и малък разход
до към 200гр. на час. Но имам и газова печка от каравана, която ще я сложа зад задната седалка на шофера. Нафтовата ще бъде за по-малък престой от 3-4 часа. Както казах малко е шумна и ще и видя турбинката. Какво стана с твоя дзвер 4х4? Няма снимки.


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот musuibie » Нед 17 ное 2013 15:48


BURKAN написа:
musuibie написа:Е споделяй как е де - вдигна ли се средно статистическата температура у задния край на возилото?


Африка е! :smile Абе супер си е, ама ще иска втори акумулатор! 1700W Дават и малък разход
до към 200гр. на час. Но имам и газова печка от каравана, която ще я сложа зад задната седалка на шофера. Нафтовата ще бъде за по-малък престой от 3-4 часа. Както казах малко е шумна и ще и видя турбинката. Какво стана с твоя дзвер 4х4? Няма снимки.

Ми то кво да стане - налегналата народа кинтонемия не ме е подминала и мене естествено и леееека полека събираме необходимите части за конверсия в 1,9 TDI като бусов картер, бусова маслена помпа, дизелова камбана за скоростите, редукторен стартер, гредите носещи двигателя, конзолите между гредите и двигателя, и всичко друго необходимо дето се сетиш. Оня ден в Петък най-накрая го прехвърлих на мое име и сега следва КАТ за нови номера и талони. Ма те хубавите неща бавно стават е казал народа, пък поета е рекъл: Глас народен - глас божи! :biggrin
Та тъй..
Радвам се, че си вече готов за декемврийско-мартенските студове! Да, втория акумулатор си е добро решение, но ти трябва и едно реленце, ако искаш може да се видим да ти го покажа как е вързано към системета, че моите и двата са с втори акумулатор и ги имат нещата от А до Я.
Па и некоя лимонаТъ мое спретнем пътьом :wink ...
Или баничка с капачка... :beer


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот BURKAN » Нед 17 ное 2013 19:53


Пращам ти линк на ЛС за бусов картер 30лв.


bobbeliata
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 23 юни 2008 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот bobbeliata » Чет 21 ное 2013 19:42


Някой знае ли как е свързан бензинът фабрично към резервоара, на печка Eberspacher B2l на бус Т4. При мен маркучето явно е прекъснато или разкачено, някъде между резервоара и купето, т.е. ще трябва да свалям резервоара за да го оправям и искам да знам какво да очаквам.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот PACH » Чет 21 ное 2013 21:04


При мен дизеловата печка е свързана по следния начин. От резервоара излиза десетина см маркуч който завършва с тройник. Единия маркуч заминава към ГНП, другото маркуче влиза в помпата на печката и след това отива в печката.


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот BURKAN » Чет 21 ное 2013 22:12


PACH написа:При мен дизеловата печка е свързана по следния начин. От резервоара излиза десетина см маркуч в другия край има тройник, като единия маркуч заминава към ГНП, другото маркуче влиза в помпата на печката и след това отива в печката.


Аз го направи по същия начин, тоест сложих тройник. Не е нужно да сваляш резервоара.


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот DA@KA » Чет 21 ное 2013 23:51


Фабричните отоплители,догреватели и автономки са вързани на тръбопровода за излишното гориво. :screwy а защо е така сами ще си отговорите. :gruebel


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 22 ное 2013 6:21


Не се връзва там братчед, в грешка си. На място как ще работи печката? Няма кой да й подава горивото, а иначе си дърпа от сондата. Всъщност требе да погледна как е при мен, ама иска лазене отдолу :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот DA@KA » Пет 22 ное 2013 8:05


KingoftheROAD написа:Не се връзва там братчед, в грешка си. На място как ще работи печката? Няма кой да й подава горивото, а иначе си дърпа от сондата. Всъщност требе да погледна как е при мен, ама иска лазене отдолу :Mr Green Fun

Аиде налази и пак пиши,все пак имам оригинално вързана от завода на буса,а и съм виждал повече печки от теб :mhihi виж ко пише и при братушките :mhihi И за да не си в заблуда ще ти кажа ,че излишното гориво при дизелаците има сонда която стига ПОЧТИ дъното на резервара :a045 Идеята е ако си забравил да си налееш гориво да не висиш като "прани гащи" някъде щот печката ти е изгорила нафтицата.Друг е въпроса че някои си маистор някъде си е решил да върже помпата както му е по лесно.Има автономки предимно бензинови с допълнителен резервар,които се пълни пак от излишното по време на работа на двигателя и при изгасен печока дърпа от него.Идеята както се сещаш е пак същата,резерварчето стига за нормалната работа на печката от около 60мин.


bobbeliata
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 23 юни 2008 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот bobbeliata » Пет 22 ное 2013 8:39


Отворих капачето за бензиновата помпа, дето е до ръчната спирачка и разгледах с едно огледалце в дупката. Вижда се откаченото маркуче за печката, ама не се вижда от къде е откачено. Тия дни на светло пак ще разгледам за тройници по маркучите и т.н. и дано успея да свържа печката без да свалям резервоара. Благодаря за отговорите! :th_up


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 22 ное 2013 9:48


DA@KA

Преди време, като сменях бензиновата помпа, на капака на сондата имаше три тръби, а не две, познай защо ? Другото, за което се сещам, че като не работи двигателя, няма кой да подава горивото в маркуча за излишно гориво. Поразгледах документите, и там го дават да се прави с отделна сонда за бензина, и на захранващия ГНП на дизела..
Прикачени файлове
Sh_D3LC_Einbau_mmc037_25.jpg
SCR00046.jpg
SCR00047.jpg
2.jpg
2.jpg (20.77 KиБ) Видяна 7277 пъти
V82-0521.png



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта