Въпрос за суха печка.
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Въпрос за суха печка.
Колеги тези дни инсталирах суха печка на буса. Та въпроса ми е дали може да и стане нещо, ако по време на движение е включена? И дали и се смазва вентилатора?
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Въпрос за суха печка.
По време на движение може да гасне,аспухчето трябва да е насочено обратно на движението.Хубаво е било да и направиш една профилактика преди монтажа,турбинката при Еберките е на лагери(по спомен хубави лагери са 7лв),а твоята печка каква е??????
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за суха печка.
Webasto. Сложил съм я под задната седалка и не е проблем за 5 минути да се свали. Ще я отворя и ще видя турбинката, че доста е шумно. Ауспуха съм го насочил обратно на движението.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Въпрос за суха печка.
Е споделяй как е де - вдигна ли се средно статистическата температура у задния край на возилото?
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за суха печка.
musuibie написа:Е споделяй как е де - вдигна ли се средно статистическата температура у задния край на возилото?
Африка е!

до към 200гр. на час. Но имам и газова печка от каравана, която ще я сложа зад задната седалка на шофера. Нафтовата ще бъде за по-малък престой от 3-4 часа. Както казах малко е шумна и ще и видя турбинката. Какво стана с твоя дзвер 4х4? Няма снимки.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Въпрос за суха печка.
BURKAN написа:musuibie написа:Е споделяй как е де - вдигна ли се средно статистическата температура у задния край на возилото?
Африка е!Абе супер си е, ама ще иска втори акумулатор! 1700W Дават и малък разход
до към 200гр. на час. Но имам и газова печка от каравана, която ще я сложа зад задната седалка на шофера. Нафтовата ще бъде за по-малък престой от 3-4 часа. Както казах малко е шумна и ще и видя турбинката. Какво стана с твоя дзвер 4х4? Няма снимки.
Ми то кво да стане - налегналата народа кинтонемия не ме е подминала и мене естествено и леееека полека събираме необходимите части за конверсия в 1,9 TDI като бусов картер, бусова маслена помпа, дизелова камбана за скоростите, редукторен стартер, гредите носещи двигателя, конзолите между гредите и двигателя, и всичко друго необходимо дето се сетиш. Оня ден в Петък най-накрая го прехвърлих на мое име и сега следва КАТ за нови номера и талони. Ма те хубавите неща бавно стават е казал народа, пък поета е рекъл: Глас народен - глас божи!

Та тъй..
Радвам се, че си вече готов за декемврийско-мартенските студове! Да, втория акумулатор си е добро решение, но ти трябва и едно реленце, ако искаш може да се видим да ти го покажа как е вързано към системета, че моите и двата са с втори акумулатор и ги имат нещата от А до Я.
Па и некоя лимонаТъ мое спретнем пътьом

Или баничка с капачка...

-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за суха печка.
Пращам ти линк на ЛС за бусов картер 30лв.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 23 юни 2008 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за суха печка.
Някой знае ли как е свързан бензинът фабрично към резервоара, на печка Eberspacher B2l на бус Т4. При мен маркучето явно е прекъснато или разкачено, някъде между резервоара и купето, т.е. ще трябва да свалям резервоара за да го оправям и искам да знам какво да очаквам.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за суха печка.
При мен дизеловата печка е свързана по следния начин. От резервоара излиза десетина см маркуч който завършва с тройник. Единия маркуч заминава към ГНП, другото маркуче влиза в помпата на печката и след това отива в печката.
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за суха печка.
PACH написа:При мен дизеловата печка е свързана по следния начин. От резервоара излиза десетина см маркуч в другия край има тройник, като единия маркуч заминава към ГНП, другото маркуче влиза в помпата на печката и след това отива в печката.
Аз го направи по същия начин, тоест сложих тройник. Не е нужно да сваляш резервоара.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Въпрос за суха печка.
Фабричните отоплители,догреватели и автономки са вързани на тръбопровода за излишното гориво.
а защо е така сами ще си отговорите. 


- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Въпрос за суха печка.
Не се връзва там братчед, в грешка си. На място как ще работи печката? Няма кой да й подава горивото, а иначе си дърпа от сондата. Всъщност требе да погледна как е при мен, ама иска лазене отдолу 

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Въпрос за суха печка.
KingoftheROAD написа:Не се връзва там братчед, в грешка си. На място как ще работи печката? Няма кой да й подава горивото, а иначе си дърпа от сондата. Всъщност требе да погледна как е при мен, ама иска лазене отдолу
Аиде налази и пак пиши,все пак имам оригинално вързана от завода на буса,а и съм виждал повече печки от теб



-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 23 юни 2008 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за суха печка.
Отворих капачето за бензиновата помпа, дето е до ръчната спирачка и разгледах с едно огледалце в дупката. Вижда се откаченото маркуче за печката, ама не се вижда от къде е откачено. Тия дни на светло пак ще разгледам за тройници по маркучите и т.н. и дано успея да свържа печката без да свалям резервоара. Благодаря за отговорите! 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Въпрос за суха печка.
DA@KA
Преди време, като сменях бензиновата помпа, на капака на сондата имаше три тръби, а не две, познай защо ? Другото, за което се сещам, че като не работи двигателя, няма кой да подава горивото в маркуча за излишно гориво. Поразгледах документите, и там го дават да се прави с отделна сонда за бензина, и на захранващия ГНП на дизела..
Преди време, като сменях бензиновата помпа, на капака на сондата имаше три тръби, а не две, познай защо ? Другото, за което се сещам, че като не работи двигателя, няма кой да подава горивото в маркуча за излишно гориво. Поразгледах документите, и там го дават да се прави с отделна сонда за бензина, и на захранващия ГНП на дизела..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта