MOCAL OIL Cooler Kit за Т3 1,6 TD

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
soaring
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

MOCAL OIL Cooler Kit за Т3 1,6 TD

Мнениеот soaring » Нед 08 май 2011 11:59


Здравейте колеги!
От известно време съм се замислил да монтирам Oil Cooler на моята "консерва" - VW T3 1,6 TD двигател JX.
Изчетох де що има в нет-а и оставам с впечатлението, че това би допринесло много за предотвратяване на прегряването на двигателя.
Та въпроса ми е, дали някой е слагал маслен кулер и има ли ефект?
Забелязах, че загрее ли(е не да му светне лампата) и започва да му свирка зумера за маслото. Явно маслото става на "водица" като вдигне температурата. Зная, че някой ще каже, че е от маслото, но маслото е хубаво и качествено.
Та дайте да помислим по темата...
Ето и кит за Oil Cooler:
453-798-thickbox.jpg

Цената варира от 180 до 300 лева, в зависимост от големината на радиатора.




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: MOCAL OIL Cooler Kit за Т3 1,6 TD

Мнениеот Namesata » Нед 08 май 2011 12:28


Прегледаи основини и биелни лагери.На мен ми пищеше маслото от счупено бутало и карах така около 15000км.


vasko_fish
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: MOCAL OIL Cooler Kit за Т3 1,6 TD

Мнениеот vasko_fish » Пон 09 май 2011 19:47


ММ Да колегата е прав мотора не е читав имах същия проблем след смяна на мотора нещата се оправиха .


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: MOCAL OIL Cooler Kit за Т3 1,6 TD

Мнениеот red rider » Сря 11 май 2011 19:43


Ако си премериш налягането на маслото при така добре загрял двигател , ще е най - добре .По точно при студен и след това при загрял двигател . Разлика има винаги но не трябва да е под минималното 1 Бар на загрял двигател . Ако пада надолу , значи е двигател а не масло . Малко по спомени пиша , някой колега да ме поправи ако греша . :oops:



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта