Диалема за двигател

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
djorch
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Диалема за двигател

Мнениеот djorch » Сря 22 юни 2011 22:27


Здравейте колеги и аз съм в една диалема и всичко това заради липса на праички.Разбра се,че двигателя 1.6ТD е за ремонт турбото също.Ремонта ще излезе доста парички които не мога да заделя в момента.Намислил съм да сложа някакъв бензинов с газова.Чух,че 1.8 от VW ставал много лесно.Някой слагал ли е такъв и има ли впечатления как е?




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот PACH » Чет 23 юни 2011 8:18


djorch написа:Здравейте колеги и аз съм в една диалема и всичко това заради липса на праички.Разбра се,че двигателя 1.6ТD е за ремонт турбото също.Ремонта ще излезе доста парички които не мога да заделя в момента.Намислил съм да сложа някакъв бензинов с газова.Чух,че 1.8 от VW ставал много лесно.Някой слагал ли е такъв и има ли впечатления как е?


Здравей, Митко от София на кафявото синхро с надстройката е с такъв мото 1.8 моно.Ще трябва да направиш допълнителен фланец на всмукателния колектор, с който да повдигнеш и хоризонтираш моното, което няма как да работи под наклон от 50 градуса.


Потребителски аватар
djorch
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот djorch » Чет 23 юни 2011 15:47


Ванка какъв е тоя фланец,че при Митко са правили други галимации?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот PACH » Чет 23 юни 2011 20:48


djorch написа:Ванка какъв е тоя фланец,че при Митко са правили други галимации?


Ами някакво коляно, което да изнесе малко нагоре монто и да го хоризонтира успоредно на земята.В двата края на коляното се заварят фланци, като долния се закрепя към смукателния колектор, горния към моното.


Потребителски аватар
djorch
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот djorch » Чет 23 юни 2011 21:20


Ще му мислим нещо може и карбуратор да му сложа вместо моноинжекциона.За сега мисля,че вариянта с 1.8 мотор ще ме върне най-бързо и евтино в джаза.


Потребителски аватар
djorch
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот djorch » Пет 08 юли 2011 19:37


Диалемата ми приключи.Взех решение да ремонтирам моя си двигател и турбо.Та от днес вече съм с отремонтиран двигател и турбо. eusa eusa eusa :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот PACH » Пет 08 юли 2011 19:38


djorch написа:Диалемата ми приключи.Взех решение да ремонтирам моя си двигател и турбо.Та от днес вече съм с отремонтиран двигател и турбо. eusa eusa eusa :lol: :lol: :lol:


Най-правилното решение, поздравявам те за него ;)


Потребителски аватар
djorch
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот djorch » Пет 08 юли 2011 20:02


Благодаря Ванка.Радвам се,че и ти с такъв богат опит с различни двигатели си на това мнение. :beer


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Диалема за двигател

Мнениеот PACH » Пет 08 юли 2011 20:47


djorch написа:Благодаря Ванка.Радвам се,че и ти с такъв богат опит с различни двигатели си на това мнение. :beer


Опита до сега ми показва че какъвто и двигател да сложиш, винаги разходите и труда са по-големи от ремонтирането на оригиналния.Карай си буса и не влизай в филми ;)



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта