Здравейте колеги,
Казвам колеги,защото от вчера съм собственик (надявам се горд такъв) на VW Caravelle, 1.9 бензин,боксер,водно охлаждане,газ,произведена 1984г.
Взех го по много и различни причини и най-вече,защото е от приятел,който го е купил директно от Германия през 94г. и знам,че е безупречно поддържан.
Разбира се има си немалко забележки,все пак си е близо 30 годишна и за да я "изпъна", както искам ми е нужна помощ от запознати с такъв автомобил хора,за което се и обръщам към всички вас.
Доколкото разбрах вече от форума,модела би трябвало да е T3, Синхро още не знам какво е.
Та имам няколко начални въпроса,за които моля за съдействие:
1. Продават ли се някъде нови гърне и тръби за този модел.
2. Откъде да си купя алтернаторния ремък.
3. Може ли да ми препоръчате спрей или паста за почистване на седалките,от изкуствена кожа са.
За това се сещам на първо време.
Благодаря предварително за всички отговори.
Поздрави
T3 Каравел - въпроси на начинаещ
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 7:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Добре дошъл колега и честита придобивка
Гърне и тръби може да поръчаш при някой читав сервиз за ауспуси, но цената няма да ти хареса
Варианта е запазени, втора употреба.Ремъка си го сваляш и с него отиваш в който и да е магазин за авточасти, по размер ще ти го намерят.Седалките ги демонтираш и с маркуча на дрвара ги изпираш.В една кофичка хубав прах за пране, четка с дебел косъм и голямо търкане и изплакване.В тези жеги за един ден ще изсъхнат.Качи малко снимки в темата "Представяне на нашите бусове" да го видим.
Гърне и тръби може да поръчаш при някой читав сервиз за ауспуси, но цената няма да ти хареса
Варианта е запазени, втора употреба.Ремъка си го сваляш и с него отиваш в който и да е магазин за авточасти, по размер ще ти го намерят.Седалките ги демонтираш и с маркуча на дрвара ги изпираш.В една кофичка хубав прах за пране, четка с дебел косъм и голямо търкане и изплакване.В тези жеги за един ден ще изсъхнат.Качи малко снимки в темата "Представяне на нашите бусове" да го видим.
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Ха, честито!
Вярно, че гърнета втора употреба са по-евтини, но аз съм привърженик на новото, а и няма гаранция, че втората употреба ще изкара кой знае колко. Свиквай с мисълта, че да поддържаш такъв бус си е авантюра , ма и кеф!
Относно ремъка, това ти е най-малкия проблем. Прав е Ванката, послушай съвета му, свали го и в първия магазин ще го намериш.
Успех!
Вярно, че гърнета втора употреба са по-евтини, но аз съм привърженик на новото, а и няма гаранция, че втората употреба ще изкара кой знае колко. Свиквай с мисълта, че да поддържаш такъв бус си е авантюра , ма и кеф!
Относно ремъка, това ти е най-малкия проблем. Прав е Ванката, послушай съвета му, свали го и в първия магазин ще го намериш.
Успех!
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Честито и от мене!
Относно чистенето на седалките като включил се наскоро в редиците на бусопритежателите и мръснопочиститвателите мога ти препоръчам да си купиш от някой магазин една опаковка "Астониш" - пръскаш, забърсваш и светва!
Относно чистенето на седалките като включил се наскоро в редиците на бусопритежателите и мръснопочиститвателите мога ти препоръчам да си купиш от някой магазин една опаковка "Астониш" - пръскаш, забърсваш и светва!
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Честито и от мен! Качи някоя и друга снимка да го видим. Не разбрах....синхро ли е, или не?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 9:30
- Автомобил: VW T3
- Двигател: DJ 2100
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Честито колега, ново гарне е 60-65лв, ремък 7-9лв, много безаварийни
Гърне да, ама тръби нови ще намери само с поръчка, маркови (Walker)на цена която много боли
Гърне да, ама тръби нови ще намери само с поръчка, маркови (Walker)на цена която много боли
- Dinkicha
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 01 апр 2012 16:32
- Автомобил: 1989 Volkswagen T3 Multivan
- Двигател: 1.9 1Z
- Местоположение: Бургас
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Имам въпрос свързан с Т3 и той е: без серво, ако се сложи по-малкия волан от голф 3, ще има ли трудности с маневрите ?Все още съм на 14, не съм толкова вещ и се надявам да помагате ,защото ще има нов член в семейството на Т3 в БУРГАС!
Динкич, като имаш въпроси, защо не си пуснеш собствена тема, а цапаш темата на колегата ?Постарай се да не се повтаря.
Динкич, като имаш въпроси, защо не си пуснеш собствена тема, а цапаш темата на колегата ?Постарай се да не се повтаря.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 7:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Благодаря на всички за бързите отговори.
Един приятел казва "кефа няма цена" и въпреки че никога не съм бил привърженик на тоталното автомобило-поклонничество, считам че при този автомобил ще "залитна" доста в тази посока ,като си оставям "вратичка",че за мен това е повече от автомобил.
Та........ днес изчистих седалките и таблото,първо с прах за пране,после с Meglio,тъй като не намерих Астониш. Резултата е много добър - проверено!
Ремък ще търся утре.
До p.sqrov
Къде мога да намеря това гърне? Днес звънях в Крафт и ако искам ,трябва да закарам буса,за да видят имат ли,нямат ли и ако не,да го изработят,така че ако има някъде наличен,да им го нося и само да огъват тръби и всичко ОК!
Не е синхро,днес разбрах,че това е 4x4-то на тези бусове
Скоро ще кача снимки в другата тема.
Поздрави на всички.
Един приятел казва "кефа няма цена" и въпреки че никога не съм бил привърженик на тоталното автомобило-поклонничество, считам че при този автомобил ще "залитна" доста в тази посока ,като си оставям "вратичка",че за мен това е повече от автомобил.
Та........ днес изчистих седалките и таблото,първо с прах за пране,после с Meglio,тъй като не намерих Астониш. Резултата е много добър - проверено!
Ремък ще търся утре.
До p.sqrov
Къде мога да намеря това гърне? Днес звънях в Крафт и ако искам ,трябва да закарам буса,за да видят имат ли,нямат ли и ако не,да го изработят,така че ако има някъде наличен,да им го нося и само да огъват тръби и всичко ОК!
Не е синхро,днес разбрах,че това е 4x4-то на тези бусове
Скоро ще кача снимки в другата тема.
Поздрави на всички.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 7:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Здравейте,
Вчера смених ремъка и маслото. При огледа отдолу установих,че ходовата част е в чудесно за годините си състояние,с нормално наличие на повърхностна корозия. Другото което видях е,че има слаб теч на масло някъде от картера. Тъй като виждам такъв картер за пръв път/ с центална гарнитура и странично разглобяване/,се каня да започна именно от там.
Трудно ли се сваля този картер и къде мога да намеря такава гарнитура?
Вторият ми въпрос е дали на Т3 има възможност за монтаж на отваряеми стъкла назад по купето?
И тъй като мисля за генерално пребоядисване след време, занае ли някой,как купето се отделя от шасито?
Надявам се да не досаждам с въпросите си.
Благодаря предварително.
Поздрави
Вчера смених ремъка и маслото. При огледа отдолу установих,че ходовата част е в чудесно за годините си състояние,с нормално наличие на повърхностна корозия. Другото което видях е,че има слаб теч на масло някъде от картера. Тъй като виждам такъв картер за пръв път/ с центална гарнитура и странично разглобяване/,се каня да започна именно от там.
Трудно ли се сваля този картер и къде мога да намеря такава гарнитура?
Вторият ми въпрос е дали на Т3 има възможност за монтаж на отваряеми стъкла назад по купето?
И тъй като мисля за генерално пребоядисване след време, занае ли някой,как купето се отделя от шасито?
Надявам се да не досаждам с въпросите си.
Благодаря предварително.
Поздрави
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Колега Т3 не на шаси а е цяло купе ,картера се сваля лесно гарнитура е стотинки а отваряеми стъкла е възможно монтирането
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Здравей, честит ти кораб Водният боксер няма долен капак на картера с гарнитура която да се сменява. Той се цепи на две като мотоциклетен мотор. За да се смени гарнитурата трябва да се разглоби ЦЕЛИЯ двигател. Принципно тези мотори им сълзи масло по картера, нормално е. Виж да не би от гарнитурата на маслената помпа да сълзи. Ето къде е гарнитурата на водния боксер:
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 7:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Здравейте,
В желанието си да оправя теча от двигателя,закарах буса в сервиз в Добрич,тъй като щях да прекарам в района доста време! Пичовете го "разколачиха" и установиха,че течът не е от гарнитурата на картера,а от семеринга на коляновия вал,откъм скоростите!Също така установиха,че и съединителя е "край"! "Викам" им,пичове казвайте,к'во трябва,че съм решил да го "изпъвам",като нов!
Та.......сменихме съединителя с нов,но нещо не намериха семеринга и сложиха някакъв по-различен,"дето трябвало да няма проблем - 99.9%"! Е, естествено аз съм в 0.1% и проблема стана по-голям,както и теча..........направо си промивам боксера с масло!
Моля ви за спешна насока,къде мога да купя семеринг за този колянов вал, с данни 7595-95-10/9.5 (наклонената черта осначавала обратно въртене)!
Благодаря.
Поздрави
В желанието си да оправя теча от двигателя,закарах буса в сервиз в Добрич,тъй като щях да прекарам в района доста време! Пичовете го "разколачиха" и установиха,че течът не е от гарнитурата на картера,а от семеринга на коляновия вал,откъм скоростите!Също така установиха,че и съединителя е "край"! "Викам" им,пичове казвайте,к'во трябва,че съм решил да го "изпъвам",като нов!
Та.......сменихме съединителя с нов,но нещо не намериха семеринга и сложиха някакъв по-различен,"дето трябвало да няма проблем - 99.9%"! Е, естествено аз съм в 0.1% и проблема стана по-голям,както и теча..........направо си промивам боксера с масло!
Моля ви за спешна насока,къде мога да купя семеринг за този колянов вал, с данни 7595-95-10/9.5 (наклонената черта осначавала обратно въртене)!
Благодаря.
Поздрави
- G_G
- Мнения: 150
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Семеринга го имам но ако е разбит блока а тези мотори го правят теча няма да спре, ако се окаже разбит трябва да разтържеш блока и да смениш основните лагери.
тел:0888-452-477
тел:0888-452-477
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 7:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Здравейте отново,
Преди два дни смених дисковете,барабаните и всички накладки. Дотук добре ,но установих,че заден ляв носач е доста поизгнил! Въпросът ми е,откъде мога да се сдобия с такъв,за предпочитане нов!
Благодаря предварително!
Поздрави
Преди два дни смених дисковете,барабаните и всички накладки. Дотук добре ,но установих,че заден ляв носач е доста поизгнил! Въпросът ми е,откъде мога да се сдобия с такъв,за предпочитане нов!
Благодаря предварително!
Поздрави
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 7:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: T3 Каравел - въпроси на начинаещ
Здравейте,
Бихте ли ми казали откъде мога да купя бензинова помпа за боксера?
Имам и един вероятно абсурден въпрос, но мисля да ви питам - възможно ли е да се "присади" блокаж на диферециала?
Мерси,
Бихте ли ми казали откъде мога да купя бензинова помпа за боксера?
Имам и един вероятно абсурден въпрос, но мисля да ви питам - възможно ли е да се "присади" блокаж на диферециала?
Мерси,
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта