VwT3 Газо-Дизел експерименти
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Лелелееее ....стана ми интересно .За мен това е нещо ново . Дайте снимки или там некви схеми нещо
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
muns61 написа: ...Изпарител за турбо мотор. Обикновен също се преправя лесно...
Как по-точно? да подава газта под налягане ли?
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
DA@KA написа:Колега палиш на нафта след малко пускаш газта,преди да изгасиш спираш газта работи малко с нафта и тогава гасиш.Газта се пуска в смукателния колектор демек след турбината.Аз съм говорил и с други хора дет карат дизел и газ(нитро ) ама на моята не мога се прежаля за сега.
Колега,буса си пали на нафта, но газта е пусната винаги когато е натиснат педала
на газта.На празен ход работи само на дизел, след 1000-1100 оборота се пуска газта
автоматично чрез микроключе разположено на лостовата система на ГНП-то.
Захранване с пропан-бутан:
Поради конструктивна липса на интеркулер този двигател е много подходящ за
захранване с пропан-бутан преди турбото.
Или така казано сместа се приготвя преди турбо компресора след което се нагнетява
газо-въздушна смес в двигателя./схемата е ползвана преди 2-3 десетилетия в автомобилния спорт/
По този начин отпадат много изисквания към изпарителя/ да е за турбо двигател,с балансиране на мембраните/
Просто трябва изпарител които да насмогва на увеличения дебит при турбо двигателите /а в конкретния случаи поради малките порции пропан-бутан това е
буквално всеки автомобилен изпарител/
Аз съм предпочел да е електрически поради елементарния начин за управление
/ да спира газта на празен ход/
Системата е повече от елементарна
Ако някои се чуди за какво си усложнявам живота и дали си заслужава
ще отговоря така:
Не го правя от икономическа гледна точка,интересно ми е да експериментирам
буса не ми е основно средство за придвижване /а по скоро спомагателно /
мога да си позволя такива ебавки с него.
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
От днес вече има още един газо-дизел,но този път е VW T4 1,9 TD
Буса е на приятел/ събра супер бързо всичко необходимо,след като видя ефекта
на моя бус /.
Ето и малко снимки на 2-та буса
http://moho.snimka.bg/automobiles/gazo-dizel.703673
А междувременно старата ДОКА продължава да върти километри
и нещата стават все по-добре!!
Старите хора са казали "много хубаво Не е на хубаво"
За сега усещам само положителните страни на конструкцията.
Разхода все още е не известен,Но все още не съм сипвал нафта
Тези дни се надявам да имаме резултати и за Т4-ката,като разход
ПОЗДРАВИ
П.П. може да си сменя ника "С газо-дизел в кръвта"
Буса е на приятел/ събра супер бързо всичко необходимо,след като видя ефекта
на моя бус /.
Ето и малко снимки на 2-та буса
http://moho.snimka.bg/automobiles/gazo-dizel.703673
А междувременно старата ДОКА продължава да върти километри
и нещата стават все по-добре!!
Старите хора са казали "много хубаво Не е на хубаво"
За сега усещам само положителните страни на конструкцията.
Разхода все още е не известен,Но все още не съм сипвал нафта
Тези дни се надявам да имаме резултати и за Т4-ката,като разход
ПОЗДРАВИ
П.П. може да си сменя ника "С газо-дизел в кръвта"
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Колега а къде върза този кабел на ключето на изпаритела дето се навива на бензиновите на кабела на бубуната
Или ползваш вакумен изпарител
Или ползваш вакумен изпарител
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Този кабел за който питаш командва ключето. На снимката се вижда, че изпарителя е електрически и го включва жилото на газта.
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Днес заредих дизел, разхода на 1-во зареждане 7-7,5/100
при положение,че това е в доста натоварен режим само на дизел
би дал около 10-10,5.Но за газта все още нямам представа колко харчи.
Буса е на около 170-180 газодизелови километра и намирам още тънкости в управлението
Ще видим как ще е на там /нещо се разпуши днес ,ще трябва да регулирам тези дни на ново /
при положение,че това е в доста натоварен режим само на дизел
би дал около 10-10,5.Но за газта все още нямам представа колко харчи.
Буса е на около 170-180 газодизелови километра и намирам още тънкости в управлението
Ще видим как ще е на там /нещо се разпуши днес ,ще трябва да регулирам тези дни на ново /
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Много хубава и полезна тема,браво.От година-две съм се замислил за такава интервенция,но нещо все не остава време.Преди доста време,колега от един друг форум си сложи газ на кемпера(мисля,че беше на базата на Форд Транзит) и до колкото си спомням не е имал някакви особени проблеми.
Ще следя с интерес,а пък ако нямаш нищо против,може и да се възползвам от услугите ти .
Ще следя с интерес,а пък ако нямаш нищо против,може и да се възползвам от услугите ти .
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Преди няколко дни регулирах, намалих малко газта/явно изпарителя се е раздвижил
и беше преобогатил и от там пушеше/
Сега върви доста гладко и мазно
Разход все още не зная минал съм само 50км от последното регулиране.
Приятелчето с Т4 ката се мръщи нещо / не може да си я нагласи нещо /
Но каза ,че разход не се знае има цял резервоар нафта ,/но маи бил по-малко/
Винаги съм готов да помогна за такива работи /стига да не съм много зает/
и беше преобогатил и от там пушеше/
Сега върви доста гладко и мазно
Разход все още не зная минал съм само 50км от последното регулиране.
Приятелчето с Т4 ката се мръщи нещо / не може да си я нагласи нещо /
Но каза ,че разход не се знае има цял резервоар нафта ,/но маи бил по-малко/
Винаги съм готов да помогна за такива работи /стига да не съм много зает/
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Приятели, минах за 2 дни 450км с бусчето в доста натоварен режим /поне 50 км
са в гората натоварен с дърва и 5 човека, само на 1-ва /
другото е междуградски пътища ,пак натоварен.
Разход: нямам абсолютно точни сведения +- 0,5 литра
Дизелово гориво –– 5,5 - 6 литра /100км
Пропан-бутан -- 4,5 - 5 литра /100км
Точното дозиране е от голямо значение! /доста си играх /
Вчера след като бях сигурен,че е горе долу добре ,дойде изненадата!!
Почна да свършва газта ,а буса вървеше все по-добре/ докато не свърши/!
Извод: Трябва да намаля още притока на газ!!
Днес си поиграх с "кранчето" за регулиране / не затваряше много добре /
и направих нова регулировка / сега е още по-добре / двигателя вече се държи
като бензинов ,а не като дизел на 30 години
За сега това са наблюденията.
При нова информация ще пиша отново.
са в гората натоварен с дърва и 5 човека, само на 1-ва /
другото е междуградски пътища ,пак натоварен.
Разход: нямам абсолютно точни сведения +- 0,5 литра
Дизелово гориво –– 5,5 - 6 литра /100км
Пропан-бутан -- 4,5 - 5 литра /100км
Точното дозиране е от голямо значение! /доста си играх /
Вчера след като бях сигурен,че е горе долу добре ,дойде изненадата!!
Почна да свършва газта ,а буса вървеше все по-добре/ докато не свърши/!
Извод: Трябва да намаля още притока на газ!!
Днес си поиграх с "кранчето" за регулиране / не затваряше много добре /
и направих нова регулировка / сега е още по-добре / двигателя вече се държи
като бензинов ,а не като дизел на 30 години
За сега това са наблюденията.
При нова информация ще пиша отново.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Пробвай още малко да намалиш нафтата, да видим как ще повлияе?
Иначе като какъв зебин го докарва сега? VR6-ца поне доближава ли?
Иначе като какъв зебин го докарва сега? VR6-ца поне доближава ли?
- S BeNziN v KruVtA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VwT3 Газо-Дизел експерименти
Първо ще мина 100-200км да видя разхода ,а после ще си правя експерименти.
Колкото до вървежа ,ако го сравнявам в момента с моя ВР6
бусчето е в пъти по бързо от него / все пак катастрофирах и в момента
колата е с 3 гуми и една откъсната от купето /
„но не се знае каква идея ще ме сполети на пролет
спира ме това,че с бусчето си върша работа и не е чак за ВР6 експерименти
Колкото до вървежа ,ако го сравнявам в момента с моя ВР6
бусчето е в пъти по бързо от него / все пак катастрофирах и в момента
колата е с 3 гуми и една откъсната от купето /
„но не се знае каква идея ще ме сполети на пролет
спира ме това,че с бусчето си върша работа и не е чак за ВР6 експерименти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта