Не съм много специалист, но това открих в една книга която имам. Нека спецовете да кажат дали е това!
поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
BURKAN написа:Не съм много специалист, но това открих в една книга която имам. Нека спецовете да кажат дали е това!
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Колега "BURKAN" мога да ти кажа само едно : Бог да те благослови окрепи и опази да очастваш в грабването и да наследищ спасение на дущата си . амин!
- pepi3196
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
- Автомобил: T3 Karavel
- Двигател: T3 1987
- Местоположение: София
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
[quote="BURKAN"]Не съм много специалист, но това открих в една книга която имам. Нека спецовете да кажат дали е това!
Не съм спец, но таблицата е за Т4 не за Т3
Мисля,че нещата са сходни
Не съм спец, но таблицата е за Т4 не за Т3
Мисля,че нещата са сходни
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
pepi3196 написа:
Не съм спец, но таблицата е за Т4 не за Т3
Мисля,че нещата са сходни
То и аз не съм спец. Но киловатите, цилиндрите и разни други неща ме навяват на други мисли. Нека все пак баш майсторите да кажат! Да не оплескаме нещата!
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Ето още малко което открих, но за Пасат 1.6д, 1.6тд, 1.9д и 1.9тд има малки разлики, но може да са съществени! За 1.7д не намирам нищо!!
Като гледам стойностите са едни! Значи за 1.7д ще е същото. След като силата на затягане при 1.6д и при 1.9д е еднаква значи и при 1.7д е същото!
Като гледам стойностите са едни! Значи за 1.7д ще е същото. След като силата на затягане при 1.6д и при 1.9д е еднаква значи и при 1.7д е същото!
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравейте , снощи поставих сигментите и буталата по местата им , днес поставих лагерите (основни биелни ) , коляновия вал ,болтовете са само обрани чакат стягане . Снощи излезе един въпрос. Закакво служи стрелката на буталата ? Викам си или посочва посока как да се поставят буталата в цилиндрите , на което си казах няма старшно, сега ще погледна старите снимки , преди да изкарам буталата и ще сверя по тях , отивам гледам изтрил съм снимките , като разгледах буталата и си спомних от една тема някаде бях чел за пръскалките , който охлаждат и смазват буталата , та буталата имат специален разрез ( форма ) ,през който разрез пръскалките да впръскват масло и така поставих буталата пръскалки от към тях отворите .Викам си до тук добре , но гледам има указания на листовката от сигментите как да се поставят , викам си можели масления сигмент убозначен на листовката със буква ( А ) като първи да трябва да сочи стрелката и от там да съобразиавам буква ( Б ) компресорен на 90 градуса от ( А ) и втори компресурен ( В ) на 180 градуса от ( Б ). Според тази схема ги поставих в цилиндрите , но днес щях да питам за стрелката , викам си да проверя в гогле , "какво означава стрелката на буталата " гледам излиза резултат в фолцваген форума има писано , кликам чета един се кара на друг да не се захващал с ремонта понеже бил зелен и му дава одговор на зададен от него въпрос че въпросната стрелка триабвало да сочи маховика. Викам си ,объркал съм ги, понеже моите стрелки сочат ремаците , в този момент влиза един клиент майстор на ДВГ, питам го и той казва : "-Стрелката на буталото сочи ремаците".Дано тази дрънканица помогне за напред на някой.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Колега а твоят мотор има ли пръскалки на блока и ако няма някои да каже има ли проблем и така да се кара без тях като се сложи турбо
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Здравей , да моя блок има пръскалки, относно дали е пречка ако няма пръскалки и се постави турбо незнам . Вчера като свалих 1з мотора от коша и му махнах изпускателните и смукателните колектори , взех им гарнитурите и ги наложих на ky главата , шпилките за прехващането на двата колектора пасват , но смукателните отвори на главата са по малки от тези на 1з главата . Това обаче не е пречка за поставянето им . Ето и малки снимки на самоделната пета, за прихващане на двигателя 1з , понеже турбината и оригиналната пета имат пресечени точки.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
Скоро и мен ме чака подобен проект, сдобих се със същия 1.7D който ще бъде оборудван с необходимите части от 1.6TD (картер, ГНП, маслена помпа, изпускателен и смукателен колектор, турбо).Мисля да сменя дюзите с такива от ЛТ 2.4 които ще регулираме на 170 бара, ще натегнем и леко турбото, което в комбинация с интеркулер ще има положителен ефект и очакванията са за над 90 к.с.Двигателя ще бъде поставен на синхро доката.
ПС
Понеже доста често се споменават пръскалките, да изясним и този въпрос. Блоковете на 1.7 са два модела с пръскалки и без, тези които са с пръскалки, могат да се турбинират, другите не. Предназначението на пръскалките е да впръскват масло в долната част на буталото.Маслото спомага за охлаждането на буталото, което е много важно при тези двигатели, които са много силно температурно натоварени.
ПС
Понеже доста често се споменават пръскалките, да изясним и този въпрос. Блоковете на 1.7 са два модела с пръскалки и без, тези които са с пръскалки, могат да се турбинират, другите не. Предназначението на пръскалките е да впръскват масло в долната част на буталото.Маслото спомага за охлаждането на буталото, което е много важно при тези двигатели, които са много силно температурно натоварени.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
А 1.6д блоковете имат ли пръскалки или само при 1.7д се срещат
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
takev1974 написа:А 1.6д блоковете имат ли пръскалки или само при 1.7д се срещат
1.6 нямат, както нямат и страничен канал за маслото.Тези "екстри" ги имат само 1.6 TD & 1.7D
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
И 1.9 AAZ е така - с пръскалки отдолу.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
PACH написа:...сдобих се със същия 1.7D...
А няма ли да е по-просто да сложиш 1,8 моно(или 2,0 моно от ауди)? като колегата в другата тема за газодизела. Пак ги имаш 90 коня и без каквито и да било експресионизми. А и лесно се газифицира, или казано с други думи - чем проще, тем лучше
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: поставяне на турбо от 1z на 1.7д (ky)
KingoftheROAD написа:PACH написа:...сдобих се със същия 1.7D...
А няма ли да е по-просто да сложиш 1,8 моно(или 2,0 моно от ауди)? като колегата в другата тема за газодизела. Пак ги имаш 90 коня и без каквито и да било експресионизми. А и лесно се газифицира, или казано с други думи - чем проще, тем лучше
Адаша, имам един готов 2.0 GTI AGG, ама пустата нафта ме влече
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта