Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот BURKAN » Сря 14 ное 2012 16:06


Колеги изпадна ми въпросния модел суха печка Eberspacher D2L. Оригинална от Т3 поставя се под купето. Има си всичко към нея и даже работи.
Въпроса ми е: Много ли ток харчи и гориво? И дали е сполучлива. Дали ще е възможно да се пренощува някъде и след това да има ток да запаля буса! Поздрави!

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот avtohit77 » Сря 14 ное 2012 17:42


Мараба Боби да ти кажа запаси се със втори акумулатор да нямаш проблеми :beer


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Сря 14 ное 2012 18:39


Здравейте , преди десет години , буса който карам , имаше тъкава печка и се захранваше от втори акумолатор зад шофьорската седалка плюс някакво реле . В самата печка има други две релета .


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот Special mk3 » Сря 14 ное 2012 18:48


от 120/240гр на час да харчи максимум.


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот BUS1988 » Сря 14 ное 2012 19:59


0,27 l/h нафта
15 w/h
240 w/h при пускането

Виж тук:

http://www.westfaliat3.info/eberB2L-D2L.pdf

Хубаво би било да имаш втори акумулатор. Аз съм с Eberspacher D2 (по-новия модел) и когато акумулатора пада под някакъв минимум волт спира сама. Не знам как е при D2L.
Иначе мощността е напълно достатъчна за да спиш комфортно вътре през зимата.


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот BURKAN » Сря 14 ное 2012 20:45


BUS1988 написа:0,27 l/h нафта

Този разход не е ли, когато печката е най - натоварена?
Значи втори акумулатор ще е нужен.
Благодаря за бързите отговори! :beer

P.S. Ако има някой, който е използвал точно този модел и има преки впечатления нека да напише два реда. :beer


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот DA@KA » Сря 14 ное 2012 22:21


Печката гори 500мл. на час ако работи нон стоп.Втори акомулатор е задължителен.Сега да ти кажа моите впечатления.Тая печка е кочина,може да си изгориш(задушиш) както сладко си спиш.Горивната и отоплителната камера са с една турбина и съответно обща смукателна част.Моята я имам от една година и да си призная очаквах повече.Да при напрежение в акомулатора 11.2волта влиза в авариен режим, но понякога се опитва да запали и пак и пак и пак докато се натаи хубаво с гориво после почва смардтта и пушека.Има много писано по чуждите форуми,това им е слабо място както и помпичката.Не случаино бързо е заменена с D2.Но въпреки всичко не ти пречи да пробваш...успех.


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Суха печка Eberspаcher D2L за VW Т3

Мнениеот BURKAN » Сря 14 ное 2012 23:45


DA@KA написа:Печката гори 500мл. на час ако работи нон стоп.Втори акомулатор е задължителен.Сега да ти кажа моите впечатления.Тая печка е кочина,може да си изгориш(задушиш) както сладко си спиш.Горивната и отоплителната камера са с една турбина и съответно обща смукателна част.Моята я имам от една година и да си призная очаквах повече.Да при напрежение в акомулатора 11.2волта влиза в авариен режим, но понякога се опитва да запали и пак и пак и пак докато се натаи хубаво с гориво после почва смардтта и пушека.Има много писано по чуждите форуми,това им е слабо място както и помпичката.Не случаино бързо е заменена с D2.Но въпреки всичко не ти пречи да пробваш...успех.


Благодаря! :beer Това ми охлади ентусиазма напълно!! :horror: :horror: :horror: Ще се търси друга. Поздрави! :beer



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта