За какво иде реч.......ето за този красавец:
Буса е на една яка фенка от Немско. За съжаление на магистрала Тракия между Ст.Загора и Пловдив и светнала лампата на маслото и като спряла мотора дал фира. От там рапатраци и до Пловдив.Скъсала се тръбичката за маслото на турбото. Там констатирали че турбото е заминало и поискали няколко стотин еврака за смяна
Ремонта там щял да излезе много пари и накрая чрез приятел и аз се включих в историята.
Та,накрая....взехме някакво решение да се смени мотора. Това искаха от мен и това направих.
Намерихме един ААз(1.9тд), който си беше още на колата,чухме го как работи, пуши и бръмчи....и след два дни вече беше при мен. През това време аз свалих нейния мотор...разглобих нужните части и ги подготвих за слагане на другия мотор.Фенката и тя беше покрай мен и приятели(тъй като работата най върви с
и приятели) и също се поомаца с масла и гняс.Много и било интересно.
В процеса на работа, забелязах ,че на единият технологичен отвор за закрепяне на лапата е пукнат и се наложи да го заваряваме. операцията беше извършена от профи заварчик и стана ок.


и лека по лека нещата станаха.На ААЗ-та сложих JX-совите колектори за да не преправям изпускателната и въздушната система
Остана само ГНП-то. Интересното е ,че този мотор е със раздвижено колело на ГНП-то. На Андро, който е същия мотор не е с такова колело.
