То и 2,4Д - ААВ мотора, да вземе, пак ще трябва да е в комплект със скоростите, че предавките му са други. Иначе прост и невзискателен двигател, няма турбопрахосмукачка, интеркулери и др. галимации. Само трябва да се внимава при смяна на ремъка, че гайката на коляновия вал се затяга с 50кг/м. Там има шпонка, но тя е само за центроване на положенията на белезите. При недозатягане срязва шпонката и превърта двигателя > основен ремонт на глава, клапани, булата, евентуално и мотовилки, и колянов вал...
А присаждането на 2,5 ТДИ - ACV мотор, пак в комплект със скоростите и ECU-то. Филма ми се вижда по-сложен, иначе мотора е 130 коня и е пушка, когато всичко му е наред, но е доста поусложнен, като поддръжка...
преработка на Т4
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: преработка на Т4
а може ли на т4 да се сложи двигател от пасат AFN 110кс?имам го в наличност със турбо скоростна кутия и всичките му салтънати,мойто е АБЛ 68 кс
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора/Аachen
Re: преработка на Т4
афн мисля 4е ще върви супер оба4е вси4ки питат zа по силни мотори а никой не мисли zа скоростите 4е те и беz това при фолксваген са слаби,някой срещал ли е усилени 4асти zа скоростната кутия на т4 ката zа да може да държи на по мощен мотор,аz ли4но съм се насо4ил към 1z 90кс zащото по лесно се намират и са по евтини.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: преработка на Т4
Турбопрахосмукачките не са работа ве колега, омаляват и сдават багажа по-бързо. Друга бира си е голям мотор без турбо, вервай ми
Защо на бусовете не слагат двигател 1,8T от аудитата? а слагат VR6,или R5.
Слаба ск. кутия на Т4-ка? Аз поне доколкото знам само на 204 коня мотора му идва слабичка кутията, иначе няма особени проблеми...

Слаба ск. кутия на Т4-ка? Аз поне доколкото знам само на 204 коня мотора му идва слабичка кутията, иначе няма особени проблеми...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора/Аachen
Re: преработка на Т4
За големия мотор беz турбо и по специално zа 2,4 4ист диzел мога да споря много zащото съм го имал и много zависи кой zа какво го полzва ,аz дърпам 4есто ремарке и 2,4 според мен е супер смотан мотор zащото на баира сила няма никаква и гори пове4е от 1,9, сега карам пак т4 само 4е с 1,9 тд абл мотор 68 конски сили и върви два пъти по добре от 2,4 и гори по малко 6те го сменям с 1z от голф 3 90кс тди и от доста време 4ета иz форумите zа интервенцията и се окаzва 4е не е 4ак толкова трудно но 6те пи6а пак когато zапо4на
а на коментара на колегата 4е 2,5 тди е най добре мога да кажа 4е е абсолютно прав само 4е пари zа такъв мотор трудно се вадят да не говорим 4е тои 6те е на сумати километри а на голф 3 спокойно меже да се намери по евтино и недай боже не6то се раzвали такива мотори по път и преz път ето малко инфо на мераклиите zа 1,9тди
http://tomster.cwsurf.de/
в комбиняция с по дълга 5та скорост според мен е перфектния вариант.

http://tomster.cwsurf.de/
в комбиняция с по дълга 5та скорост според мен е перфектния вариант.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: преработка на Т4
Колега, за някои неща си прав, но имай предвид че купето на т4-ката къса база тежи около 1850кг,а дългата база е 2000 кг. празен, без пътници и багаж. И малките двигатели стават, ако го караш предимно празен, или с малко пътници и багаж. Големите двигатели имат по-голям въртящ момент в низките обороти, а това за буса е по-добре, отколко малък и форсиран двигател с къси предавки и високи обороти. Това е лично мое мнение, не ангажирам никой.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора/Аachen
Re: преработка на Т4
аz както писах по горе мога много да споря на темата голям двигател беz турбо опити съм си правил много и сега като си сложа 1z на моя бус ще пиша zа реzултата и ако проблемите ми с така оби4аната марка фолксваген продължават ще си купя пак спринтер и zабравям zа вси4ки грижи 

-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
- Автомобил: Audi A3 8p
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Pleven
Re: преработка на Т4
Спринтери редовно идват при нас за дюзи
не го препоръчвам 


-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора/Аachen
Re: преработка на Т4
312 2,9 тди бая ме съмнява да е идвал при теб zа дюzи може би zа умна дюzа но рядко а да не говорим 4е е пълно с форуми на фолксвагеаген в които доста хора рат ядове а докато си карах спринтерите не ми се е налагало да търся форуми zа да си споделям проблемите,харесвам т 4~ката но никога никой не може да ме убеди 4е е по добра от спринтера,но да не спорим ако някой има още информация по темата преработка на т 4 нека я сподели
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
- Автомобил: Audi A3 8p
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Pleven
Re: преработка на Т4
Въобще не съм и помислял до споря просто ти казвам какво виждам, а и найстина няма да ги сравняваме защото според мене спринтера е в 1 клас с Крафтер-а Т4-ката може да се каже, че не е този клас 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: преработка на Т4
Спринтера, Крафтъра и по-новите ЛТ-та са с едни и същи купета, само двигателите, маски, брони и някои подробности са различни. Съвместна разработка на купетата Мерцедес и Фолксваген. Но това е друга тема.
Т4-ката е здрав като танк, но си иска и добра поддръжка. Не съм казал, нооооооо пак повтарям, переделки с други двигатели и скоростни кутии има смисъл само над 100 коня, под 100 коня купето идва тежичко, и ако си натоварен и с 1 тон полезен товар вървиш като умрял кон, независимо, кой от малките двигатели ще сложиш и колко ще го форсираш. Освен това и ресурса му бързо заминава...
Т4-ката е здрав като танк, но си иска и добра поддръжка. Не съм казал, нооооооо пак повтарям, переделки с други двигатели и скоростни кутии има смисъл само над 100 коня, под 100 коня купето идва тежичко, и ако си натоварен и с 1 тон полезен товар вървиш като умрял кон, независимо, кой от малките двигатели ще сложиш и колко ще го форсираш. Освен това и ресурса му бързо заминава...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора/Аachen
Re: преработка на Т4
днес си смених 5тата скорост с малко по дълга и ефекта е положителен само 4е иска о6те
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: преработка на Т4
До тук, добре, само внимавай да не прекалиш, че ефектът няма да много приятен. Покарай известно време така, да се тества.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора/Аachen
Re: преработка на Т4
да аz карах ве4е доста и е ок оба4е като сложа о6те по дълга 5та 6те иска и по як мотор който вен4е имам сега 6те видим кога 6те zапо4не трансплантацията 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта