Смяна на Т-3 с Т-4

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Смяна на Т-3 с Т-4

Мнениеот DA@KA » Чет 28 окт 2010 23:20


gorgi написа:DA@KA И аз имам проблем с местата.Сега се загледах в талона .В кат са ми писали едно място повече.Беше 7+1.Сега е 8+1.Мисля да търся предна двойна седалка.

Ти си щастливец,аз не посмях да искам от 7+1 да стане 8+1.Но колегите са прави,само в големия талон ги пише броя на местата.Като си правиш гражданска да ти пишат 8+1 и си ОК,аз така направих :beer В мобилето продаваха двоина предна седалка мисля.А за повдигачите и аз гадая,но не смятам скоро да отварям капака да ги видя поне,за сега там е сухо гарнитурата е ОК.




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на Т-3 с Т-4

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 29 окт 2010 8:56


gorgi написа::beer Благодаря но имам един въпрос :?: Хидравлични или с пулове са клапаните.Имам чукане при студен двигател.


Tова е нормално колега, докато позагрее малко двигателя. Ако буса ти е близо или над 200 000 км, по-добре премини от полусинтетика 10W40 на минерално 15W40. Аз така направих, и само в по-големи студове ги чувам леко да потракват. Освен това, и луфтовете по биелни/основни лагери, маслена помпа, и тн. вече не са като на нов двигател, и по-гъстото масло поддържа по-високо налягане.


gorgi
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 03 май 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Смяна на Т-3 с Т-4

Мнениеот gorgi » Пет 29 окт 2010 19:39


Благодаря за мненията .Но не разбрах за клапаните.Хидравлични или с пулове са :?: ?


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Смяна на Т-3 с Т-4

Мнениеот DA@KA » Пет 29 окт 2010 20:12


Свали капака на разпределителния вал и ще си отговориш на въпроса.Ако имаш задържал повдигач си го смени или почисти ако е възможно.Ако буса е италянка,там масло не сменят само доливат, МУНДАРИ СА големи :banghead: .Моя е Германец,аз карам пълна синтетика наи вече заради турбината ,за сега не чука ще видим докога. :beer



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта