Здравйте:
за хората които държат и поддържат машините си
благодарение на колегата DA@KA който ме светна за това съответно оправих моя
става по следния начин:
с ръка хващате въздъховода който влиза в турбото и разклатете ако има осезателен луфт
проблемът е налице,ето и малко снимки
Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
Последна промяна от xcentric на Сря 14 мар 2012 23:48, променено общо 1 път.
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: Хлабина между фъздуховода и турбото Т4
още малко материал
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
И аз се каня да я свърша отдавна тая работа,ама все не остава време,но скоро ще я направя и аз че гледам като хвана тръбата и има луфт в турбото и си гълта оттам мръсен въздух.С каква дебелина трябва да е О-пръстена?
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
sasho_yamaha написа:И аз се каня да я свърша отдавна тая работа,ама все не остава време,но скоро ще я направя и аз че гледам като хвана тръбата и има луфт в турбото и си гълта оттам мръсен въздух.С каква дебелина трябва да е О-пръстена?
колега това забравих да измеря но тези дни мисля да си купя още един резервен и ще дам инфо
моя си го закупих от ВЮРТ понеже е немско и качествено а цената беше лев и нещо
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
Днес купих въпросния О пръстен и аз .Мишо-НАБОРЕ- благодаря за инфото ще го сменя благодарение на теб ,ще почерпя като дойдеш
твой ред е .

- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
Здраво банда
,днес смених О пръстенчето и за по сигурно му сложих една водна скоба.
Нали не е проблем

Нали не е проблем

- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
pepi74 написа:Здраво банда,днес смених О пръстенчето и за по сигурно му сложих една водна скоба.
Нали не е проблем
не вярвъм да има проблем но аз специално държа да си е оригинално пак и другият път кога ли ще го сменя,едвали някой преди мене го е сменял за 10 години
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
Току що си смених и аз О-пръстена и след като пробвах буса усетих че турбото се чува по силно в малките обороти от преди,разлика в вървежа няма,но вече ще смуче чист въздух.
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
При мен го няма този пръстен,а вече карам буса 5 година...
.При мен си имаше само обикновенна скоба

- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
по принцип много които имат този проблем слагат скоба или не им си занимава да търсят "О" пръстена
целта е да не смучи въздух и прах от там вече всеки сам решава как да го направи
както е на снимката би трябвало да е при тебе
целта е да не смучи въздух и прах от там вече всеки сам решава как да го направи
както е на снимката би трябвало да е при тебе
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
Малко извън темата но около нея все пак.Днес си почистих ЕГРа и като погледнах в смукателния колектор отворите почти ги няма
утре ще сваля и него.
П.П.Преди да почистя колекторите и да затапя ЕГР клапана показателите на мотора според КТСа бяха в нормите и буса ми гореше извън градско 6.6 до 7.4 по един и същ маршрут от 80км.Вече 3 ти път минавам по същия маршрут със затапен ЕГР и разхода се качи на 7.9 мотора работи меко и стана "мърша "във високите обороти.Утре ще го бодна на КТС а да видя разликата в какво се състои и ще пиша.


П.П.Преди да почистя колекторите и да затапя ЕГР клапана показателите на мотора според КТСа бяха в нормите и буса ми гореше извън градско 6.6 до 7.4 по един и същ маршрут от 80км.Вече 3 ти път минавам по същия маршрут със затапен ЕГР и разхода се качи на 7.9 мотора работи меко и стана "мърша "във високите обороти.Утре ще го бодна на КТС а да видя разликата в какво се състои и ще пиша.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Хлабина между Въздуховода и турбото Т4
Вече седмица карам с нормално работещ ЕГР разхода падна колата се "събуди".Предпочитам да чистя колектори на 2 години примерно,отколкото на всеки 100 км разхода да ме дърпа с 4 5 лв. назад. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта