Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
Ами не съм замервал просто се променя осезаемо като премест лостчето, но не достатъчно, входящия и изходящия маркуч на радиаточето дори при ненапълно загрял бус бяха над 70 градуса входяща и 65-66 изходяща темп на маркуча отвън което е на бус запален и работил на място 15 мин примерно
- ktamen
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
Самото радиаторче представлява сериозно препятствие за въздуха. Ако клапите са на студено нищожна част от въздуха ще мине и през него. Затова духа истинско (почти) студено. Така или иначе трябва да разглобяваш - Тогава ще разбереш дали е от клапите, но те са стандартен проблем за VW на повечко годинки.
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
Да вероятно в тях е проблема, а защо има такива големи дупки в клапите? аз си ги представях по-малки, странно
- ktamen
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
За да има за какво да псуваме Ханс
Друга причина няма.

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
Моята теория е друга:
1 отворите олекотяват клапата.
2 дунапрена поема шума от въздушния поток.
3 част от въздуха преминава през отворите под дунапрена,което помага на клапата да се движи когато вентилатора е на наи силно.В това се убедих лично.
1 отворите олекотяват клапата.
2 дунапрена поема шума от въздушния поток.
3 част от въздуха преминава през отворите под дунапрена,което помага на клапата да се движи когато вентилатора е на наи силно.В това се убедих лично.
- ktamen
- Мнения: 6375
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
1 Цели 118 грама, благодарение на това олекотяване бмвтата ни дишат праха.
2 Така си е, дунапрена наистина си върши работата, но ще я върши пак толкова добре и ако клапите нямаха дупки.
3 Тази точка не я разбрах, и без дупки клапите се движат лесно. Ще го потвърди всеки, който вече е затворил отворите с тиксо ламарина или квото там му е попаднало.
2 Така си е, дунапрена наистина си върши работата, но ще я върши пак толкова добре и ако клапите нямаха дупки.
3 Тази точка не я разбрах, и без дупки клапите се движат лесно. Ще го потвърди всеки, който вече е затворил отворите с тиксо ламарина или квото там му е попаднало.
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно на Т4 предното духа хладно, задното ври
Колеги днес разглобихме кутията на парното сменихме радиаторчето, което беше тотално менте с Феби и го уплътнихме с изолационна лента, нещо което майсторът който ми е сменял радиаторчето (господ здраве да му дава) не беше направил, клапите както предполагахте бяха дреб, тук съм снимал подробно как ги оправихме, дано темата е полезна за някой като мен, който не е наясно как точно става, благодаря за помощта и съветите на хората от форума :) снимките дано се покажат

[img=http://s23.postimg.org/h03dl33av/2013_11_12_18_00_56.jpg]









[img=http://s23.postimg.org/h03dl33av/2013_11_12_18_00_56.jpg]








Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта