VR6 във клубът

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 17 яну 2011 10:00


Колега pe6kata той тоя движок точно затова е направен да тегли като дизел в ниските обороти. За буса така е по-добре, че купето тежи към 1850кг, без пътници и товар. Има го и във вариант 204 катъра, но тогава разхода става като за богати фирми. Проблема основно не е в мощността, а във въртящия момент при ниски обороти, тогава може да се поддържа що-годе приличен разход, иначе над 4000 оборота става ламя. А така на старта само лекинко погалва газта и се изстрелва, той и така си тегли много добре.

Последна промяна от KingoftheROAD на Пон 17 яну 2011 10:22, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: VR6 във клубът

Мнениеот chato » Пон 17 яну 2011 10:11


Честито за новата придобивка,срахотно разположение :bowdown .

Последна промяна от chato на Пон 17 яну 2011 16:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Пон 17 яну 2011 11:01


Благодаря chato и на мен ми харесва :да:

А що се отнася до двигателя тези 140 коня са ми напълно достатачни. И ма и друго.. къде и кога ще ги развия тези 4000 оборота? Онзи ден кога го натиснах на 2500-2600 об. беше на 100 кл. на 5-та скорост. Къде ти тя 4000 об. той ще е на 300 кл. тогава :063: Нещото което аз бих променил са скоростите има много къси 1-ва и 2-ра скорост като на товарен бус. Първата свършва буквално за няколко метра.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 във клубът

Мнениеот pe6kata » Пон 17 яну 2011 11:26


KingoftheROAD написа:Колега pe6kata той тоя движок точно затова е направен да тегли като дизел в ниските обороти. За буса така е по-добре, че купето тежи към 1850кг, без пътници и товар...

разбира се че това е идеята. Като нютони, и двете версии са еднакви-140 и 174кс са по 245нм, просто при 140 коньовата кривата на въртящия момент е изместена надолу. Не си мисли обаче че 174кс е слаб на ниски- има 210нм при 2100 оборота, но пика му е на 4200. Разбира се че при нормално каране и в градско 140к.с ще е малко по-пъргав и по-икономичен, обаче все пак мотора е бензинов, което предполага по-чести срещи в червения сектор(поне за мен :oops: ) а там нещата стават други...

На 4000об/мин на 5-та ще е със 155-160км/ч :wink:
Празен бус е като нормално натоварен пасат, в предвид размерите си буса хич не е тежък. Като го покара малко и да му свикне Ники, ще си говорим пак :lol: , а може да се окаже че е много спокоен шофер.

Всичко добро и се обади като се прибереш насам :да:


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Пон 17 яну 2011 11:55


Сега като разкарвам кучето ще му направя едно клипче да го чуете двигателя.

http://www.youtube.com/user/IzpovedniC?feature=mhum


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Вто 18 яну 2011 15:05


Moйто бусче със жило ли е или със електронна газ.
Питам защото си мислих дали може да му се сложи темпомат


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 18 яну 2011 15:28


След 96-та би трябвало да има подготовка в инсталацията, и газта също би трябвало да е електронна.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Вто 18 яну 2011 15:43


Мерси KingoftheROAD. Трябва да почна да го разучавам това бусче. :) Малко по малко


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Вто 01 фев 2011 20:48


Я да попитам нещо.
Преди 4-5 дена смених зимните гуми и погледнах DOT-а беше от 2010 и за инфо хвърлих един поглед на летните гуми .. HDPA DJRX 5204... Не знам какво означават буквите но годината е 2004.. не са ли малко старички? Питам щото Май месец смятам да се прибираме в Бг. и гумите ги чакат 4000 кл. преход за 3 дена и после още толкова на обратно дали няма да ми създават проблеми.

И още нещо.

Все съм карал коли ама на толкова неудобна седалка не съм сядал. Такова ми мамата на кръста вчера и онзи ден. Гледах я няма никакви копчета и бутони за корекция на облегалката. А се получава нещо като дупка между седалката и облегалката и кръста ми увисва. Намерих решение да сложа едно одеало но не може така.
Дали ще пасне друга седалка от друг автомобил?

Купих на моето бусче парк троник :) да видим как ще го слагам сега scare


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот stefan4o » Вто 01 фев 2011 21:01


Много хубав бус :bowdown И цветът е супер (може би любимият ми след сребрист металик). За гумите - ако си късметлия може и да изкарат доста (аз лично не смятам за приемливо да се шофира със стари гуми), ама на твое място бих взел нови, ако разбира се има такава възможност де mhihi
Какви пари даде за бусчето, ако не е тайна, разбира се?


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: VR6 във клубът

Мнениеот DA@KA » Вто 01 фев 2011 22:04


За съжаление седалките не са от наи комфортните.Мен също ме дразнят,доста твърди и не особенно анатомични са боли кръста от тях.Темпомата и на мен ми е дерт,ще чакам да споделиш мнение за инсталирането и работата на същия. :beer


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Вто 01 фев 2011 22:45


stefan4o Не съм в Бг. и затова цените са малко по различни. Но буса го взех за 17 000 Бг. лева + 3000 за пълно авто каско.

DA@KA Темпомата ще го слагам в Бг. кога се пребера. В платени обяви има колега който ги продава. Ще го купя от него. и ще пиша после кво е станало :)


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: VR6 във клубът

Мнениеот Чудомир » Вто 01 фев 2011 23:43


Като гледам немското мобиле, цената ти е слънце, па макар и от Норвегия. Или по-скоро точно заради това....
Аз в момента също се оглеждам в подобно возило, само че го искам и 4х4, и в мобиле.де е дооооста трудно да нмериш свястно за под 7-8к евро, еле пък на под 200к км


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Сря 02 фев 2011 2:22


Чудомирe нали знаеш, евтиното винаги излиза по скъпо.
Аз дръпнах малко пърички от банката и продадох стария голф, имаше и малко скътани... и така. Скоро като се пребера в Бг. и го вкарам в гаража ще се разбере какво съм купил. Но за сега си работи добре. Вчера и онзи ден ходихме до Осло което е 800 кл. отиване и връщане. Ми :dontknow: работи буса. Засичах го отново. Със 60-90 във ограниченията ми харчи 8 на 100 със жената и щерката,но между 100-150 "до толкова можах да вдигна между спиид камерите" за 364 кл. налях 30л. със препомпване на пистолета но вътре беше и на жената майкаи плюс поне 200 кила багаж.

И аз гледах за 4x4 но нямаше а съм избирал поне 7-8 месеца. Трябваше да взема или дизел 4x4 или това. Ако знаеш на какъв баир живея сега е ледена пързалка, но пък зимата трае само 4-5 месеца :wink: а и винаги мога да го спра долу. Хубавото тук е че при такъв сняг и студ главните пътища са чисти почти до асфалд и със качествени гуми нямам проблеми.
Като стана въпрос за гуми горещо ви препоръчвам Nokian Nakkapeliita Старото голфче го карах с тях две зими и сега за буса пак взех такива няма мърдане колата а са без шипове. Драпа по леда и заминава :да:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Сря 02 фев 2011 9:29


galyaradeva написа: ...Все съм карал коли ама на толкова неудобна седалка не съм сядал. Такова ми мамата на кръста вчера и онзи ден. Гледах я няма никакви копчета и бутони за корекция на облегалката. А се получава нещо като дупка между седалката и облегалката и кръста ми увисва... Дали ще пасне друга седалка от друг автомобил?
Купих на моето бусче парк троник :) да видим как ще го слагам сега scare


DA@KA написа:За съжаление седалките не са от наи комфортните.Мен също ме дразнят,доста твърди и не особенно анатомични са боли кръста от тях.Темпомата и на мен ми е дерт,ще чакам да споделиш мнение за инсталирането и работата на същия. :beer


На мен пък шофьорската седалка има регулиране в кръста точно, и на мен ми приляга добре. Има механични врътки отстрани. Карах близо 2000км. от Мюнхен до Пловдив без особени проблеми. Само левия крак ми се схващаше чат пат на няколко часа, и се налагаше да спирам за раздвижване. На хора с по-висок ръст над 180-190см. (аз съм 178см.) може да е по-неудобна. Но по сравнение с баба жужка - класиката, Т4-ката е небо и земля. При мен в Булгаристан максимумът ми е Пловдив - Варна или Пловдив - Силистра, и двата маршрута около 400 км. Та за такива разстояния не изпитвам особени проблеми и със серйната седалка.

Иначе братушките присаждат предни седалки от Опел Омега, или БМВ, - някои барабар с е-реглажи. Но там страна огромная и се карат много по-големи разстояния. Налага се и да се правят допълнителни стойки, на оригиналните подиуми на серийните седалки не всичко пасва, като ширина/дължина. Има обширна тема в руския форум със снимки и подробности.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта