VR6 във клубът
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Колега pe6kata той тоя движок точно затова е направен да тегли като дизел в ниските обороти. За буса така е по-добре, че купето тежи към 1850кг, без пътници и товар. Има го и във вариант 204 катъра, но тогава разхода става като за богати фирми. Проблема основно не е в мощността, а във въртящия момент при ниски обороти, тогава може да се поддържа що-годе приличен разход, иначе над 4000 оборота става ламя. А така на старта само лекинко погалва газта и се изстрелва, той и така си тегли много добре.
Последна промяна от KingoftheROAD на Пон 17 яну 2011 10:22, променено общо 2 пъти.
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: VR6 във клубът
Честито за новата придобивка,срахотно разположение
.

Последна промяна от chato на Пон 17 яну 2011 16:52, променено общо 1 път.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Благодаря chato и на мен ми харесва
А що се отнася до двигателя тези 140 коня са ми напълно достатачни. И ма и друго.. къде и кога ще ги развия тези 4000 оборота? Онзи ден кога го натиснах на 2500-2600 об. беше на 100 кл. на 5-та скорост. Къде ти тя 4000 об. той ще е на 300 кл. тогава
Нещото което аз бих променил са скоростите има много къси 1-ва и 2-ра скорост като на товарен бус. Първата свършва буквално за няколко метра.

А що се отнася до двигателя тези 140 коня са ми напълно достатачни. И ма и друго.. къде и кога ще ги развия тези 4000 оборота? Онзи ден кога го натиснах на 2500-2600 об. беше на 100 кл. на 5-та скорост. Къде ти тя 4000 об. той ще е на 300 кл. тогава

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VR6 във клубът
KingoftheROAD написа:Колега pe6kata той тоя движок точно затова е направен да тегли като дизел в ниските обороти. За буса така е по-добре, че купето тежи към 1850кг, без пътници и товар...
разбира се че това е идеята. Като нютони, и двете версии са еднакви-140 и 174кс са по 245нм, просто при 140 коньовата кривата на въртящия момент е изместена надолу. Не си мисли обаче че 174кс е слаб на ниски- има 210нм при 2100 оборота, но пика му е на 4200. Разбира се че при нормално каране и в градско 140к.с ще е малко по-пъргав и по-икономичен, обаче все пак мотора е бензинов, което предполага по-чести срещи в червения сектор(поне за мен

На 4000об/мин на 5-та ще е със 155-160км/ч

Празен бус е като нормално натоварен пасат, в предвид размерите си буса хич не е тежък. Като го покара малко и да му свикне Ники, ще си говорим пак

Всичко добро и се обади като се прибереш насам

- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Сега като разкарвам кучето ще му направя едно клипче да го чуете двигателя.
http://www.youtube.com/user/IzpovedniC?feature=mhum
http://www.youtube.com/user/IzpovedniC?feature=mhum
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Moйто бусче със жило ли е или със електронна газ.
Питам защото си мислих дали може да му се сложи темпомат
Питам защото си мислих дали може да му се сложи темпомат
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
След 96-та би трябвало да има подготовка в инсталацията, и газта също би трябвало да е електронна.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Мерси KingoftheROAD. Трябва да почна да го разучавам това бусче.
Малко по малко

- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Я да попитам нещо.
Преди 4-5 дена смених зимните гуми и погледнах DOT-а беше от 2010 и за инфо хвърлих един поглед на летните гуми .. HDPA DJRX 5204... Не знам какво означават буквите но годината е 2004.. не са ли малко старички? Питам щото Май месец смятам да се прибираме в Бг. и гумите ги чакат 4000 кл. преход за 3 дена и после още толкова на обратно дали няма да ми създават проблеми.
И още нещо.
Все съм карал коли ама на толкова неудобна седалка не съм сядал. Такова ми мамата на кръста вчера и онзи ден. Гледах я няма никакви копчета и бутони за корекция на облегалката. А се получава нещо като дупка между седалката и облегалката и кръста ми увисва. Намерих решение да сложа едно одеало но не може така.
Дали ще пасне друга седалка от друг автомобил?
Купих на моето бусче парк троник
да видим как ще го слагам сега 
Преди 4-5 дена смених зимните гуми и погледнах DOT-а беше от 2010 и за инфо хвърлих един поглед на летните гуми .. HDPA DJRX 5204... Не знам какво означават буквите но годината е 2004.. не са ли малко старички? Питам щото Май месец смятам да се прибираме в Бг. и гумите ги чакат 4000 кл. преход за 3 дена и после още толкова на обратно дали няма да ми създават проблеми.
И още нещо.
Все съм карал коли ама на толкова неудобна седалка не съм сядал. Такова ми мамата на кръста вчера и онзи ден. Гледах я няма никакви копчета и бутони за корекция на облегалката. А се получава нещо като дупка между седалката и облегалката и кръста ми увисва. Намерих решение да сложа едно одеало но не може така.
Дали ще пасне друга седалка от друг автомобил?
Купих на моето бусче парк троник


- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Много хубав бус
И цветът е супер (може би любимият ми след сребрист металик). За гумите - ако си късметлия може и да изкарат доста (аз лично не смятам за приемливо да се шофира със стари гуми), ама на твое място бих взел нови, ако разбира се има такава възможност де
Какви пари даде за бусчето, ако не е тайна, разбира се?


Какви пари даде за бусчето, ако не е тайна, разбира се?
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: VR6 във клубът
За съжаление седалките не са от наи комфортните.Мен също ме дразнят,доста твърди и не особенно анатомични са боли кръста от тях.Темпомата и на мен ми е дерт,ще чакам да споделиш мнение за инсталирането и работата на същия. 

- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
stefan4o Не съм в Бг. и затова цените са малко по различни. Но буса го взех за 17 000 Бг. лева + 3000 за пълно авто каско.
DA@KA Темпомата ще го слагам в Бг. кога се пребера. В платени обяви има колега който ги продава. Ще го купя от него. и ще пиша после кво е станало
DA@KA Темпомата ще го слагам в Бг. кога се пребера. В платени обяви има колега който ги продава. Ще го купя от него. и ще пиша после кво е станало

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VR6 във клубът
Като гледам немското мобиле, цената ти е слънце, па макар и от Норвегия. Или по-скоро точно заради това....
Аз в момента също се оглеждам в подобно возило, само че го искам и 4х4, и в мобиле.де е дооооста трудно да нмериш свястно за под 7-8к евро, еле пък на под 200к км
Аз в момента също се оглеждам в подобно возило, само че го искам и 4х4, и в мобиле.де е дооооста трудно да нмериш свястно за под 7-8к евро, еле пък на под 200к км
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
Чудомирe нали знаеш, евтиното винаги излиза по скъпо.
Аз дръпнах малко пърички от банката и продадох стария голф, имаше и малко скътани... и така. Скоро като се пребера в Бг. и го вкарам в гаража ще се разбере какво съм купил. Но за сега си работи добре. Вчера и онзи ден ходихме до Осло което е 800 кл. отиване и връщане. Ми
работи буса. Засичах го отново. Със 60-90 във ограниченията ми харчи 8 на 100 със жената и щерката,но между 100-150 "до толкова можах да вдигна между спиид камерите" за 364 кл. налях 30л. със препомпване на пистолета но вътре беше и на жената майкаи плюс поне 200 кила багаж.
И аз гледах за 4x4 но нямаше а съм избирал поне 7-8 месеца. Трябваше да взема или дизел 4x4 или това. Ако знаеш на какъв баир живея сега е ледена пързалка, но пък зимата трае само 4-5 месеца
а и винаги мога да го спра долу. Хубавото тук е че при такъв сняг и студ главните пътища са чисти почти до асфалд и със качествени гуми нямам проблеми.
Като стана въпрос за гуми горещо ви препоръчвам Nokian Nakkapeliita Старото голфче го карах с тях две зими и сега за буса пак взех такива няма мърдане колата а са без шипове. Драпа по леда и заминава
Аз дръпнах малко пърички от банката и продадох стария голф, имаше и малко скътани... и така. Скоро като се пребера в Бг. и го вкарам в гаража ще се разбере какво съм купил. Но за сега си работи добре. Вчера и онзи ден ходихме до Осло което е 800 кл. отиване и връщане. Ми

И аз гледах за 4x4 но нямаше а съм избирал поне 7-8 месеца. Трябваше да взема или дизел 4x4 или това. Ако знаеш на какъв баир живея сега е ледена пързалка, но пък зимата трае само 4-5 месеца

Като стана въпрос за гуми горещо ви препоръчвам Nokian Nakkapeliita Старото голфче го карах с тях две зими и сега за буса пак взех такива няма мърдане колата а са без шипове. Драпа по леда и заминава

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VR6 във клубът
galyaradeva написа: ...Все съм карал коли ама на толкова неудобна седалка не съм сядал. Такова ми мамата на кръста вчера и онзи ден. Гледах я няма никакви копчета и бутони за корекция на облегалката. А се получава нещо като дупка между седалката и облегалката и кръста ми увисва... Дали ще пасне друга седалка от друг автомобил?
Купих на моето бусче парк троникда видим как ще го слагам сега
DA@KA написа:За съжаление седалките не са от наи комфортните.Мен също ме дразнят,доста твърди и не особенно анатомични са боли кръста от тях.Темпомата и на мен ми е дерт,ще чакам да споделиш мнение за инсталирането и работата на същия.
На мен пък шофьорската седалка има регулиране в кръста точно, и на мен ми приляга добре. Има механични врътки отстрани. Карах близо 2000км. от Мюнхен до Пловдив без особени проблеми. Само левия крак ми се схващаше чат пат на няколко часа, и се налагаше да спирам за раздвижване. На хора с по-висок ръст над 180-190см. (аз съм 178см.) може да е по-неудобна. Но по сравнение с баба жужка - класиката, Т4-ката е небо и земля. При мен в Булгаристан максимумът ми е Пловдив - Варна или Пловдив - Силистра, и двата маршрута около 400 км. Та за такива разстояния не изпитвам особени проблеми и със серйната седалка.
Иначе братушките присаждат предни седалки от Опел Омега, или БМВ, - някои барабар с е-реглажи. Но там страна огромная и се карат много по-големи разстояния. Налага се и да се правят допълнителни стойки, на оригиналните подиуми на серийните седалки не всичко пасва, като ширина/дължина. Има обширна тема в руския форум със снимки и подробности.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта