Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Ами точно това направих и аз,помолих колегата ivofordivo да погледне буса на място понеже като си говорихме,той ми каза че на следващия ден ще ходи в Пловдив.След като го видял и пробвал ми каза,че ставал,но бил за обслужване и нямал гуми.Затова най добре е да отиде човек на място и да види за какво става въпрос,собственика му ми свали цената на 8000лв.но и на 6000 да ми го беше давал пак нямаше да го взема.
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Колеги в понеделник ще имам път към Пловдив,Пазарджик и София,ако някой знае къде в тези райони мога да намеря бус за продан нека сподели.В Пловдив и Карлово повечето автокъщи ги обиколих предния път като ходих,но не открих такъв бус.В София предполагам трябва да има автокъщи които продават бусове,ако някой знае такива нека сподели.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Автокъща Трансграфика...
Обади ми се като пристигнеш, ако съм свободен ще ти съдействам,
познавам лично единия собственик.
От там купих моят Т4 навремето...
Моя телефон - 0885597318
Обади ми се като пристигнеш, ако съм свободен ще ти съдействам,
познавам лично единия собственик.
От там купих моят Т4 навремето...
Моя телефон - 0885597318
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
След дълго търсене и обикаляне вече мога и аз да се похваля с нова машина.VOLKSWAGEN MULTIVAN 2,5TDI ACV мотор.Снабден с две печки суха и водна,оригинален хладилник,пердета за всички стъкла,климатроник на 2 зони,ел,стъкла и огледала с подгрев,аларма с централно заключване,ABS,AIRBAG,фаровете и мигачите са DEPO(angel eyes)с ксенони,кожа на предния капак както и роубар,DVD със усилвател и буфер,четири нови гуми,въздухозаборници на предните стъкла,оригинално фолио отзад и др.Останах приятно изненадан от разхода на гориво след завръщането ми ,а и вървежа с този мотор е лудница
.Ето и малко снимки на буса http://yamaha1000.snimka.bg/automobiles/multivan.635068

- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Честито, има доста хубави опции бусът, добре изглежда (ако се абстрахираме, че е червен, което ми е най-нелюбим цвят за кола)
Но ръждоядът го е нападнал май доста добре, за съжаление. Лошото е, че ръждата е най-трудното нещо за преборване в една кола, всичко друго подлежи на ремонт с много по-дълготраен резултат
Желая ти много радост и малко главоболия с буса 

Но ръждоядът го е нападнал май доста добре, за съжаление. Лошото е, че ръждата е най-трудното нещо за преборване в една кола, всичко друго подлежи на ремонт с много по-дълготраен резултат


Последна промяна от stefan4o на Съб 19 ное 2011 11:35, променено общо 1 път.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI

- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Всъщност ръждата отдолу е само под предния ляв калник,(вижда се на едната снимка)иначе съм го огледал много старателно отдолу и на друго място няма.Боята му е оригиналната,не е пребоядисван или удрян,а ръждата там я има,защото отгоре на това място стои акумулатора и е текла киселина най-вероятно в следствие на презареждане.Вижда се ясно как само там където се е стичала е ръждясало а назад е добре.Буса го прегледах отвсякъде преди да го взема,само в ауспуха дето не влязох 

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Честито колега със здраве да си го караш и много безавариини километра.Ръждичките да не те плашат ,буса е поцинкован и трудно го ядат "молците".
Харесаха ми фаровете ще се огледам в нета и маи ще накича моя с такива. 


- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Благодаря колеги за хубавите пожелания,дано километрите с него да са много и все безаварийни.Аз също знам,че след 96год.купетата на Т4 се подцинковат и трудно гният,а и имам приятел с carawelle който ходи постоянно за риба с него и го ползва като джип,та по купето има доста участъци без боя и така го кара с години без да е раждясало.Относно фаровете светят доста по добре от оригиналните,понеже са и с по две крушки Н7,на къси само външните а на дълги и четирите.Разбрах как се пали сухата печка за купето,но не мога да разбера как се програмира да се запали сутрин по избран от мен час.Някой ако знае нека да сподели,че и в нета няма инфо.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI

Честито колега, кораба-майка е разкошен. Даже мое се дръпнем някой път, да видим кой по-добре дърпа


За печките дай марка и модел, водната каква е? автономка или догредвател? По принцип и двете печки могат да се направят с таймери да се включват в определено време, и да подгряват едната движока, другата купето.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Честито и от мен
Любимото червено да си го караш със здраве дълго време
А за гоннката с Кингчо може и аз да се включа ако се обадите 



- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
Ами остава само да си направим някоя сбирка(с бирка)да се запозная с вас,а за гонките нека първо да го занеса на колегата Brezel от форума да му сложи едно чипче,че до 2хил.оборота е малко муден.Аз говорих с него и той ми обясни,че оригиналният софтуеар бил така програмиран да пуска гориво след тези обороти,но с един качествен чип разхода падал кам литър и мотора ставал 135 коня.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
sasho_yamaha написа:Ами остава само да си направим някоя сбирка(с бирка)да се запозная с вас,а за гонките нека първо да го занеса на колегата Brezel от форума да му сложи едно чипче,че до 2хил.оборота е малко муден.Аз говорих с него и той ми обясни,че оригиналният софтуеар бил така програмиран да пуска гориво след тези обороти,но с един качествен чип разхода падал кам литър и мотора ставал 135 коня.
Моят чип е наша разработка ,много сме сложили и за момента сме доволни.Моят рейс доста коли наказа така че,ако имаш някакво запитване със удоволствие ще помагаме

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
sasho_yamaha написа:Ами остава само да си направим някоя сбирка(с бирка)да се запозная с вас,а за гонките нека първо да го занеса на колегата Brezel от форума да му сложи едно чипче,че до 2хил.оборота е малко муден.Аз говорих с него и той ми обясни,че оригиналният софтуеар бил така програмиран да пуска гориво след тези обороти,но с един качествен чип разхода падал кам литър и мотора ставал 135 коня.
Само с един чип, едва ли ще стане. По принцип чиповете вдигат малко налягането на турбото, но се налага намеса и по дизел помпата, да се види и количеството, а понякога и дюзи се сменят с други и тн, за да се докара нужният ефект. За падането на разхода зависи колко настъпваш педала, но при по-висока мощтност няма да е по-нисък. Ако успява да изкара по-висок въртящ момент при по-ниски обороти, може и да може. А няма да е лошо и да се почисти всмукателния колектор отвътре, и една диагностика да се види налягането на турбото. Колегата DA@KA прави модификации и по кутията на въздушния фолтър да влиза повече въздух, но казва и че разхода му се качил. Иначе теглел от по-ниски обороти...
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Мнения и съвети относно закупуването на CARAVELLE 2.5 TDI
И така си върви добре буса.Моя с оригиналния дебитомер си гореше 6.6 с новия 7.4 Да наистина изтегля след 1800-2000 оброта.Хубаво е да се запознаем на една среща,дано успеем да се организираме.Все пак е криза и нафтичката не е ефтинджос.Чакам развитие на темата за срещата покраи Иванов ден.
Имаш ръжда на гредичката дет е хванато аспухчето на печката ,зад предните колонки за крика, отзад покраи тръбите на кломатика.Предните ти калници са пълни с листа и кал ще извадиш поне една кофа, вярваи ми
Вариянтите са два, сваляш калниците или с компресор с въздух.Мократа печка пали под 5 градуса външна температура ,сухата с таимер за отложен старт.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта