Добре де, да си зададем въпроса тогава ,такава голяма фирма като Валео(според проучване на всеки 3 автомобила 1-ин е със съединител валео)Ако е неудачно да се слага подобен комплект защо го произвеждат изобщо.Не мисля че го правят за да си наранят авторитета.А 2.4 чистия дизел излиза с нормален маховик и съединител.А изведнъж на Тди слагаме демферен та разликата е едва няколко коня.Не мога да си го обясня, аз мисля че е от икономическа гледна точка.(така само за сведения Валео комплект с маховика съм го платил 618.16 с възможно най- голямата отстъпка от виден вносител(няма да правя реклама кой е)сложил съм го на 19.07.2010 год.)Впечатленията са ми изключително мек педал на съединителя,плавно потегляне вибраций при потегляне изчезнаха.Наскоро някой ми сподели около 800-850 за Люк пак с отстъпка от дилър.Всеки си знае с какви средства разполага и какви части да си вгражда в автомобилът.
