Проблем с печка на Т4

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
maximoff
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в хоремага

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот maximoff » Нед 02 дек 2012 9:56


Лампата за зареждането гасне, но по някога остава да севети, но като дам газ и лампата угасва.
Такава термо защита и аз имам, но незнаех за какво е?
Утре ще се разправям с нея от ново ще меря и ще ви информирам.
Помня само, че като меря напрежението на помпата отзад е 8в. :screwy не 12в.
За кой температурен датчик говориш, ако е този за печката аз го давам на късо?
Иначе това открива ВАГ
Friday,30,November,2012,09:28:34:10074
VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 70 - VW Transporter
Scan: 01 02 03 08 15 22 25

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 074-906-018-ACV.lbl
Part No: 074 906 018 C
Component: 2,5l R5 EDC 0200SG 2520
Coding: 00003
Shop #: WSC 02743
VCID: 1627C26B5817

3 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent
18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
P1631 - 35-00 - -
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 6H0-953-257.lbl
Part No: 6H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0X3197064 V71
Coding: 09600
Shop #: WSC 00617
VCID: 2F69178FC78D
След изчистване остана само

Friday,30,November,2012,11:17:20:10074
VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: 074-906-018-ACV.LBL
Control Module Part Number: 074 906 018 C
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC 0200SG 2520
Software Coding: 00003
Work Shop Code: WSC 02743
VCID: 1627C26B5817
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
9 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A
Свалих букста на сензора G72 и я зачистих след това грешката вече не се появи.
Ще включа отново ВАГ утре за да видя дали ще я има.
Мисля, че това е въпросният сензор
Мишо, гледам имаш много релета и предпазители :screwy а при мен са по малко
Прикачени файлове
350px-Elektrik_Geber_Saugrohrtemperatur_G72_Einbauort_ACV.jpg
G72
350px-Elektrik_Geber_Saugrohrtemperatur_G72_Einbauort_ACV.jpg (40.1 KиБ) Видяна 3525 пъти




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 02 дек 2012 11:01


Май няма да е лошо да погледнеш и G79

:arrow: http://www.t4-wiki.de/wiki/G79


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Нед 02 дек 2012 18:17


При мен лампата за заряда също оставаше да свети след като запаля и като подам газ угасваше.Оказа се че са ми свършили четките на динамото,след като ги смених се оправи!


maximoff
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в хоремага

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот maximoff » Пон 03 дек 2012 8:47


Има + 12в. на датчика


maximoff
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в хоремага

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот maximoff » Пон 03 дек 2012 13:31


Какво установих?
първоначално като запаля помпичката нацъква гориво,печката припушва и до там.
Не иска да заработи. Изгасям и паля пак така :screwy. Свалих я отново и проверих вентилатора - работи.
някакви идеи?


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Пон 03 дек 2012 16:11


Заряда на акумулатора от динамото колко е?


maximoff
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в хоремага

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот maximoff » Пон 03 дек 2012 19:21


Tака след многооооо борби :beat_butt2 най после запалих пущинЯка heavy metal zork и умирам от кеф, че е преборих.
Ще ви опиша какво направих.
Значи както по-нагоре писах помпичката "нацъква" гориво първоначално печката изкарва две кръгчета дим и се заключва. Разкачам буксата и послед пак закачам (захранването). Паля колата, помпичката нацъква гориво,печката пак не пали, и пак се заключва.Така почти 100 пъти. След разговор с Мишо по телефона реших, че вентилатора вътре в печката е дал багажа. Свалям отново разглобявам за 99 път, давам 12в. на вентилатора - оказа се пушка, работи. Монтирам агейн, нацъках гориво принудително, като подадох 12в. на помпичката при изключени кабели за нея докато преля нафта през дупката на тръбата за ауспуха, вкл. всички букси, запалих автомобил, симулирах както винаги 5градуса, и реших да подам въздух през отвора за чист въздух на помпата чрез компресор. Резултата е на лице heavy metal zork взе да турми мнооогооо яко. Реших, че ще пламне. В следващият момент чух как вентилатора на печката задуха и аз спрях да подавам въздух. След като изтурми и изгоря, предполагам, налятата от мен нафта - печката заработи нормално. След 20мин. като се охлади двигателя пробвах отново. Печката бачкаше и бате Юли умираше от кефФФФ. Утре сутринта ще видя отново за какво иде реч.
Важно да се знае :012: за други като мен е:
-Печката пали сама без да се включва нищо от сорта - парно, клими, или др. Просто паля колата и тя почва леко да припушва и около 2...3мин. започва гладка работа.


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Пон 03 дек 2012 21:08


Няма да сбъркаш ако вземеш да си прекараш 2 кабела и едно ключе до таблото някъде и да си я палиш и спираш когато поискаш.


maximoff
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в хоремага

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот maximoff » Пон 03 дек 2012 21:12


mhihi как става :idea:

Последна промяна от maximoff на Сря 05 дек 2012 18:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 03 дек 2012 21:14


:да: Браво за ентусиазма колега. :beer


Когато е студен и запален движока, печката си прави първоначална продувка на втора степен и максимална мощност. Може да не е достигала нафтата съвсем до дюзата. Като не е работила дълго време, може нещо да се е запушило по горивопровода. Тествай я добре. Успех.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот pepi3196 » Пон 03 дек 2012 23:10


Важно да се знае :012: за други като мен е:
-Печката пали сама без да се включва нищо от сорта - парно, клими, или др.


Споделих опит с желание да помогна :beer


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Пон 03 дек 2012 23:54


maximoff написа:как става :idea:

Много просто,махаш датчика зад бронята и двата кабела на буксата му ги одължаваш и ги прекарваш вътре в купето и там ги свързваш с най обикновено ключе да прекъсва и свързва веригата(моето го оставих до бушоните под таблото).Един съвет ако ще го монтираш някъде по таблото си вземи ключе с диод да те подсеща ако го забравиш включено в топло време.


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот DA@KA » Пон 17 дек 2012 23:36


Да ползвам темата на колегата,зимата ползвам буса на къси разтояния в града и догревателя се пали и гаси без да се разгори на пълни обороти.Проблемите не закъсняха,започна да пуши яко толкова,че като спра на светофар околните мислят че съм се запалил mhihi .Сега ще я направя да се пали по мое желание с ключе,така ще си спестя късите цикли на работа и чистенето на горивната камера посред зима.http://www.t4-wiki.de/wiki/D3WZ малко за четене от викито. :screwy
Прикачени файлове
PC160256.JPG
PC160247.JPG
причината за нагара са БИОГОРИВОТО и късия цикъл на работа
IMGP4070.JPG
така изглеждаше преди 2 години работила с немска нафта


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Проблем с печка на Т4

Мнениеот DA@KA » Сря 16 яну 2013 18:37


Печката започна пак да пропушва докато накрая съвсем умря.Днес направих диагноза и се оказа изгоряла свещ.Нагара не е бил от късите цикли на палене при каране в града.Свеща е греела слабо,а нафтата е тлеела в камерата.Понякога печката се развърташе и гореша хубаво,но понякога спираше и се заключваше.Поръчал съм свещ клиентска 90лв,ако ползвате отстъпка 59лв.магазина на лични,че да не е реклама според правилата на форума.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта