caravel Няма страшно ве колега, ние тук така си приказваме.
Колкото до VR6-цата, хубав движок, но скъпичък за поддръжка. Доколкото знам е с бобини, и въпреки че е с метални колектори (може и да греша) ще трябва задължително газов инжекцион за 6 цилиндъра, и качествен изпарител, за да може да го храни на всички режими. Варианти за монтажа на бутилката има няколко - отзад в багажника, или на мястото на резервната гума. Няма да е лошо и 8мм тръбъ, предвид мощтността на движока. В софия не мога да кажа за добър газаджийски сервиз, който да е правил твоя двигател, но можем да питаме в газовата тема. Проучи добре въпроса, има и пасати и голфове с подобна VR6-ца, или VR5-ца. Колегата pe6kata доколкото знам е с пасат VR6 174 магарета.
Аз съм с ГИ Фобос1 и съм доволен, тук таме съм сменял по някое маркучле и скобичка, и два пъти датчик за налягането на газта, това освен консумативите - за изминати около 65-70 000км.
Успех и късмет. Мога да сложа снимки от моят монтаж, но движока е R5, и не всичко ще е 1:1 с твоя.
А братчеда, довечера ке му задоволим интереса, че сега бойни задачи в мирно време, и по моя кораб.
VW Caravelle V6-бус хулиган
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VW Caravelle V6 - бус хулиган
KingoftheROAD написа:caravel Няма страшно ве колега, ние тук така си приказваме.
Колкото до VR6-цата, хубав движок, но скъпичък за поддръжка. Доколкото знам е с бобини, и въпреки че е с метални колектори (може и да греша) ще трябва задължително газов инжекцион за 6 цилиндъра, и качествен изпарител, за да може да го храни на всички режими. Варианти за монтажа на бутилката има няколко - отзад в багажника, или на мястото на резервната гума. Няма да е лошо и 8мм тръбъ, предвид мощтността на движока. В софия не мога да кажа за добър газаджийски сервиз, който да е правил твоя двигател, но можем да питаме в газовата тема. Проучи добре въпроса, има и пасати и голфове с подобна VR6-ца, или VR5-ца. Колегата pe6kata доколкото знам е с пасат VR6 174 магарета.
Аз съм с ГИ Фобос1 и съм доволен, тук таме съм сменял по някое маркучле и скобичка, и два пъти датчик за налягането на газта, това освен консумативите - за изминати около 65-70 000км.
Успех и късмет. Мога да сложа снимки от моят монтаж, но движока е R5, и не всичко ще е 1:1 с твоя.
А братчеда, довечера ке му задоволим интереса, че сега бойни задачи в мирно време, и по моя кораб.
За монтажа на ГИ не се притеснявам много-много,проблем единствено има при разпробиването на колектора,но не е невъзможно,просто ще ме забави малко.Ще му слагам ГИ Романо със силния редуктор и 8 мм.термопластична тръба,бутилката ще е на мястото на рез гума.Ще гледам да фотографирам монтажа.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Един коз от мен за предстоящото начинание: Търси къде в София продават на Тугра Макина бутилки, те имат оптимална бутилка за Т4
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Чудомир написа:Един коз от мен за предстоящото начинание: Търси къде в София продават на Тугра Макина бутилки, те имат оптимална бутилка за Т4
Аз съм намерил на Атикер с размер Ф720 h200-61 л. по-голяма няма като диаметър.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Тук погледни номер 48, но преди това си го премери дали няма да ти е прекалено нисък. Че трябва да махнеш напречната греда, дето се пада в резервната гума, вече знаеш?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
avtohit77 написа:99% не са по темата и стана боза ННННННННННННОООООООООО Кинге Искам да ми покажеш къде е дроселовата клапа на дизела![]()
![]()
![]()
![]()
братчед, да задоволим най-напред твойта краста.
http://www.avito.ru/moskva/zapchasti_i_aksessuary/drosselnaya_zaslonka_folksvagen_t5_karavella_76951719
сега ако не почерпиш една каса бира грях ти на душата, това съм ровнал само на първо четене.
Има и още и още http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=695&t=83761
и направо изгоре http://www.touran-club.ru/f/kuplu-prodam/10824-nuzhna-drosselnaya-zaslonka-dlya-1-9-tdi/p2
Братчееед, братчед, четене му е майката - http://volkswaudi.ru/audi/ne-zavoditsya-dizelnyj-dvigatel-oshibka-08213-p2015.html
И последно за братчеда прикачвам и обяснение как работи дроселовата клапа на дизела, да нса чуди
А бутилката 720мм. диаметър няма ли да опира в гърнето отляво? При мен диаметъра е около 650мм. и до 700 няма да е проблем, и дебелина до 250мм. макс. иначе няма да може да захване шината отдолу, освен това гредичката която е над резервната гума, трябва да се махне, иначе бутилката слиза много надолу.
скивайте моята как седи, не ми харесва само това, че е 56 литра.
Последна промяна от KingoftheROAD на Вто 09 апр 2013 11:07, променено общо 2 пъти.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
720 * 240 - за над 240 мм газаджиите ми казаха, че няма да ми я монтират, защото щяла да висне...та трябваше да намерим "златната среда"
А това мисля, че беше бутилка на 330 мм височина
Ето и още една идея как трябва да се съобразява
А това мисля, че беше бутилка на 330 мм височина
Ето и още една идея как трябва да се съобразява
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Благодаря за снимките,ще пробвам и на 240 мм. височина,ако става още по-добре.Двигателя е лакум и искам да мога да събирам повече газ на зареждане,не ми се спира през 150 км. за ново зареждане.
Да знае някой колко литра се сипва на автомата масло?
Да знае някой колко литра се сипва на автомата масло?
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Колега, напиши си в профила кой ти е кода на мотора, защото нямам желание всеки път да търся 5-10 мин, за да ти пусна отговор на лесен въпрос в един ред:
Кода на мотора ти е AMV. Кода на кутията ти е EQJ. EQJ e т.нар. 01P кутия, за която трябват 4 л
http://www.t4-wiki.de/wiki/Getriebeöl#Getriebetyp_01P_2
Кода на мотора ти е AMV. Кода на кутията ти е EQJ. EQJ e т.нар. 01P кутия, за която трябват 4 л
http://www.t4-wiki.de/wiki/Getriebeöl#Getriebetyp_01P_2
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Чудомир написа: ...720 * 240 - за над 240 мм газаджиите ми казаха, че няма да ми я монтират, защото щяла да висне...та трябваше да намерим "златната среда" ...
Гредичката над резервната гума премахна ли я?
Аз оставих само ъглите. и отгоре подсилих с плоча ето така. Бутилката е италианска, и в средата има една тръба (вътр. диаметър около 20мм. или 3/4 цола) фабрично заварена така, че да се оползотвори максимално добре обема, и това и улеснява и опростява захващането за пода на багажника. Освен това съм сложил и шината под бутилката, и е захваната като в сандвич, а не виси изцяло на дъното на багажника...
Чудомир написа: ...Ето и още една идея как трябва да се съобразява...
не е съвсем правилна идеята, защото ако буса е натоварен, и задницата е полегнала, ще удари бутилката. Освен това трябва да се има предвид, при качване/слизане от бордюри, или при по-лоши пътища, по ями, или лек офроуд. Според мен трябва да е малко по-вискоо от задните носачи. Пътищава в Дойчланд са добре, но по нашите трябва да се имат предвид всички тези неща...
Последна промяна от KingoftheROAD на Нед 07 апр 2013 16:13, променено общо 1 път.
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Чудомир написа:Колега, напиши си в профила кой ти е кода на мотора, защото нямам желание всеки път да търся 5-10 мин, за да ти пусна отговор на лесен въпрос в един ред:
Кода на мотора ти е AMV. Кода на кутията ти е EQJ. EQJ e т.нар. 01P кутия, за която трябват 4 л
http://www.t4-wiki.de/wiki/Getriebeöl#Getriebetyp_01P_2
AMV е кода,все го забравям,ма като гледам това не ви е проблем.Тази седмица ще е газификацията,ако ви интересува нещо питайте.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Ако можеш снимай и процеса на монтажа, или след монтажа крайния резултат. Успех и късмет. 
п.п. Случайно намерих снимки в нета, на същата бутилка като моята. Може и да ти свършат работа. 56л. пълен обем. Празна, без сонда, както е на снимката, тежи около 33кг.
Този сайт успях да намеря само за производителя. Ако някой може да намери доставчик в българия, точно на тези бутилки ще съм много благодарен

п.п. Случайно намерих снимки в нета, на същата бутилка като моята. Може и да ти свършат работа. 56л. пълен обем. Празна, без сонда, както е на снимката, тежи около 33кг.
Този сайт успях да намеря само за производителя. Ако някой може да намери доставчик в българия, точно на тези бутилки ще съм много благодарен

Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Най-после го газифицирах тоя мотор,голям зор!Снимки и да кача нищо няма да се види,поради простата причина,че дюзите и редуктора ги монтирахме отдолу.Единствено газ. клапан е монтиран под пр. стъкло,за да е по-лесен за обслужване.Сега следват тестова за донастройка и разход,но това са бели кахъри.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: VW Caravelle V6-бус хулиган
Нисък ли ти се струва?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта