TRANSPORTER 2000-2005 г
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
То има доста писано но накратко 2.4D пукат глава на някои колеги даже и блока,ако си късметлия може направо с такава да си го купиш.
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Yaro написа:2800 оборота на 120км/ч за най-бързите скорости, ми не се обиждайте, но не е никак впечатляващо.
Аз Т4 не съм карал,но от няколко години карам форд Т300 2.0DI 100к.с. на пета на 3000об. са ми 120км. ,карал съм и LT35 2.5TDI(MB купето) и той си беше 3000об./120км.Возил съм се на доста бусове ,и по ниски обороти при 120км./ч съм виждал само на MB SPRINTER 309 CDI ,към 2400 ама беше със шест скорости.Мисълта ми е че за бус 3000/120 си е добре...Джипката е друга бира,за теглене си има бавни а и мотора сигурно е по голям.
За 2.4D мотора на Т4 имам приятел дето има доста камиони и първия бус дето си купи преди 4 г. е такъв и като го питах дали е доволен каза "това е най безпроблемното животно дето съм имал,товаря го много,давам го на всеки дето го поиска и съм сменял само едни амортисъори" . След около месец хвърли главата



- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
aз съм с 2.5 ТДИ/88коня и аз съм на 3хил.об. със 120км. ама ейго вече 4-върта година почвам няма проблеми патувам на дълго и съм сигорен в него,няма лоша машина кото се подържа а и колегата ако се разрови из форума има доста изписано по темата за да се осведоми,но първо трябва да знаеш какво искаш 

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Предполагам колегата Яро сравнява 4.2Д мотор с 2.5ТДИ нормално е да разочарован.Имам приятел с Тойота с такъв мотор с платформа тръгва на втора разхода на нафта почва от 15/100.Няма място за сравнение.По моя преценка ако свалим с 500 оборота и 2.5тди ще умалее все пак е само 102 коня.
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Има доста писано ,включително и от мен .....за Т-3 за 2.4 AAB и за 2.5 ACV горд собственик и на трите модела, аз пътувах една година до морето с последния ми бус (2.5 Тди ACV) гр.София до гр.Поморие ,тръгнах в 06 :00 ч. и в 10:00 хапвах щкембе вече
.
Карах го със 160 км. в час ,е верно разхода не беше 7 ,но му се изкефих ....

Карах го със 160 км. в час ,е верно разхода не беше 7 ,но му се изкефих ....

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Айдеее разбирачите се отпрааа.
Пък аз тъкмо се канех да си сменям движока, я ма светнете и меня от къф трактор да тургам?
За сведение зебиновия 2,5 е точно 3000 об.- 100км./ч на 5. Перка си идеал петроффф.

За сведение зебиновия 2,5 е точно 3000 об.- 100км./ч на 5. Перка си идеал петроффф.
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г


- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Щото у Европата се карат много километри. По принцип се счита, че да караш дизел трябва да навърташ поне 40-50 000км. на година. Има се предвид работна кола. При по-малко километри на година икономията на гориво е НЕЗАБЕЛЕЖИМА.
Освен това казахме и в друга тема - 7,5-8 нафта в пари са около 14-15 газ.
8х2,61= 20,88лв
20,88/1,16= 18л. газ пропан бутан.
това е по днешни цени
Айде сега ти ме убеди да карам на нафтъъъъ

Освен това казахме и в друга тема - 7,5-8 нафта в пари са около 14-15 газ.
8х2,61= 20,88лв
20,88/1,16= 18л. газ пропан бутан.
това е по днешни цени
Айде сега ти ме убеди да карам на нафтъъъъ

- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Дай по темата Ванка и си карай ако искаш на керосин бате .....
Тук на всеки магарето е най мъжко
Тук на всеки магарето е най мъжко

-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
KingoftheROAD написа:Айде сега ти ме убеди да карам на нафтъъъъ


Дизела е по приятен за каране(TDI то )ама при тия цени на горивата...дизел само служебен.А твоя зебиновия 2,5 колко нютонметра вади?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г

Ми ако не се изисква много тяга и няма да се превозват тежки товари (или по баири), и малките дизели на Т4 1,9 Д или 1,9ТД би трябвало да вършат работа. Колко са икономични друг е въпроса - ако не се гонят много около 6,5-7. при нормално каране.
При Т5 има и 1,9 ТДИ с няколко различни мощности, също става. Не е помпа-дюза, а класическо ТДИ. Хапва около 7,5-8. (това за 105 коня версията). По принцип подлежи и на чипосване, ама тука братчеда че се изкажува.
Петър Христов написа:KingoftheROAD написа:Айде сега ти ме убеди да карам на нафтъъъъ![]()
![]()
Дизела е по приятен за каране(TDI то )ама при тия цени на горивата...дизел само служебен.А твоя зебиновия 2,5 колко нютонметра вади?
по ТТД го дават 195Нм, при 95 зебин. ACV-то мое го подпирам без проблем ;) и това без да съм с прахосмукачка ;)
Последна промяна от KingoftheROAD на Сря 05 юни 2013 23:46, променено общо 2 пъти.
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Аз предлагам така .....сбираме два буса на бензин с газ и, някой дизел може и моя и ги пълним с газ и нафта ....караме заедно с еднаква скорост, и на еднакво разстояние,и ще се види най точно ,кой кум ,кой сват ,кой на булката брат и братовчед 

- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
DA@KA написа:Предполагам колегата Яро сравнява 4.2Д мотор с 2.5ТДИ нормално е да разочарован.Имам приятел с Тойота с такъв мотор с платформа тръгва на втора разхода на нафта почва от 15/100.Няма място за сравнение.По моя преценка ако свалим с 500 оборота и 2.5тди ще умалее все пак е само 102 коня.
Не сравнявам, то няма как :) просто дадох за пример. Нямах намерение да ви засягам. :) Моята представа за тези бусове беше/е, че са чудесни асвалтови крузери. Затова загледах и Т4, след като Т3 ми хареса много, надявах се, че като по-нови ще имат и по-добри динамични показатели. Това с оборотите ме изненада. Не възнамерявам да карам такъв бус със 150, но все пак е добре да разполагаш с някаква динамика и еластичност между 90 и 120 (за да не планираш изпреварвания и т.н.).
Последна промяна от Yaro на Сря 05 юни 2013 23:08, променено общо 1 път.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
Петър Христов написа:Yaro написа:2800 оборота на 120км/ч за най-бързите скорости, ми не се обиждайте, но не е никак впечатляващо.
Аз Т4 не съм карал,но от няколко години карам форд Т300 2.0DI 100к.с. на пета на 3000об. са ми 120км. ,карал съм и LT35 2.5TDI(MB купето) и той си беше 3000об./120км.Возил съм се на доста бусове ,и по ниски обороти при 120км./ч съм виждал само на MB SPRINTER 309 CDI ,към 2400 ама беше със шест скорости.Мисълта ми е че за бус 3000/120 си е добре...Джипката е друга бира,за теглене си има бавни а и мотора сигурно е по голям.
За 2.4D мотора на Т4 имам приятел дето има доста камиони и първия бус дето си купи преди 4 г. е такъв и като го питах дали е доволен каза "това е най безпроблемното животно дето съм имал,товаря го много,давам го на всеки дето го поиска и съм сменял само едни амортисъори" . След около месец хвърли главата![]()
Ама си го направи и още го търкаля
Благодаря за споделеното. При джипките също атмосферните дизели са най-здравите и непретенциозни откъм гориво, поддръжка и среда в която работят. Примерно 4.2 на Тойота и Патрул и по-стария 4.0 пак на Тойота. За работно добиче или за места, където нафтата се сипва 'на парцали' само тези са решението. Моето питане относно Т4 не е за такова. :)
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: TRANSPORTER 2000-2005 г
2.4Д е всичко останало ,но не и безпретенции-тромав ,шумен и ламя на скорост над 100км/час(отделно че не може да се товари с по голям тонаж)
давам пример за 2.5тди:преди две години на феста в сф това животно беше с двойна платформа и две коли отгоре.Русе -София даде 10,5разход и на баирите търсеше трета,но на връщане след зареждане от бензиностанцията където зарежда НСО даде 9 на сто разход и темпото на каране беше доста по бързо......
ако претенцията важи само за хубава нафта,значи и този модел е капризен
п.п колегите от Русе могат да потвърдят от колонното каране
п.п2 Т5 е само Помпа дюза при дизела
давам пример за 2.5тди:преди две години на феста в сф това животно беше с двойна платформа и две коли отгоре.Русе -София даде 10,5разход и на баирите търсеше трета,но на връщане след зареждане от бензиностанцията където зарежда НСО даде 9 на сто разход и темпото на каране беше доста по бързо......
ако претенцията важи само за хубава нафта,значи и този модел е капризен

п.п колегите от Русе могат да потвърдят от колонното каране
п.п2 Т5 е само Помпа дюза при дизела

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта