
т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
- samo_pechka
- Мнения: 9016
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
Не се сваля помпа
с индикатор и на белези се проверява. Има ли биене откъм шайбата на вала?

- kaio_666
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 17 авг 2012 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
Колеги проблема е решен беше прехвърлил няколко зъба на ремъка за радост няма поражения по клапани и бутала запалих заработи и всичко е наред преопънахме ремъка и сега се надявам да върви
Пак много ви благодаря за добрите съвети
Пак много ви благодаря за добрите съвети
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
Ето ти схема със центровката.
И ако не ти съвпаднат белезите значи имаш проблем
А тази зъбчатка която ти показа колегата по-горе е на коляновият вал успех 

И ако не ти съвпаднат белезите значи имаш проблем


- kaio_666
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 17 авг 2012 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
А дали все пак да не го сменя това колело колко струва
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
Около 35-45лв е зъбчатката но първо провери центровката и тогава ще се търсят проблемите 

- kaio_666
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 17 авг 2012 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
Колега Автохит центровката е оправена всичко е на белезите и буса върви перфектно но така или иначе немога да си обясня прехвърлянето на зъбите разпределителният вал беше на 180 градуса и ме съмнява че това колело е износено нямам друго обяснение ремъка се беше поохлабил но не чак дотам че да прехвърли зъб
Така или иначе поне си проверих дюзите и намерих много свестен майстор на помпи дюзи и дизелови двигатели и ако някои има нужда ще помагам
Така или иначе поне си проверих дюзите и намерих много свестен майстор на помпи дюзи и дизелови двигатели и ако някои има нужда ще помагам
- samo_pechka
- Мнения: 9016
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
То няма какво да му се износи , ако говорим за колелото на кол.вал. То направо си къса шпонката и превърта . проблема е ,че често почва да мята леко на една страна и не става само със замяна на колелото . Трябва да се зачисти вала на струг ,челно , за да легне правилно новата зъбчатка . В дизел форума има описана технологията 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: т4 1.9 чист дизел 91г буса заработи на 3цилиндъра
За 5 цилиндровите мотори, централния болт на КВ, го дават да се затяга с 460+ Нм. За 4 цилиндъра не мога да го намеря колко точно е, но би трябвало да е там някъде. При дизела ако не се затегне с предписаните килограми - ефектът е такъв - къса шпонката, пада и ремъка, буталата цункат клапаните, и гуттен за морген




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта