Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
Колега проблема които имаш само на бензин ли го прави или и на газ,аз също брах доста ядове докато подкарам моя да работи и на бензин и на газ,затова описвай точно за какво става въпрос за да не те насочваме в грешна посока,а тази букса за която говориш е дюза за първоначалното запалване след като запалиш тя не подава повече гориво така че ,след като запалиш един път вече не би трябвало да имаш проблем,ако искаш ми звънни на 0889303325
- erdi73
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 04 дек 2009 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
Здравеите!
Значи ,за какво става вапрос при моя бус:
Сутрин при студен мотор при 1 запалване се мачи да запали даржи обороти 3-4 сек и после изгасва.Натискам педала на гаста но няма ефект.
При 2 запалване също пали,ситуацията се повтаря,но натискам педала на газта и мотора се изфурсирва ,малко се чуди как да нареди цилиндрите,но поне не гасне.Ако пусна веднага педала ще изгасне.И така давам газ докато мотора се успокои и леко отпускам педала ,като внимавам да не игасне.След 1-2 минути вече и да отпусна гаста от педала мотора не изгасва,малко по прекасва но като загрее малко вече си работи нормално без някакви прекасвания.
Аз сам с газов инжекцион ,след леко загряване на мотора вече и гаста се вклучва,мотора си работи нормално без прекасвания.
Колата си има тяга като дам газ си подема нормално без заглахвания,подаржа 100-120 км/ч без проблем.
Разхода е нормален както беше преди тези проблеми.
При изгасяне на буса при загрял мотор (говорим 90 градуса),и след това се опитам да запаля отново ,запалва за 2-3 сек. и изгасва.Повтарям това няколко пати и все сащото.Трябва да повторя запалване поне 9-10 пъти и може да запали но пак не е сигурно.
Такава е ситуацията с моя бус!
Сменил сам следните неща:
1.свещи
2.капачка с палец
3.бубина
4.датчик на Хол
5.презапоен блок за управление
6. още нещо намиращо се на противоположната страна на клапата за газта,мисля че се задеистват заедно
7.датчик за температура (син цвят)
Значи ,за какво става вапрос при моя бус:
Сутрин при студен мотор при 1 запалване се мачи да запали даржи обороти 3-4 сек и после изгасва.Натискам педала на гаста но няма ефект.
При 2 запалване също пали,ситуацията се повтаря,но натискам педала на газта и мотора се изфурсирва ,малко се чуди как да нареди цилиндрите,но поне не гасне.Ако пусна веднага педала ще изгасне.И така давам газ докато мотора се успокои и леко отпускам педала ,като внимавам да не игасне.След 1-2 минути вече и да отпусна гаста от педала мотора не изгасва,малко по прекасва но като загрее малко вече си работи нормално без някакви прекасвания.
Аз сам с газов инжекцион ,след леко загряване на мотора вече и гаста се вклучва,мотора си работи нормално без прекасвания.
Колата си има тяга като дам газ си подема нормално без заглахвания,подаржа 100-120 км/ч без проблем.
Разхода е нормален както беше преди тези проблеми.
При изгасяне на буса при загрял мотор (говорим 90 градуса),и след това се опитам да запаля отново ,запалва за 2-3 сек. и изгасва.Повтарям това няколко пати и все сащото.Трябва да повторя запалване поне 9-10 пъти и може да запали но пак не е сигурно.
Такава е ситуацията с моя бус!
Сменил сам следните неща:
1.свещи
2.капачка с палец
3.бубина
4.датчик на Хол
5.презапоен блок за управление
6. още нещо намиращо се на противоположната страна на клапата за газта,мисля че се задеистват заедно
7.датчик за температура (син цвят)
- erdi73
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 04 дек 2009 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
А сетих се нещо ,когато бях на елкон,момчето вклучи в куплонга на температурния дадчик някакав симулатор,черна кутика с три потенциометара,(като погледнете отгоре кам температурните датчици,този с синия цвят на корпуса,за него става дума).
Та като завартя малко тези потензиометри буса палеше нормално,при загрят двигател.
И тои помисли че е от датчика ,сменихме го ,но не беше причината в него.
Каза ми тои нещо ама не го разбрах,и изкаше да пробваме с друг комп.
Ама откаде да намеря такав комп,и така си остана ,а аз се прибрах.
За друго не се сещам.
Та като завартя малко тези потензиометри буса палеше нормално,при загрят двигател.
И тои помисли че е от датчика ,сменихме го ,но не беше причината в него.
Каза ми тои нещо ама не го разбрах,и изкаше да пробваме с друг комп.
Ама откаде да намеря такав комп,и така си остана ,а аз се прибрах.
За друго не се сещам.
- boichopavlov
- Мнения: 205
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
Течаща старт-дюза, или течащи 1, 2, 3, 4, 5 основни дюзи.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
Колега аз смених клапана за налягането и при мен проблема се реши сега си пали от раз и нямам ядове,ако не ти се сменя клапана хвани някой приятел които си има малко понятие дай му едни клещи да стисне маркуча които е на изхода на клапана за налягането и пробвай да запалиш ако работи направо го сменяй,ако мислиш че е от компа ако имаш път към Бургас мога да ти дам комп за проба само.
- erdi73
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 04 дек 2009 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Смяна на дачик на Хол в Т4 2,5 бензин
Здравеите!
Утре че пробвам с дюзата.
Утре че пробвам с дюзата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта