VR6 във клубът

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 10 фев 2011 22:19


то тва лонг лайв масла са малко измислена работа, за намаляване на разходите по обслужване уж.




Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Чет 10 фев 2011 23:45


Аз тези 15К ще ги навъртя за 2-3 години.. ще забрявя кога съм сменил маслото :)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 11 фев 2011 9:09


Колега, забележи че в инструкцията за експлоатация на МПС-то от завода производител е написано следното:

маслото се сменя със съответно препоръчваното от завода производител на всеки 10 000км.(15 000км.) или на 1 година. Който срок настъпи първи. Ако не можеш да навъртиш съответните километри за една година, може и на година и половина (според мен)да го смениш. Нищо фатално и вредно за здравето, но 2 години според мен идва малко множко, ако пак не навъртиш нужните километри...


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 18 фев 2011 14:37


Ето стойки за седалките самоделка


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 19 фев 2011 11:44




Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Нед 20 фев 2011 17:16


Ти си златен Ванка :) Само дето гугала не ще да превежда руския форум както трябва,и си го превеждам в свободен текст. Чудя се защо дава този наклон на седалката. Гледах моите седалки.. долу шините са равни а наклона е даден при конструирането на самата седалищна част, което би трябвало да важи и за останалите седалки на автомобилите :screwy
Прикачени файлове
CIMG1505a.jpg


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Нед 20 фев 2011 17:39


Днес взех от комшията една лятна гума от аудито му да я пробвам на бусчо как седи :) Харесвам подобен модел джанти па да видим кога ще му излезе късмета да се кипри с нещо такова :) Гумите са 225/40/18
Но ми се иска да е нещо подобно http://www.qwt.no/storefront.php?pid=3859&catid=64
Прикачени файлове
CIMG1502A.jpg
CIMG1503A.jpg


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 20 фев 2011 22:41


galyaradeva написа: ...защо дава този наклон на седалката. Гледах моите седалки.. долу шините са равни а наклона е даден при конструирането на самата седалищна част, което би трябвало да важи и за останалите седалки на автомобилите...


Стойката на водача и пътника до него в лек автомобил е различна от тази в Т4-ката. Разликата не само във височината и видимостта, просто такова е разположението. Иначе няма да можеш да си нагласиш нормално седалка от лек автомобил монирана на равен подиум. Ако имаш възможност погледни на някоя Омега или БМВ5-а как стоят техните предни седалки и ще се увериш. Там седалката като се придвижва напред, едновременно с това се и придвижва нагоре. Това е направено така за хора с по-нисък от средния ръст. При буса торпедото е късо, а височината и без това е достатъчно висока. На баба жужка класиката седалките са на такива стойки като на снимката. Ще се опитам да изровя чертежи или снимки.


Потребителски аватар
pepi74
Мнения: 178
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
Автомобил: Мултиван Т-4
Двигател: ACV - 2000 година
Местоположение: софия

Re: VR6 във клубът

Мнениеот pepi74 » Сря 23 фев 2011 16:56


Честито колега със здраве и безаварийно,джантата добре седи ,но мисля едни петолъчки ще му дойдат добре ,всичко е въпрос на вкус все пак.


Потребителски аватар
aylin78
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: VR6 във клубът

Мнениеот aylin78 » Сря 23 фев 2011 18:11


Наистина добре стоят добре 18 ките,аз на моя син лебед имам 17 ки от А6,но ниски идват за нашите пътища о се влизат по дупките-аз съм с 215/17/50 и 225/17/50.Вярно е много отварят ама аз си плащам на гумаджията после всяка година :Mr Green Fun .А за седалките не го знаех това Ванка,аз за напред искам да сложа седалки от Омега или Бмв5,ще видим като му дойде времето


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Чет 24 фев 2011 20:32


Няма значение от каква кола са седалките стига да са удобни. Не знам дали ще позволят една анкета за това кои са най удобните седалки на които сме сядали.. но си мисля че седалките на мерцедес ще са водещи. Идеята за смяна на моите седалки идва от това че веднъж годишно имам 8000 кл. преход до Бг.плюс през ден по 22... от работа до вкъщи и обратно и ми идва множко тези корита.

aylin78 аз нямам проблеми с дупките по пътищата приятел и затова си позволявам лукса да си мечтая за 18 :wink:
Но и трябва да се смени и окачването и става една сметка.. :не:
Ето такива джанти ми харесват на мене.. със много спици.
Прикачени файлове
85_-1387929463.jpg


Потребителски аватар
Marian Yachev
Мнения: 128
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trustenik

Re: VR6 във клубът

Мнениеот Marian Yachev » Нед 27 фев 2011 20:39


Колега когато си търсех бус преди няколko години имах възможноста да пробвам в Холандия версията Multivan VR6 1999г. същия двигател като твоя и направо онемях :o .Супер машинка, но ние търсехме нещо по-малощно за из града, пък и цената му беше мн.фрапираща за нас.Но иначе VR6 мисля че е един от най-добрите на VW и мн.добре му приляга на буса.Да ти е жив и здрав...... :beer


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: VR6 във клубът

Мнениеот galyaradeva » Пон 28 фев 2011 1:51


Marian Yachev написа:Колега когато си търсех бус преди няколko години имах възможноста да пробвам в Холандия версията Multivan VR6 1999г. същия двигател като твоя и направо онемях :o .Супер машинка, но ние търсехме нещо по-малощно за из града, пък и цената му беше мн.фрапираща за нас.Но иначе VR6 мисля че е един от най-добрите на VW и мн.добре му приляга на буса.Да ти е жив и здрав...... :beer


М да напълно съм съгласен. Т4-ката която имах преди беше 2.4Д синхро беше много здрав двигател не ме е оставял на пътя но и беше мъка за дълак път. Аз избирах половин година и критерият беше VR6 двигател и задните врати да се отварят като порта а не като капак на казан :wink: Цвета дойде като бонус. да няма климатици,печки,легла и други глезотиики но пък и аз не съм идеален.


Потребителски аватар
Marian Yachev
Мнения: 128
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trustenik

Re: VR6 във клубът

Мнениеот Marian Yachev » Пон 28 фев 2011 9:33


нищо колега и така си е бонбон. А между другото варианта с две врати е по-удачен,защото при тези с цяла врата много бързо си заминават амортисьорчетата и постепенно почва трудно да я вдига(самата врата е мн.тежка).Друг плюс на двойната врата,е че одобна при товарене(вратите могат да се отварят до 180 градуса).И аз съм с такива :mrgreen:


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: VR6 във клубът

Мнениеот DA@KA » Пон 28 фев 2011 9:46


Аиде сега "неудобна ,казан "Ако я отваряш в гараж наистина е по удобно с 2 врати.Обаче за лопането и това ,че не уплътнява добре нищо не казвате.То на Мариян е товарно и му дреме какво става в товарния отсек.За пътническо цялата като"КАПАК НА КАЗАН" си е наи добре.По добре уплътнява не лопа и кат я вдигнеш когато вали,си разтоварваш покупките от количката без да ти капе във врата :beer Не се сърдете но това е истината :да:



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта