Здравейте фенове на най-доброто комби в света.
Собственоръчно подмених всички видове ремъци, ролки и водната помпа

Но както винаги се получава... излязоха и някои дребни непредвидени разходи, като например: Я и така и така съм отворил - спуснах и по една нова семеринга на оголените места; яя пластмасовия фланец над скоростната кутия е пред полу-разпад - сложих нов. Оказа се, че за Т4 с печка е различен от масовия фланец, и естествено дефицит, та го чаках 10 раб. дни да довтаса в оригинална найлонка от Classic parts. Двигателя отново заработи, на всичкото отгоре паленето се подобри, сега пали "чук-дрън", ако трябва да го обяснявам на жена ми. Вероятно не всичко е било точно по белезите преди. Естествено беше налице и завещаното от предишен Майстор - имаше чертички с бял маркер по зъбните колела - "любимото" ми.
Вижда се изхода на фланеца как беше побеляло около него, защото почти е текло от там. Беше много препечен стария и като го пипнах и Оп.
Иначе днес имаше силен вятър при нас и пускахме хвърчилото.
