VW Caravelle 2,4D странен проблем

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
andi simoni
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
Автомобил:
Двигател:

VW Caravelle 2,4D странен проблем

Мнениеот andi simoni » Вто 07 май 2013 15:25


Здравейте, от скоро съм собственик на VW karavelle 2,4D. На втория ден напълни втори цилиндър с вода, свалих главата и я занесох да я надуят и изшлайфат. Всичко беше на ред до момента в които не сглобих мотора и го запалих. Взе пак да надува маркучите и се притеснявам че може да е нещо друго. Моля, ако има някой който може да ме посъветва каде да го закарам за да го види някой добър майстор, или да каже от какво може да е проблема. Главата не е спукана със сигурност присъствах на проверката. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот valsanik » Вто 07 май 2013 16:23


Смени капачката на разширителното казанче.....И имай на идея ,че охладителната система работи с налягане.
Но като за начало ,смени капачката.


Потребителски аватар
baimitcan_74@abv.bg
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 13 авг 2009 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: червен бряг

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот baimitcan_74@abv.bg » Вто 07 май 2013 16:38


здравей колега сутрин отвори разширителното казанче на студен мотор не трябва да има никакво налягане и като стиснеш маркучите на охладителната трябва са са меки иначе лошо :scare3


andi simoni
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот andi simoni » Вто 07 май 2013 17:23


Благодаря за съветите, това с отварянето на студено го направих и няма налягане. капачката на разширителния съд ми е синя, има ли значение? Някои ми беше казал че синята е за бензин, да търся ли черна. Казаха ми, че черната е с друго топлинно число и била за дизел.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот avtohit77 » Вто 07 май 2013 18:39


А с водата в цилиндрите решено ли е :screwy и опиши колко надува.Ако са ти твърди маркучите в рамките на нормалното не е за притеснение.Водната система прави налягане до 1.5бара. :beer


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 07 май 2013 22:55


andi simoni написа:Благодаря за съветите, това с отварянето на студено го направих и няма налягане. капачката на разширителния съд ми е синя, има ли значение? Някои ми беше казал че синята е за бензин, да търся ли черна. Казаха ми, че черната е с друго топлинно число и била за дизел.


Моята капачка е черна, и зебина си перка без проблем. Така си го докарах от Германско.

Сега, мен ако питаш надуй през подгряващата свещ с компресор поне 7-8 атм., свали капачката на казанчето и гледай дали излизат мехури, ако главата ти е зрава и проверена, тогава някъде в блока има пукнатина, или гарнитурата не приляга правилно, и добре. Ти как точно, и с колко кг. затегна болтовете на главата?


andi simoni
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот andi simoni » Сря 08 май 2013 17:15


Благодаря за съветите. Днес проверих цилиндрите, няма вода всичко изглежда на ред. Смених няколко маркуча, смених капачката, проверих всичко което можеше да се провери, накрая се оказа че стартера се е бъгнал, занесох го на ремонт и ако всичко е на ред утре ще го запаля и ще ви кажа как е. Още веднъж благодаря.
:bowdown :beer


andi simoni
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот andi simoni » Пет 10 май 2013 12:23


Здравейте. Проблема на моя "НОВ" бус продължава, вчера го запалих и омеша водата в маслото направо полудех, за 20 минути свалих главата и втори цилиндър беше пълен с вода "отново". Занесох главата пак при моя приятел в орландовци оказа се че не е от главата, а от охлаждането на маслото, може ли някой да ми каже, ако изолирам масления охладител ще има ли подобрение на проблема. Благодаря. :scare3


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 10 май 2013 13:57


Масления радиатор можеш да го намериш по моргите, има го на много пасати и голфове с по-големи двигатели. Ако го шунтираш, може пък маслото да изтече през него навън...

А изясни ли се защо точно втори цилиндър е пълен с вода? а останалите не.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот avtohit77 » Пет 10 май 2013 17:45


Както спомена колегата по горе охладителя на маслото не се изолира а се сменя.Той е на тялото на масленния филтър.А от него може да вкара масло в водната система но не и във втория цилиндър.Главата се проверява и надува по специален начин с гледане и шлайфане няма как да стане :screwy


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот valsanik » Пет 10 май 2013 19:43


andi simoni написа:Здравейте. Проблема на моя "НОВ" бус продължава, вчера го запалих и омеша водата в маслото направо полудех, за 20 минути свалих главата и втори цилиндър беше пълен с вода "отново". Занесох главата пак при моя приятел в орландовци оказа се че не е от главата, а от охлаждането на маслото, може ли някой да ми каже, ако изолирам масления охладител ще има ли подобрение на проблема. Благодаря. :scare3

Колега...Първо за да можем да помогнем по добре моля те да попълниш данните за буса....Виж на останалите колеги как е...модел бус и какъв код на двигателя е...Също и коя година...По този начин ще придобиваме по добра информация. А също и от къде си.Така ще можем да те насочим към сервиз във съответното място.
Второ...по твоя проблем.....Като свалиш главата те съветвам да я занесеш в един сервиз на Хладилника(съдейки по думата "Орландовци" разбирам че си от София, така че знаеш къде е кв.Хладилника). Там в този сервиз могат да надуят главата за проверка. Както каза колегата ,само със шлайф и гледане няма как да се установи дали те е пукната някъде вътре. Успех с ремонта и да не забравиш после да споделиш причините и начините на отстраняване.


Потребителски аватар
tonhc77
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 06 дек 2012 9:37
Автомобил: golf 2
Двигател:
Местоположение: перник

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот tonhc77 » Пет 10 май 2013 20:52


Здравей колега аз имам транасортер с същия мотор главата я носих на хладилника лепиха я и я провериха момчетата са много маистори много съм доволен само че моят проблем е в блока вкарваше масло в водата и аз м ислех че е охладителя махнах го но уви свалих главата и видях две цепки от маслената към водната магистрала . Сега си купих блок и съм в процес на събиране желая ти успех .Поздрави


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 10 май 2013 21:19


tonhc77 До тук добре, но трябва да се изясни защо точно втори цилидър е пълен с вода (и то не за първи път), а останалите не. Проблема може да е в блока, но може и да не е...

avtohit77 братчед, колегата andi simoni казва, че главата е надувана още в първия си пост.


andi simoni
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D

Мнениеот andi simoni » Пон 13 май 2013 9:22


Здравейте колеги. След дълго търсене и нерви намерих една малка цепнатина на блока точно при втори цилиндър, така че проблема вече не е така странен както в началото. Сега един мои приятел ми дава цял обурудван двигател ( 2,4 Д) същия като моя, днес ще ходя да го чуя как работи и ако всичко е на ред ще го купя. Моля да ми кажете само дали 1000 ( хиляда) лева е добра цена за двигател. След това ще имам глава за 2,4 Д шлайфана и ремонтирана, проверена и снимана на три места дали не е спукана, работеща ГТП, и други части. ако някои има нужда с удоволствие ще му помогна. Благодаря за съветите без вас още щях да се чудя какво да правя. Като видя "новия двигател" ще ви кажа как е.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: VW Caravelle 2,4D странен проблем

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 13 май 2013 10:20


1000 лв, ако е с всички навеси по него - стартер,генератор, хидравлика (климатик), ГНП и тн, и сакса, и тръбътъ след него, може би е добре.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта