VW Caravelle 2,4D странен проблем
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
VW Caravelle 2,4D странен проблем
Здравейте, от скоро съм собственик на VW karavelle 2,4D. На втория ден напълни втори цилиндър с вода, свалих главата и я занесох да я надуят и изшлайфат. Всичко беше на ред до момента в които не сглобих мотора и го запалих. Взе пак да надува маркучите и се притеснявам че може да е нещо друго. Моля, ако има някой който може да ме посъветва каде да го закарам за да го види някой добър майстор, или да каже от какво може да е проблема. Главата не е спукана със сигурност присъствах на проверката. Благодаря предварително.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Смени капачката на разширителното казанче.....И имай на идея ,че охладителната система работи с налягане.
Но като за начало ,смени капачката.
Но като за начало ,смени капачката.
- baimitcan_74@abv.bg
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 13 авг 2009 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: червен бряг
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
здравей колега сутрин отвори разширителното казанче на студен мотор не трябва да има никакво налягане и като стиснеш маркучите на охладителната трябва са са меки иначе лошо 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Благодаря за съветите, това с отварянето на студено го направих и няма налягане. капачката на разширителния съд ми е синя, има ли значение? Някои ми беше казал че синята е за бензин, да търся ли черна. Казаха ми, че черната е с друго топлинно число и била за дизел.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
А с водата в цилиндрите решено ли е
и опиши колко надува.Ако са ти твърди маркучите в рамките на нормалното не е за притеснение.Водната система прави налягане до 1.5бара. 


- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
andi simoni написа:Благодаря за съветите, това с отварянето на студено го направих и няма налягане. капачката на разширителния съд ми е синя, има ли значение? Някои ми беше казал че синята е за бензин, да търся ли черна. Казаха ми, че черната е с друго топлинно число и била за дизел.
Моята капачка е черна, и зебина си перка без проблем. Така си го докарах от Германско.
Сега, мен ако питаш надуй през подгряващата свещ с компресор поне 7-8 атм., свали капачката на казанчето и гледай дали излизат мехури, ако главата ти е зрава и проверена, тогава някъде в блока има пукнатина, или гарнитурата не приляга правилно, и добре. Ти как точно, и с колко кг. затегна болтовете на главата?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Благодаря за съветите. Днес проверих цилиндрите, няма вода всичко изглежда на ред. Смених няколко маркуча, смених капачката, проверих всичко което можеше да се провери, накрая се оказа че стартера се е бъгнал, занесох го на ремонт и ако всичко е на ред утре ще го запаля и ще ви кажа как е. Още веднъж благодаря.



-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Здравейте. Проблема на моя "НОВ" бус продължава, вчера го запалих и омеша водата в маслото направо полудех, за 20 минути свалих главата и втори цилиндър беше пълен с вода "отново". Занесох главата пак при моя приятел в орландовци оказа се че не е от главата, а от охлаждането на маслото, може ли някой да ми каже, ако изолирам масления охладител ще има ли подобрение на проблема. Благодаря. 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Масления радиатор можеш да го намериш по моргите, има го на много пасати и голфове с по-големи двигатели. Ако го шунтираш, може пък маслото да изтече през него навън...
А изясни ли се защо точно втори цилиндър е пълен с вода? а останалите не.
А изясни ли се защо точно втори цилиндър е пълен с вода? а останалите не.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Както спомена колегата по горе охладителя на маслото не се изолира а се сменя.Той е на тялото на масленния филтър.А от него може да вкара масло в водната система но не и във втория цилиндър.Главата се проверява и надува по специален начин с гледане и шлайфане няма как да стане 

- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
andi simoni написа:Здравейте. Проблема на моя "НОВ" бус продължава, вчера го запалих и омеша водата в маслото направо полудех, за 20 минути свалих главата и втори цилиндър беше пълен с вода "отново". Занесох главата пак при моя приятел в орландовци оказа се че не е от главата, а от охлаждането на маслото, може ли някой да ми каже, ако изолирам масления охладител ще има ли подобрение на проблема. Благодаря.
Колега...Първо за да можем да помогнем по добре моля те да попълниш данните за буса....Виж на останалите колеги как е...модел бус и какъв код на двигателя е...Също и коя година...По този начин ще придобиваме по добра информация. А също и от къде си.Така ще можем да те насочим към сервиз във съответното място.
Второ...по твоя проблем.....Като свалиш главата те съветвам да я занесеш в един сервиз на Хладилника(съдейки по думата "Орландовци" разбирам че си от София, така че знаеш къде е кв.Хладилника). Там в този сервиз могат да надуят главата за проверка. Както каза колегата ,само със шлайф и гледане няма как да се установи дали те е пукната някъде вътре. Успех с ремонта и да не забравиш после да споделиш причините и начините на отстраняване.
- tonhc77
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 06 дек 2012 9:37
- Автомобил: golf 2
- Двигател:
- Местоположение: перник
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Здравей колега аз имам транасортер с същия мотор главата я носих на хладилника лепиха я и я провериха момчетата са много маистори много съм доволен само че моят проблем е в блока вкарваше масло в водата и аз м ислех че е охладителя махнах го но уви свалих главата и видях две цепки от маслената към водната магистрала . Сега си купих блок и съм в процес на събиране желая ти успех .Поздрави
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
tonhc77 До тук добре, но трябва да се изясни защо точно втори цилидър е пълен с вода (и то не за първи път), а останалите не. Проблема може да е в блока, но може и да не е...
avtohit77 братчед, колегата andi simoni казва, че главата е надувана още в първия си пост.
avtohit77 братчед, колегата andi simoni казва, че главата е надувана още в първия си пост.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 07 май 2013 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем с VW Karavelle 2,4D
Здравейте колеги. След дълго търсене и нерви намерих една малка цепнатина на блока точно при втори цилиндър, така че проблема вече не е така странен както в началото. Сега един мои приятел ми дава цял обурудван двигател ( 2,4 Д) същия като моя, днес ще ходя да го чуя как работи и ако всичко е на ред ще го купя. Моля да ми кажете само дали 1000 ( хиляда) лева е добра цена за двигател. След това ще имам глава за 2,4 Д шлайфана и ремонтирана, проверена и снимана на три места дали не е спукана, работеща ГТП, и други части. ако някои има нужда с удоволствие ще му помогна. Благодаря за съветите без вас още щях да се чудя какво да правя. Като видя "новия двигател" ще ви кажа как е.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VW Caravelle 2,4D странен проблем
1000 лв, ако е с всички навеси по него - стартер,генератор, хидравлика (климатик), ГНП и тн, и сакса, и тръбътъ след него, може би е добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта