Привет,
след неуспешно търсене заради незнаене какво да търся ми трябва съвет как се подреждат 3те слоя на люка:
Слой 1 е това, което се бута с ръка откъм купето, което от едната страна е с плата на тавана
Слой 2 е една черна рамка, която не мога да разбера в оригинално състояние към слой 1 или към 3 е била прикрепена, или е самостоятелна?
Слой 3 е стъклото с всичките му механизми
Освен това ме интересува ако люка се плъзга страшно трудно това само до смазка ли опира или има и друг, невидим за просто око проблем?
И последно: след като мина целия свален люк с пароструйката какъв тип грес му е необходима?
Мерси!
T4 големия люк - как се подреждат различните слоеве
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: T4 големия люк - как се подреждат различните слоеве
Дай някоя и друга снимка на люка да го видим какво представлява.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: T4 големия люк - как се подреждат различните слоеве
Снимки малко по-късно, ето за това става въпрос:
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: T4 големия люк - как се подреждат различните слоеве
Така...Сагата продължава - междинния слой (рамката под нр. 3) става ясно как се закрепя след като се наложи върху нр. 4 - има едни 2 пластмасови крачета отпред, които с времето явно се трошат, а по средата има 2 жлеба, които са достта странни - метална основа обвита в пластмаса, която с времето се е изронила и оттам рамката не прилепва плътно.
Както и да е - сега сглобих нещата обратно и смазах с едно субоптимално смазочно, поради липса на по-добро. Обаче: Люка се отваря пак толкова трудно както и преди, няма абсолютно никаква разлика, въпреки почистването и прясното смазване.
Механизмът за отваряне/затваряне може да се върти с един имбус и на ръка - когато го вържа на гайковерта и го врътна "ръчно" се отваря от-до без проблеми, но с осезаемо съпротивление към гайковерта. Сега ми трябва съвет къде може да е проблема:
люка явно не е монтиран накриво, така че да заяжда
копчетата за оправление работят - чува се моторчето как клика, но някакси не му стига сила
Някакви идеи?
Както и да е - сега сглобих нещата обратно и смазах с едно субоптимално смазочно, поради липса на по-добро. Обаче: Люка се отваря пак толкова трудно както и преди, няма абсолютно никаква разлика, въпреки почистването и прясното смазване.
Механизмът за отваряне/затваряне може да се върти с един имбус и на ръка - когато го вържа на гайковерта и го врътна "ръчно" се отваря от-до без проблеми, но с осезаемо съпротивление към гайковерта. Сега ми трябва съвет къде може да е проблема:
люка явно не е монтиран накриво, така че да заяжда
копчетата за оправление работят - чува се моторчето как клика, но някакси не му стига сила
Някакви идеи?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта