Такаа кратко описание на проблема, който днес ми се появи на бусчето - пали без проблем, но не гасне - вадя ключа и двигателя работи поне още минута, след което гасне сам.
Първоначално мислех, че е клеморед - извадих ключа, двигателя работеше и после извадих буксата на клемореда - двигателя продължи да работи. Пробвах с друг, здрав клеморед - остава проблема.
Към помпата отиват два кабелчета на една букса - извадих ги и тях по време на проблема - двигателя пак остана да работи.
Уж е най-простия дизел без никаква електроника и пак не успях да открия проблема.
Някакви предположения?
VW T4 1,9 TD - пали и не гасне
- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
Re: VW T4 1,9 TD - пали и не гасне
засяда ти клапана на помпата,то с тази хубава нафтааа
извади клапана и го почисти или ако имаш друг клапан го замени да видиш да ли ще има промяна.има и друг вариант буса ти да е optimus praim от трансформърс и да има характер и затова да не гасне
пиши какво се е оказало.


Re: VW T4 1,9 TD - пали и не гасне
Кой клапан колега? Има ли лесен достъп без да се сваля самата помпа? Сори за тъпите въпроси, ама дизелаците не са ми много силна част
А иначе бусчето е нов внос, все още няма и 200км в Бг. Проблема е, че не се знае колко точно време е стоял в Италия преди това.

А иначе бусчето е нов внос, все още няма и 200км в Бг. Проблема е, че не се знае колко точно време е стоял в Италия преди това.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW T4 1,9 TD - пали и не гасне
Тука ти пускам снимка на др. ГНП , но и при теб е на същото място 
и самият клапан разглобен поогледай за метални стружки , има ли ,работата става дебела 
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: VW T4 1,9 TD - пали и не гасне
На ГНП-то има електрически клапан, който прекъсва нафтътъ когато загасиш мотора от контактния ключ. Колегата има предвид, че този клапан нещо се е износил, или зацапал, и не затваря. На клемите му докато работи движока трябва да има около 14В. След като се извади контактния ключ, там не трябва да има никакво напрежение.
а колегата ме изпреварил
а колегата ме изпреварил
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта