Отдавна се оглеждам за Т4 Мултиван. Наблюдавам пазара и това, което се предлага. Гледам си и в кесията и чергата. За тези, които ми харесват - не ми стигат парите, а тези за които ми стигат - не ми харесват


nylon написа:...Изстреляните цени отново нагоре на класиката - Т3 в Германия е почти без аналог в целия свят. Само за няколко години той се превърна от просто практичен в един наистина легендарен автомобил...
DA@KA написа:Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш.
KingoftheROAD написа:DA@KA написа:Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш.
преди 96-та, тоже поцинковани братчед. Мултивана винаги е бил на двойна цена спрямо каравел/комби вариантите. Независимо нов, или употребяван. Според мен не си заслужава, за допълнителните пари буса може да се обзаведе и по-добре. Вярно малко играчка и хамалогия, но цивилизацийката си е по твой вкус.
Щот' и аз карам дизеляци- първия от 99-та година до ден днешен , но.. не съм виждал масло при дизел да не почернее до толкова километраnylon написа: За пръв път и случайно попадам на кола на реални 300 000 км. и трябва да ви кажа, че маслото не мърда 10 хил.км, а до 5 хил е още кафеникаво, а не катран.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта