VW Мултиван държи цена

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

VW Мултиван държи цена

Мнениеот nylon » Нед 20 окт 2013 8:35


Алоха колеги,

Отдавна се оглеждам за Т4 Мултиван. Наблюдавам пазара и това, което се предлага. Гледам си и в кесията и чергата. За тези, които ми харесват - не ми стигат парите, а тези за които ми стигат - не ми харесват :biggrin :biggrin Въздържам се от кредити, та затова го приемам с усмивка и по-скоро мисля как да заработя повече пари, но това е положението. Модели от 91-3-та година, предкамерен дизел, вървят по над 3000 лв. А тези с климатроник и директно впръскване около 10 бона - 16 годишни и вече с ръжда. Високата цена потвърждава, че Мултиван е един от най-практичните семейни автомобили. Изстреляните цени отново нагоре на класиката - Т3 в Германия е почти без аналог в целия свят. Само за няколко години той се превърна от просто практичен в един наистина легендарен автомобил. Желая ви здраве и щастливи мигове зад воланите, а вие ми пожелайте успех.

Последна промяна от nylon на Пон 16 дек 2013 11:26, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот nasko1978 » Нед 20 окт 2013 8:57


Пожелавам ти успех колега!
Прав си ,че държат високи цени,но явно има защо.Скоро при мен един клиент докара за диагностика един Т4 2.5 тди 97г.Направо ми останаха очите в него - имаше всички възможни екстри за модела+ печка+оригинална метална кора за мотора.Уникално запазен екземпляр от Германия на около 240х.к.,вътре миришеше на "бонбони" ,германеца му беше дал и 4бр.лети джанти 16-ки с много добри гуми и т.н.
Човека каза,обаче ,че за него е платил там около 3800-3900 евро.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот samo_pechka » Нед 20 окт 2013 9:12


Пожелавам и аз успех на колегата :beer Насе ..цената за бусче с такива екстри е...мн добра , аз лично признавам ,че съм ги заглеждал , но на такива цени :rolleyes и в това описано състояние , си е жив късмет даже :th_up


Потребителски аватар
danov_m
Мнения: 170
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот danov_m » Нед 20 окт 2013 18:23


Имам един приятел тук от Лом има за даване един Т 4 2.4Д искаше му 5 000 лв. ако имаш интерес ще го потърся ще ти го снимам и ще му взема телефона


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот DA@KA » Нед 20 окт 2013 21:47


Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш. :th_up


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот passatfen » Нед 20 окт 2013 22:22


Моделите който са след 97 със тди двигателите са скъпи защото се купуват от хора които превозват хора из европата та затова ги купуват като топъл хляб..тук по нашия край имаше едно бусче 2000г. 2.5 тди 102 коня на 1.3милиона км. и двигателя не беше отворен преди и собственика му се чудеше дали да я закара в VW в Германия :Mr Green Fun
Аз ти препоръчвам да си вземеш нов внос понеже тук в страната ни много малко са хората които не ги ползват за дълги пътувания...Успех :th_up


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот Mihailov78 » Нед 20 окт 2013 23:04


nylon написа:...Изстреляните цени отново нагоре на класиката - Т3 в Германия е почти без аналог в целия свят. Само за няколко години той се превърна от просто практичен в един наистина легендарен автомобил...


Това вярно ли е? Тук са си същите пари, не виждам промяна. Толкова ли фрапиращо там са поскъпнали?


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 21 окт 2013 8:22


DA@KA написа:Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш. :th_up

преди 96-та, тоже поцинковани братчед :beer . Мултивана винаги е бил на двойна цена спрямо каравел/комби вариантите. Независимо нов, или употребяван. Според мен не си заслужава, за допълнителните пари буса може да се обзаведе и по-добре. Вярно малко играчка и хамалогия, но цивилизацийката си е по твой вкус. :th_up


Потребителски аватар
peterkaludov
Мнения: 136
Регистриран на: Пон 04 юни 2012 6:48
Автомобил: VW T4 Multivan
Двигател: 1.9D
Местоположение: Burgas

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот peterkaludov » Пон 21 окт 2013 12:41


както доста приатели от форума знаят карам Т4 мултиван 1992. ако буса ще се ползва за превози на хора каравел би бил добро решение. ако е за товари транспортер е буса подходящ за това. мултивана съчетава удобство и комфорт както е и доста добре подреден от гледна точка на оборудване и е подходящ за семейна кола. цените на мултиваните в БГ са високи и има защо. все пак ако човек търси и следи обявите може да намери нещо по тънко но за бус след '96 е добре да се приготвят 10 000+ лева а бус до '96 може да се намери от 4000-6000 лв. при мултивана е много важно да се гледа да е в добро състояние салона защото всичко е по скъпо а и трудно се намира. трудно се попада в българия на читав мултиван на малко километри и в перфектно състояние а и не ти го намираш а често той се появява от някъде и ти се усмихва когато най малко очакваш :mhihi . аз лично търсих бус повече от 3 месеца и бях почти денонощно в нета ама то буса е като блуса като те пипне няма отърване ( както казва васко кръпката). дано намериш това което ти хареса и както каза един приател когато видя моя бус: ...е е е супер е! всеки Т4 би си мечтал да е Multivan... :love.vwclub


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот DA@KA » Пон 21 окт 2013 20:46


KingoftheROAD написа:
DA@KA написа:Моя съвет е да търсиш след 95г. по скъпи са но частично поцинковани.Хубавото струва пари дори и на 15 години,от мен да знаеш. :th_up

преди 96-та, тоже поцинковани братчед :beer . Мултивана винаги е бил на двойна цена спрямо каравел/комби вариантите. Независимо нов, или употребяван. Според мен не си заслужава, за допълнителните пари буса може да се обзаведе и по-добре. Вярно малко играчка и хамалогия, но цивилизацийката си е по твой вкус. :th_up

:th_up Заслужава си оригиналното повярваи ми.Няма да ме убедиш че ще купиш гол кат пушка Транспортер и с малко пари и умения ще го направиш практичен и уютен Мултиван,няма как да стане,правиш струваш и пак караш "Жук" :mhihi .Лично не си падам по клошарските работи,а и Мултивана не е двоино по скъп от Каравела става въпрос за 2- 3000лв


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот nylon » Вто 22 окт 2013 16:15


2.5 102 к.с. климатроник, печка, теглич, до 300 000 км. - това ми е таргета, но не от родните сайтове за продажба. Има още хляб да ям, но поне знам какво искам. Не ми се прави крачка назад с предкамерен дизел - при цялото ми уважение, но навил съм си километрите. Карам в момента, А4 AHU TDI90, и знайте - който се е отъркал в такава икономичност я помни цял живот, феноменално, няма да цитирам цифри, който е карал такъв мотор знае. Тайната обаче се крие в реалните км. За пръв път и случайно попадам на кола на реални 300 000 км. и трябва да ви кажа, че маслото не мърда 10 хил.км, а до 5 хил е още кафеникаво, а не катран.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот samo_pechka » Вто 22 окт 2013 19:14


:eek да споделиш колега с какво масло си караш Ауди-то ,че малко ми е странно ( разбирай- невероятно )
nylon написа: За пръв път и случайно попадам на кола на реални 300 000 км. и трябва да ви кажа, че маслото не мърда 10 хил.км, а до 5 хил е още кафеникаво, а не катран.
Щот' и аз карам дизеляци- първия от 99-та година до ден днешен , но.. не съм виждал масло при дизел да не почернее до толкова километра :rolleyes 500 даже са достатъчни , което естествено не означава ,че се скапал мотора ..


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот musuibie » Вто 22 окт 2013 19:28


Ами то всъщност колите продавани в България са обикновенно или с неизвестен брой километри, или както по-често се случва са купени от някоя баба в някаква далечна немска провинция, която е ходила само в Неделя на църква с нея и даже когато джамбазина я е купил от бабата, тя милата си е забравила бастунчето в багажника :mhihi :mhihi :mhihi
Кола която се внася у нас и е нормално на около пет години и 300 000 километра, първото нещо което и се прави е една яка автомивка, и второто е ресто на километража на едни примерно 87 953 километра. Нещата обаче ми се струва, че по-скоро протичат в обратния ред...
А тези десет годишните на по 6-700 000 имат честта да станат на около 120 000.
Да продължавам ли по-натам с годините километрите....
Всъщност като дойде автовоза и идва един мил човечец и вика:
Казвай коя на колко я искаш?
И после много се били чупели тези коли! Ми ще се чупят я като им е взета душицата и вече изживяват втора младост в милата ни татковина ...
Неприятното е че вече и у чужденеция ги правят тези номера - не е като едно време...
Но какво да ги обяснявам тези неща като ги знаем всички
Относно тази на която си попаднал и показва 300 000 - е имал си късмет определено за което предполагам не малко хора изпитват едно истинско човешко чувство - чувството на завистта :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin А иначе това с кафявото масло до 5000 километра е много добре...


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот boqn92 » Вто 22 окт 2013 20:18


Както каза колегата по горе Т4 масово се ползва за дълги пътувания от каращи пътници в чужбина и се държат доста кораво но ги гледам последно време всички ги продават за спринтер


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Re: Т4 Мултиван държи цена

Мнениеот nylon » Вто 22 окт 2013 20:21


И на мен не ми се е случвало досега на друга кола маслото да не почерне. За 500 км. и си става катран. Първо помислих, че маслото не е в ред и не мие двигателя, беше Yacco 10W-40. Налях Q8 - същата работа - пак си седи кафеникаво. Може би и процеса на изгаряне има влияние при TDI моторите, по-малко чернилка ли отделя? :biggrin Но темата не е за масла, а за Мултиван 2.5 TDI 102 к.с. :) защо е толкова скъп? :)

Последна промяна от nylon на Сря 23 окт 2013 7:51, променено общо 1 път.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта