някой чувал ли е дали може да се подмени дифа за по дълга 6-та скорост?
така и така ще сменям съединители ,поне да си направя кутията по мой вкус
сега с 2300-2350 оборота е със скорост 120 ,което малко не ме устройва като вариант
T5 DSG по дълги скорости?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: T5 DSG по дълги скорости?
Ако смениш дифа, то "удължаваш" цялата скоростна кутия. При тези обороти на 6-та би трябвало да е добре и като икономичност. Не забравяй, че производителя е правил разни и разнообразни ОПТИМИЗАЦИИ, и за да направиш нешо грамотно по скоростите, трябва да знаеш ПОВЕЧЕ от самия производител.
Обяснявахме го и в друга тема...

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: T5 DSG по дълги скорости?
относно грамотността съм на ТИ със ръчните кутии и типтроника,а за конструктивните пропуски на производителя мога и роман да напиша.
тди е най икономично в режим до 2000оборота, имам сътворена каша с кола на 4000оборота и 240по gps.....
DSG е малко по различно като конструкция и начин на работа и ако мога да си спестя няколко пъти голямото разглобяване при Т5 няма да ми е излишно
п.п моля да не се тълкува като заяждане,но техническата изработка е дребна работа/ кутии на части dsg за бус няма и каквото и да пробвам ще се купува като нови части ,които не са никак евтини та затова е и темата-търся инфо за модифициране на 6-степенен автомат;на теория вече имам няколко вариянта но е казано че в спора се ражда истината и е по лесно отколкото една глава да мисли по това мотора е 2.5R5тди 130 вече е преработен на заводски 174, с тип кутия JUL
тди е най икономично в режим до 2000оборота, имам сътворена каша с кола на 4000оборота и 240по gps.....
DSG е малко по различно като конструкция и начин на работа и ако мога да си спестя няколко пъти голямото разглобяване при Т5 няма да ми е излишно
п.п моля да не се тълкува като заяждане,но техническата изработка е дребна работа/ кутии на части dsg за бус няма и каквото и да пробвам ще се купува като нови части ,които не са никак евтини та затова е и темата-търся инфо за модифициране на 6-степенен автомат;на теория вече имам няколко вариянта но е казано че в спора се ражда истината и е по лесно отколкото една глава да мисли по това мотора е 2.5R5тди 130 вече е преработен на заводски 174, с тип кутия JUL
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта