T5 DSG по дълги скорости?

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

T5 DSG по дълги скорости?

Мнениеот niks76 » Съб 26 окт 2013 23:17


някой чувал ли е дали може да се подмени дифа за по дълга 6-та скорост?
така и така ще сменям съединители ,поне да си направя кутията по мой вкус
сега с 2300-2350 оборота е със скорост 120 ,което малко не ме устройва като вариант




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: T5 DSG по дълги скорости?

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 27 окт 2013 10:57


Ако смениш дифа, то "удължаваш" цялата скоростна кутия. При тези обороти на 6-та би трябвало да е добре и като икономичност. Не забравяй, че производителя е правил разни и разнообразни ОПТИМИЗАЦИИ, и за да направиш нешо грамотно по скоростите, трябва да знаеш ПОВЕЧЕ от самия производител. :exclaim Обяснявахме го и в друга тема...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: T5 DSG по дълги скорости?

Мнениеот niks76 » Нед 27 окт 2013 14:21


относно грамотността съм на ТИ със ръчните кутии и типтроника,а за конструктивните пропуски на производителя мога и роман да напиша.
тди е най икономично в режим до 2000оборота, имам сътворена каша с кола на 4000оборота и 240по gps.....
DSG е малко по различно като конструкция и начин на работа и ако мога да си спестя няколко пъти голямото разглобяване при Т5 няма да ми е излишно
п.п моля да не се тълкува като заяждане,но техническата изработка е дребна работа/ кутии на части dsg за бус няма и каквото и да пробвам ще се купува като нови части ,които не са никак евтини та затова е и темата-търся инфо за модифициране на 6-степенен автомат;на теория вече имам няколко вариянта но е казано че в спора се ражда истината и е по лесно отколкото една глава да мисли по това мотора е 2.5R5тди 130 вече е преработен на заводски 174, с тип кутия JUL



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта