1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Чет 29 май 2014 21:31


Здравейте , имам доста въпроси и ще съм благодарен за отговорите , който може би ще са полезни и на други . Т4 товарно с заден блокаж , при дърпане на лостчето не трябва ли да светне индикаторната лампа от червено в зелено ? Кой е добрия "кит" за смяна на ангренажни ремаци и ако мотора преди смяната работи добре , нужно ли е да се мери онова растояние от 0,55 на гнп-то при условие , че сам смятам да сменя ремаците и освен това нямам нужния уред ? Фабрично всички ли мотори 2,5 тди 75kw 102 коня кулерите са над мотора под капака или само на 151 к.с. са изведени челно ? остават още 997 въпроса.




Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот DA@KA » Чет 29 май 2014 22:10


Да всички кулери на 102 са над двигателя и това е причината зимата да гори по малко от лятото ...невероятно но факт.Двигателя е с комп и центровката след смяна на ремъка на ГНП се прави с Вагком и въртене на шаибата на разпределителния вал.Малко пипкава работа изисква търпение.


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Пон 02 юни 2014 13:12


Здравейте , днес взех нужните части , за подмяна на водна помпа , ангренажни ремъци и една семеринга на коляновия вал . Ще приложа снимки на специалния ключ , с който се държи контра , за одвиване и завиване , на болта , на коляновия вал . Също така снимки на уреда с , който ще центровам помпата. Та въпроса мие ако докарам помпата само на белезите който тя има , и оделно , който аз поставих , без да правя центровка на ваг ком или с уредчето, което имам проблем ли ще е ?
Прикачени файлове
Picture 138.jpg
Picture 139.jpg
Picture 140.jpg
Picture 141.jpg
Picture 142.jpg


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Пон 02 юни 2014 13:14


Ето снимки и на уреда и адрес с инфо за смяната . http://www.tud.ttu.ee/~t093828/1.pdf
Прикачени файлове
Picture 146.jpg
Picture 147.jpg


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот avtohit77 » Пон 02 юни 2014 19:44


Приятел бележиш си както е угаснал и пак го зацепваш на твойте белези и пак ще е същия :screwy Колегата със индикатора :screwy Това се прави при сваляне на помпата стендоване или други манипулаций. :th_up


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот DA@KA » Пон 02 юни 2014 20:10


Колега само да спомена ,ако случаино си отвил болта на коляновия вал с тия инструменти,значи не е бил стегнат.Тои се сменя винаги с нов и се стяга с 50кг.което с тая тресчотка и господ няма да може. :mhihi Стягаи хубаво да няма после обяви,че търсиш колянов вал. :banghead


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Вто 15 юли 2014 17:36


Здравейте, свалих тези данни от една ауто дата. Като сравнявам посочените данни , се чудя , защо двигателя с код AXL , който също е с променлива геометрия на турбината е по малко коне , след като по нищо според тези данни не се различава от двигателя АХG . Дори някой от моторите са 2459 кубика а тези двата и още един са 2461 кубика . Освен това буста на турбото показва 1.7 - 2 бара. двойно завишен от всички други .
Прикачени файлове
Нов Работен лист на Microsoft Office Excel.xlsx
(11.66 KиБ) Свален 209 пъти


hoseto.1
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот hoseto.1 » Пет 28 ное 2014 22:54


искам да ви питам каква е разликата между VW Транспортер Т4 2.5 ТДИ 102к.с и 2.5 ТДИ88к.с,и може ли мотора с 88к.с да стане 102к.с с по голям кулер или нещо друго


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот sasho_yamaha » Съб 29 ное 2014 17:17


88 коня няма кулер и там е разликата между двата мотора.


hoseto.1
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот hoseto.1 » Нед 30 ное 2014 0:22


Aко е само това разликата може ли да се сложи кулер въобще,и много работа ли изисква.А и до колкото разбрах тоя кулер ще yвеличи вървенето и може би ще намали разходa с почти 1литър


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот DA@KA » Нед 30 ное 2014 8:44


Колега ако буса ти гори 7.5л/100км.извънградско,не се занимаваи с глупости.А разхода зависи от много фактори,моя 102 и до 9 съм го докарвал. :mhihi


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Yaro » Нед 30 ное 2014 13:22


hoseto.1 написа:Aко е само това разликата може ли да се сложи кулер въобще,и много работа ли изисква.А и до колкото разбрах тоя кулер ще yвеличи вървенето и може би ще намали разходa с почти 1литър
Сам по себе си кулерът няма как да увеличи вървенето и да намали разхода. Това става с допълнителни настройки на горивоподаването и евентуано повече налягане на турбината в комбинация с кулера.


hoseto.1
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот hoseto.1 » Нед 30 ное 2014 21:57


Е добре няма ли да е по-добре ако се сложи кулер (ако може въобще да се сложи),и има ли някаква опасност да повлияе негативно това негово слагане ?


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот valsanik » Пон 01 дек 2014 1:32


Не...с кулера вървиш само в позитивна насока.....


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Yaro » Пон 01 дек 2014 9:34


hoseto.1 написа:Е добре няма ли да е по-добре ако се сложи кулер (ако може въобще да се сложи),и има ли някаква опасност да повлияе негативно това негово слагане ?

Ако въпросът е към мен - по-добре е разбира се и няма как да повлияе негативно. Същественото при монтаж на кулер е настройката на горивото и турбината, освен логистични въпроси като дължина на пътищата при въздушния кулер и дължината от топлообменника до радиатора при водния кулер.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта