Здравейте, имам от скоро VW T4 2,4D бордово и имам няколко въпроса за които не намирам теми:
1. Какъв е р-ра на тонколоните в таблото?
2. Има ли ограничение на нафтовата помпа за максимални обороти? Моя повече от 85-90 км по равно със 1 тон или празно не може да вдигне и се включва прекъсвач (знам как се чува при бензиновите прекъсването на всяка предавка при достигане обороти на прекъсвач, на буса е подобно но нямам друга база за сравнение за дизел защото но на моите дизели леки коли не съм ги чувал даже при изпълване на скоростомера. Или спират по равното да набират или по баира надолу изпълват скоростомера). Нямам оборотомер за да кажа оборотите но звуково от опита с многото ми дизели не са критични.
3. Ел. водната помпа какъв кръг върти (от схемата нещо не се ориентирам съвсем)?
4. Калниците ми са заварени, по книгаги дават с болтове от което съдя че има различни версии. При купуване на новите може ли да се направят с болтове (дупча заварката свалям стария и слагам новия с болт?
5. Ръчната хваща перфектно (като за дрифт) барабаните блокират като натисна спирачката (като е на крик) но на прегледа ми казаха от пред ОК, ръчна ОК но "от зад няма никой, махни кантара". Тъй като кантара е видимо без корозия и си е подвижен мислите ли че е регулиран да спира само под товар? Като буса (бордови единична кабина) е без платфрмата и канатите сам го местя (вдигам) настани. Вижда ми се много лек, хващам шасито най-отзад и местя настрани (искам да кажа че е лекичък празен и затова кантара не пуска към спирачките много)?
Въпроси за Т4 2,4Д
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта