Това е T5.1 и е common rail. Не мисля, че има тандем помпа. Като гледам
SSP 403, то вариантите са малко за разреждане на маслото с нафта.
Вариант 1 са дюзите. Вариант 2 са износени цилиндри. Ако няма нещо което не е включено в SSP 403, то няма друго място от което да дойде нафтата в маслото.
Леглата на дюзите имат някакъв отдушник. Та не си го представям да напълни маслото от там с нафта. Тук някой с опит може да сподели. Аз имам само теория :) .
Вторият вариант с износеният мотор е много болезнен. Имаше истории, че тези мотори живеели по 200 000км и после се сменяли. Силно се надявам да са само истории.
Към автора - дай малко история. От колко време имаш буса, на колко километра е, от колко време си забелязал проблема, има ли някакви други особености като висок разход на гориво? И за тези два дни дето е напълнил пак маслото с нафта колко километра измина?
Не е удачно да караш с този проблем. Мотора се износва много бързо с толкова разредено масло. И лагери, и валове ще дадат фира.