За синхрото на Т4
- straj_74
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 7:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
За синхрото на Т4
Здравейте,първо да ви се представя.Казвам се Стефан Стефанов от град Велико Търново.Стар фолксваген фен съм и не съм изневерявал на марката през последните 15 години.От Пасат 1, Пасат 2, LT28, Т4, това лято се сдобих Т4 2,5TDI Syncro товарен.Та въпросът ми е какво означава гумите да са еднакви? Бусът дойде от Швейцария с гуми 195/70R15C, който са еднакви по шарка и марка 2 по 2.Имали проблем да се кара така?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: За синхрото на Т4
Добре дошъл колега и честита придобивка.Относно въпросът ти за гумите.Всички 4х4 автомобили задължително са с 4 еднакви гуми.Ако има разлики в размера, то предните изминават за един оборот по-малко разтояние от задните и това натоварва цялата трансмисия.Ако шофираш на асфалт ще ти се повреди първо виско-муфата а след това може да счупиш или кутията или задния мост.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: За синхрото на Т4
Здравей колега. 
За синхрото на Т4, специално, ако караш с различни гуми, или 4 еднакви, но различно износени отпреди отзад, виско муфата започва да грее, и бързо се износва. Колегата PACH много точно е обяснил. Аз само искам да добавя, че на синхрото трябва и да са еднакво износени 4-те гуми. Така, че най-добре ги върти по схема - предни - задни през 5000-10000 км. За да се износват равномерно и четирите. Ако правиш нещо по предницата, своевременно я регулирай на стенд преден мост, за да не се износят предните гуми накриво. Успех и много безаварийни километри.

За синхрото на Т4, специално, ако караш с различни гуми, или 4 еднакви, но различно износени отпреди отзад, виско муфата започва да грее, и бързо се износва. Колегата PACH много точно е обяснил. Аз само искам да добавя, че на синхрото трябва и да са еднакво износени 4-те гуми. Така, че най-добре ги върти по схема - предни - задни през 5000-10000 км. За да се износват равномерно и четирите. Ако правиш нещо по предницата, своевременно я регулирай на стенд преден мост, за да не се износят предните гуми накриво. Успех и много безаварийни километри.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта