Здравейте,
Наскоро, породено от моето спортно фоби - уиндсърфинг - взех решение да се сдобия с подобен ван/бус, за да замени моят VW Passat комби, който вече много ми "утесня". Мисля да го използвам като подвижна "маза", паркирана на платен паркиг, за да избегна товаренето и разтоварването на 4-5 дъски, 10-тина платна и т.н. (което ужасно ме мъчи) всеки уикенд, за да отида до Искъра или някой друг язовир на 100-тина километра от София - не повече от 10000 км./годишно. За градът, разполагам с друго возило.
Разбира се като притежател на VW, първото което гледах беше VW Multivan. За съжаление се оказаха доста скъпи и преминах на транспортер.
Днес ходих да разгледам един екзимпляр http://www.cars.bg/u264795 - уж ми хареса, но както се казва "боя кола не кара" и тъй като нищо не разбирам, реших да попитам тук. Въшно изглежда добре, двиготелят работи ОК, турбината на слух също. Бърках в ауспуха за сажди - чистят се веднага и не излиза никакъв пушек. Това е общо взето.
Доста изчетох по темата, но всяка информация би ми била полезна.
Благодаря предварително.
Запитване Transporter T4
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Запитване Transporter T4
Vasso76 написа:Здравейте,
Наскоро, породено от моето спортно фоби - уиндсърфинг - взех решение да се сдобия с подобен ван/бус, за да замени моят VW Passat комби, който вече много ми "утесня". Мисля да го използвам като подвижна "маза", паркирана на платен паркиг, за да избегна товаренето и разтоварването на 4-5 дъски, 10-тина платна и т.н. (което ужасно ме мъчи) всеки уикенд, за да отида до Искъра или някой друг язовир на 100-тина километра от София - не повече от 10000 км./годишно. За градът, разполагам с друго возило.
Разбира се като притежател на VW, първото което гледах беше VW Multivan. За съжаление се оказаха доста скъпи и преминах на транспортер.
Днес ходих да разгледам един екзимпляр http://www.cars.bg/u264795 - уж ми хареса, но както се казва "боя кола не кара" и тъй като нищо не разбирам, реших да попитам тук. Въшно изглежда добре, двиготелят работи ОК, турбината на слух също. Бърках в ауспуха за сажди - чистят се веднага и не излиза никакъв пушек. Това е общо взето.
Доста изчетох по темата, но всяка информация би ми била полезна.
Благодаря предварително.
Колега, не е лошо но защо не помислиш за кемпер или поне пътническо.Имай предвид че товарните минават 2 пъти годишно преглед, ако решите да пътувате някъде компания, няма как да ги събереш.Ако имаш пътническо, може да си сложиш таванен багажник, или надстройка и там да складираш дъските и платната, седалките ще са свободни за приятели

С това може направо на плажа да излезеш:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Оферти да искаш

- sagarmatha
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 08 юли 2010 17:12
- Автомобил: VW T4 1998
- Двигател: 2.5TDI
- Местоположение: sofia
Re: Запитване Transporter T4
Можеш да видиш темата Историята на моя Транспортер и трансформацията му в кемпер.
viewtopic.php?f=66&t=227644
Аз също съм сърфист и карам предимно в Турция и за това си пригодих Транспортера за нещо като кемпер и понеже ми е писнало от връзване на дъски по покривите на колите си взех дълга база за да мога да возя яко багаж и 6 човека без да има проблем с пространството. Така както съм го направил мога спокойно да возя 5 дъски и поне десет платна без да си прецаквам леглата. Демек ако не успея да стигна за където съм тръгнал да могат четири човека да спят без да се вади нищо навън. Според мен товарният бус не е оферта защото ако ти се наложи да спиш вътре( а това ще ти се наложи защото да не си спиш в буса когато си на сърф си е живо разхищение на средства, пък и по голям кеф от това няма) си като в хангар. Пък и честно казано на турската граница направиха няколко пъти проблем на приятели, които нямат прозорци на буса и им казаха, че няма да ги пускат повече в турция, не знам защо тря да се провери.
viewtopic.php?f=66&t=223711
ей тук има малко снимки също
viewtopic.php?f=66&t=227644
Аз също съм сърфист и карам предимно в Турция и за това си пригодих Транспортера за нещо като кемпер и понеже ми е писнало от връзване на дъски по покривите на колите си взех дълга база за да мога да возя яко багаж и 6 човека без да има проблем с пространството. Така както съм го направил мога спокойно да возя 5 дъски и поне десет платна без да си прецаквам леглата. Демек ако не успея да стигна за където съм тръгнал да могат четири човека да спят без да се вади нищо навън. Според мен товарният бус не е оферта защото ако ти се наложи да спиш вътре( а това ще ти се наложи защото да не си спиш в буса когато си на сърф си е живо разхищение на средства, пък и по голям кеф от това няма) си като в хангар. Пък и честно казано на турската граница направиха няколко пъти проблем на приятели, които нямат прозорци на буса и им казаха, че няма да ги пускат повече в турция, не знам защо тря да се провери.
viewtopic.php?f=66&t=223711
ей тук има малко снимки също
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запитване Transporter T4
Благодаря за бързия отговор PACH,
Честно казано не знаех, че товарните минават по 2 пъти/годишно на преглед.
В началото на моето търсене гледах точно пътнически, но тъй като цената им е доста по-висока се насочих към товарните модели.
Също така и аз попаднах на следния "екземпляр" http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details, но ме уплашиха годините, както и двигателя, който е обикновен дизел 2.4 - 96 к.с., а от четеното до тук разбрах че 2.5 TDI 102 коня се води най-сполучливия. И тъй като нито някога съм карал дизел, особено пък във въриянт бус се насочих към по-нова година (около 1998-2000) и по-мощтния двигател. Все пак, от време на време "отскачам" до Турция, Гърция и бих искал на първо място да не остана в някой сервиз (имайки в предвид годината на по-горният модел - 1993 и предполагаемите 600000 навъртяни километра), а и да не се получи "9 дена път с камили". Може ли да помоля за впечатления от този тип двигател, а и като цяло модела от обявата - скорост, ускорение (с максимум около 100 кг. багаж). Ще съм благодарен на всякакви съвети, тъй като съм обсолютен невежа, и до сега не съм се имал опит с подобви возила. Честно казано - колебая се, както за модела, така и за двигателя и приемам всякакви съвети.
Благодаря предварително.
Честно казано не знаех, че товарните минават по 2 пъти/годишно на преглед.
В началото на моето търсене гледах точно пътнически, но тъй като цената им е доста по-висока се насочих към товарните модели.
Също така и аз попаднах на следния "екземпляр" http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details, но ме уплашиха годините, както и двигателя, който е обикновен дизел 2.4 - 96 к.с., а от четеното до тук разбрах че 2.5 TDI 102 коня се води най-сполучливия. И тъй като нито някога съм карал дизел, особено пък във въриянт бус се насочих към по-нова година (около 1998-2000) и по-мощтния двигател. Все пак, от време на време "отскачам" до Турция, Гърция и бих искал на първо място да не остана в някой сервиз (имайки в предвид годината на по-горният модел - 1993 и предполагаемите 600000 навъртяни километра), а и да не се получи "9 дена път с камили". Може ли да помоля за впечатления от този тип двигател, а и като цяло модела от обявата - скорост, ускорение (с максимум около 100 кг. багаж). Ще съм благодарен на всякакви съвети, тъй като съм обсолютен невежа, и до сега не съм се имал опит с подобви возила. Честно казано - колебая се, както за модела, така и за двигателя и приемам всякакви съвети.
Благодаря предварително.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Запитване Transporter T4
Колега 2.5ТДИ е мотора.
Ако е с климатик не го усеща.Разхода варира от 6.6 до 9 зависи от крачето и товара.Моя 1000 кг.ремарке не го усеща и гори 9 нафтичка.Горещо препоръчвам.Остави тия глупости че бил сложен мотор имал и турбина ала бала.Ако намериш бус със 102к.АСV това е доказано добър мотор.Успех 


- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Запитване Transporter T4
Колега, можеш да си вземеш и бензинов 2,5, и да го газифицираш с газов инжекцион. Мощтност и ускорение доволно по-добре от 2,4Д, и сравнимо с това на 2,5ТДИ102к. Само малък двигател избягвай. Иначе буса се кара като кола, но има място и обем в пъти повече от която и да е баничарка или комби. Поддава се и на тунинг. Писали сме в някоко теми повече подробноси за модела и паратаметрите му:
viewtopic.php?f=66&t=161563&hilit=+T4
viewtopic.php?f=66&t=217336&hilit=+T4
viewtopic.php?f=66&t=161563&hilit=+T4
viewtopic.php?f=66&t=217336&hilit=+T4
- pepi74
- Мнения: 178
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 14:17
- Автомобил: Мултиван Т-4
- Двигател: ACV - 2000 година
- Местоположение: софия
Re: Запитване Transporter T4
Здравей Vasso96 ,имал съм 2.4 дизел AAB 78 кс. сега джиткам 2.5 TDI ACV Мултиван 1997год. 102 кс.и определено е по добър за пътуване на дълъг път и в града ,като малка гарсиониера е ,но е по скъп за подръжка от AAB- то ,но все пак качеството си има и цена.Като търсиш гледай да има печка и поне климатик.Успех
.

- ivofordivo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запитване Transporter T4
Здравейте всички,аз съм все още собстевеника на буса който се продава и колегата Vasso76 гледа преди известно време.Аз лично не изкам да правя реклама на Т4-та но това ми е 4-тия бус.първо имах 2.4,после 1.9 турбо,който го карах 2 седмици и го продадох(слаб ми беше няма динамика)после си вкарах от Швейцария 2.5 тди Каравеле сега е на 280000км. в момента,от който 200 000 навъртяни от мен.и накрая този товарния(като имах идея да го правя пътнически)но така и не ми се сбъдна мечтата
значи за 200 000 км не ми е създал никакви грижи само сипвам нафта и давам газ,доволен съм и от цените на консумативите.като накладки,филтри и .т.н. общо казано пиша му 6 има само едно нещо където е по скъпо на ТДИ-то и това е съединителя т.е демферния махових и лагера на съединителя който се води лагер помпа. Най много ме радва че има динамика и нормален разход на гориво.
"Та въпросния бус(товарния ) още го имам и още си търси нов собственик "
Ако някой има някакви въпроси да пита за тези години който карам само Т4 съм натрупал доста опит и ще съм радостен ако мога да го споделя с вас.



Ако някой има някакви въпроси да пита за тези години който карам само Т4 съм натрупал доста опит и ще съм радостен ако мога да го споделя с вас.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта