Въпрос за семеринг на колянов вал на Транспортер

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Въпрос за семеринг на колянов вал на Транспортер

Мнениеот nokiangage » Пет 09 дек 2011 12:33


Здравейте колеги, един приятел ме помоли да Ви питам за следната ситуация при VW Transporter, 2006-та година, 1,9 помпа дюза.

Става въпрос пак за помпа дюза мотора, колата е 2006 година, че тия двигатели имат по-специфичен семеринг на коляновия вал от страната на съединителя, там датчика на двигателя се хваща за семеринга и той взема импулс от един магнитен пръстен, които се набива на коляновия вал. Дали има значение набиването на този магнитен пръстен при смяната на семеринга с нов, или има някакво си обучаване на този датчик с новият семеринг? Или по просто казано - какво трябва да направя ако искам да си сменя семеринг на вала?


Благодаря Ви предварително колеги... :beer




Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта