Дилема за Т4
- iliminator
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 26 апр 2012 6:58
- Автомобил: VW Caravelle VR6
- Двигател: 1997
- Местоположение: sofia
Дилема за Т4
Здравейте на всички
От няколко години си мечтая за Т4ка искам да е безин 2.5 и да и сложа газ
моля искам мнения за разхода на гориво защото ще патувам много и..........
дали да е каравеле или мултиван
От няколко години си мечтая за Т4ка искам да е безин 2.5 и да и сложа газ
моля искам мнения за разхода на гориво защото ще патувам много и..........
дали да е каравеле или мултиван
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Дилема за Т4
При Т4 ката хвалят много дизела(2.5 102кс) при бензина как стоят нещата незнам.А за мултиван и каравеле мога да кажа ,че именно мултивана май е с по високо оборудване и конфортлайн.И наистина са чудесни машини
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
Трудно се намира Т4 2,5 зебин, но не и невъзможно. Може да се газифицира и с обикновена АГУ и с ГИ. Второто дава разход нормално около 13-14 градско. За АГУ съм чувал разходи около 17-20 градско. Предимствата за зебинката са в простата и лесна поддръжка. Няма ГНП, няма интеркулер, няма прахосмукачка, няма демпферен маховик, няма вакуумпомпа, няма подгряващи свещи, няма замръзваме на нафтътъ зимата, по-рядка смяна на маслата - през 15 000 км, вместо на 7500, по-малък стартер и акумулатор. Ако имаш възможност най-добре да се разходиш до Германия, и да си потърсиш там. Тук невинаги е ясно на какво ще попаднеш...
А и най-важното - падането на агренажния ремък не води до ОР, а само до смяна на ремъка, за разлика от който и да е дизел с ремък...
А и най-важното - падането на агренажния ремък не води до ОР, а само до смяна на ремъка, за разлика от който и да е дизел с ремък...
Последна промяна от KingoftheROAD на Пон 10 сеп 2012 7:59, променено общо 1 път.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Дилема за Т4
iliminator написа:Здравейте на всички
От няколко години си мечтая за Т4ка искам да е безин 2.5 и да и сложа газ
моля искам мнения за разхода на гориво защото ще патувам много и..........
дали да е каравеле или мултиван
Здравей,за разхода на Т4 в бензиновия вариянт си е голям. Особенно на газ не по-малко от 10на 100клм.Все пак са 5 цилиндрови.А при дизелаците 7.5-8л.на 100клм.и като мощност дизела е по добре.Варианта на бензинов бус с газ обслужваш кола с две горива и на днешните цени като го сметнеш си карай на едно гориво



- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
Re: Дилема за Т4
DIESEL POWER това му е майката бензина беше,сега е времето на дизела.от 10 годинки карам само дизелови бусове и да ти кажа,само нафта и масло и му трошиш гръбнака от каране.ама ти си знаеш кого ще послушаш.има доста колеги с дизели и те могат да ти кажат същото.успех и не бързай със избора помисли добре 

- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: Дилема за Т4
Като ревностен почитател на бензина мнението ми е ясно.На колегата YUVIGI буса го докараха от германия по простата причина,че към настоящия момент читав мултиван в БГ няма а и цените тук са доста високи спрямо качеството.Буса е перфектен и разхода му е под 10 комбинирано.И за мощноста може да се спори!Така,че ако имаш познат който вкарва коли моя съвет е да си го докараш отвън.
Успех!!!
Успех!!!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
avtohit77@abv.bg написа:...А при дизелаците 7.5-8л.на 100клм.и като мощност дизела е по добре.Варианта на бензинов бус с газ обслужваш кола с две горива и на днешните цени като го сметнеш си карай на едно гориво...
7,5-8 на дъъъъълъг път с разпънати платна и попътен вятъъъър. А градското? За мощността на дизелите - ми без прахосмукачката си е пълна мъка, на зебиновия 2,5 и така си перка достатъчно добре, и без да дрънчи, и пак си минава 500 000 км.
Колкото до две горива, обслужването се изплаща от разликата в цените, нафтътъ кат замръзне зимата ко прайм? филтри с подгряване, ризирвуар с подгряване


- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Дилема за Т4
Бензиновия има своите предимства, но за дизела няма да спорим... Изплаща се трънки! Разликата между градско и извънградско при дизела е минимална, а до сега съм карал много дизели и как па на един не му е замръзвала нафтата? И какво подгряване на нафта в резервоара, това да не ти е някаква руска бракма?
Вярно, може да изкара 500 000 бензиновия, ма ако го дърпаш на буксир...
Вярно, може да изкара 500 000 бензиновия, ма ако го дърпаш на буксир...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
Изкарва ги ве братчед, в немската полиция ги поддържат по план-график. Братушките след това сменят сегменти на 450 000 км. и продължават. Освен това ако знаеш какви са ТТХ на 2,5 зебиновия 5 цилиндъра, ще разбереш за какво иде реч... Дизелите откак зеха да ги помпат с прахосмукачки се пораздвижиха, но и ресурса им пада надолу. последните 1,9 ТДИ-та трудно минават 300 000км. Не можеш да ме убедиш, че дизел има ресурс 1 000 000, и при това ще ги изперка на 3500-4000 абарота. Колкото до подгряването на филтъра и резервоара, за нашия климат може би не фатално, но при братушките си е норма и на Т4 представи си.
А да не би да искаш да кажеш че 2,4Д на градско гори 9? или 2,5ТДИ оти е по-мощян, па гори на градско 7,5, аай лекинко така да рупаме колците, па ко има домати и тяф няма да върнем.
А да не би да искаш да кажеш че 2,4Д на градско гори 9? или 2,5ТДИ оти е по-мощян, па гори на градско 7,5, аай лекинко така да рупаме колците, па ко има домати и тяф няма да върнем.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
Я да те питам ти искаш бус който да ти харчи 5 на 100 ? Или ти трябва голяма семейна кола....
Ще пътуваш много по работа или ти трябва кемпер/мултиван за семейната почивка и риба?
При всички положения буса ще ти излезе скъпо без значение дали е дизел или бензин..
Чувам че дизела 2.5 си върви повече от добре..
Ванка какви са тези 300 000 - 400 000 ? докато стигнат 300К вече половината чарколаци са му сменени.
по 1 мил. караха Спринтерите от преди 30 години...
Ще пътуваш много по работа или ти трябва кемпер/мултиван за семейната почивка и риба?
При всички положения буса ще ти излезе скъпо без значение дали е дизел или бензин..
Чувам че дизела 2.5 си върви повече от добре..
Ванка какви са тези 300 000 - 400 000 ? докато стигнат 300К вече половината чарколаци са му сменени.
по 1 мил. караха Спринтерите от преди 30 години...
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Дилема за Т4
Може да ти се стори странно(и на мене ми се стори),но сега навръшане от Узана буса ми 2.5 ТДИ чипосан даде разход точно 6 на сто и то като се има на предвид,че на отиване СРЕДНАТА ми скорост беше 100 километра(със 130-140 съм карал навсякъде)а на връщане поддържах 110.Градско ако се кара полека ми гори от 7 до 8 максимум,смятам че е добре разхода,но напъна ли го почва да гори и то яко.Преди седмица сменях скоростна кутия на бензинов 2.5 и го тествах няколко дена,градско на газ даде разход 15 а извън 13 със 110км.Зимата навън при -19 градуса не ми замръзна нафтата,не че искам да хваля дизела,но някои от казаните работи ми се струват малко пресилени.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Дилема за Т4
Е ся, как става тоя номер? Хем чипосан, хем по-мощян, пък гори по-малко. Е всички сме наясно, че за да се извади повече мощтност, трябва така или иначе да се изгори повече гориво. Да не би и твоя резервоар да се пълни докат перкаш 130-140?
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Дилема за Т4
Точно така.Прочети това тук и ще разбереш и защо е така http://www.adler-auto.bg/chiptuning.html
- sasho_yamaha
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
- Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
- Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.
Re: Дилема за Т4
Ето го и резултата от чипа,буса вдига 200 и стрелката на оборотомера стига точно до началото на червената зона.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Дилема за Т4
Колеги средоточете се в темата
Забелязал съм,че"Краля на пътя" няма тема в която да не спори
.След това малко се разводнява тя.Има тема за разходите viewtopic.php?f=66&t=259282 Както съм казвал който не вярва идва и му демонстрирам как върви и как гори 1.9 тди-то без да се разпъват платната.Сашо видя как тегли по стръмните наклони на Шипка
.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта