Дилема за Т4

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
iliminator
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 26 апр 2012 6:58
Автомобил: VW Caravelle VR6
Двигател: 1997
Местоположение: sofia

Дилема за Т4

Мнениеот iliminator » Съб 08 сеп 2012 14:07


Здравейте на всички
От няколко години си мечтая за Т4ка искам да е безин 2.5 и да и сложа газ
моля искам мнения за разхода на гориво защото ще патувам много и..........
дали да е каравеле или мултиван




Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Дилема за Т4

Мнениеот boqn92 » Съб 08 сеп 2012 15:24


При Т4 ката хвалят много дизела(2.5 102кс) при бензина как стоят нещата незнам.А за мултиван и каравеле мога да кажа ,че именно мултивана май е с по високо оборудване и конфортлайн.И наистина са чудесни машини


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 08 сеп 2012 15:43


Трудно се намира Т4 2,5 зебин, но не и невъзможно. Може да се газифицира и с обикновена АГУ и с ГИ. Второто дава разход нормално около 13-14 градско. За АГУ съм чувал разходи около 17-20 градско. Предимствата за зебинката са в простата и лесна поддръжка. Няма ГНП, няма интеркулер, няма прахосмукачка, няма демпферен маховик, няма вакуумпомпа, няма подгряващи свещи, няма замръзваме на нафтътъ зимата, по-рядка смяна на маслата - през 15 000 км, вместо на 7500, по-малък стартер и акумулатор. Ако имаш възможност най-добре да се разходиш до Германия, и да си потърсиш там. Тук невинаги е ясно на какво ще попаднеш...

А и най-важното - падането на агренажния ремък не води до ОР, а само до смяна на ремъка, за разлика от който и да е дизел с ремък...

Последна промяна от KingoftheROAD на Пон 10 сеп 2012 7:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Дилема за Т4

Мнениеот avtohit77 » Съб 08 сеп 2012 15:49


iliminator написа:Здравейте на всички
От няколко години си мечтая за Т4ка искам да е безин 2.5 и да и сложа газ
моля искам мнения за разхода на гориво защото ще патувам много и..........
дали да е каравеле или мултиван

Здравей,за разхода на Т4 в бензиновия вариянт си е голям. Особенно на газ не по-малко от 10на 100клм.Все пак са 5 цилиндрови.А при дизелаците 7.5-8л.на 100клм.и като мощност дизела е по добре.Варианта на бензинов бус с газ обслужваш кола с две горива и на днешните цени като го сметнеш си карай на едно гориво :screwy .А за каравел и мултиван-Мултивана е с малко кемперско уборудване като маса,легло разтегаемо,някой са със хладилник,въртящи седалки и т.н.А каравела си е пътнически бус с повече места.Е тирешаваш за какво ще го ползваш :screwy :beer


Потребителски аватар
kadeta
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
Двигател: 1X 1992
Местоположение: pleven

Re: Дилема за Т4

Мнениеот kadeta » Съб 08 сеп 2012 17:04


DIESEL POWER това му е майката бензина беше,сега е времето на дизела.от 10 годинки карам само дизелови бусове и да ти кажа,само нафта и масло и му трошиш гръбнака от каране.ама ти си знаеш кого ще послушаш.има доста колеги с дизели и те могат да ти кажат същото.успех и не бързай със избора помисли добре :да:


Потребителски аватар
p-sound
Мнения: 318
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
Автомобил: VW T3 Caravelle
Двигател: MV 1990
Местоположение: varna

Re: Дилема за Т4

Мнениеот p-sound » Съб 08 сеп 2012 19:12


Като ревностен почитател на бензина мнението ми е ясно.На колегата YUVIGI буса го докараха от германия по простата причина,че към настоящия момент читав мултиван в БГ няма а и цените тук са доста високи спрямо качеството.Буса е перфектен и разхода му е под 10 комбинирано.И за мощноста може да се спори!Така,че ако имаш познат който вкарва коли моя съвет е да си го докараш отвън.
Успех!!!


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 08 сеп 2012 21:24


avtohit77@abv.bg написа:...А при дизелаците 7.5-8л.на 100клм.и като мощност дизела е по добре.Варианта на бензинов бус с газ обслужваш кола с две горива и на днешните цени като го сметнеш си карай на едно гориво... :beer


7,5-8 на дъъъъълъг път с разпънати платна и попътен вятъъъър. А градското? За мощността на дизелите - ми без прахосмукачката си е пълна мъка, на зебиновия 2,5 и така си перка достатъчно добре, и без да дрънчи, и пак си минава 500 000 км.
Колкото до две горива, обслужването се изплаща от разликата в цените, нафтътъ кат замръзне зимата ко прайм? филтри с подгряване, ризирвуар с подгряване :screwy а пък зебиновия си пали от половин зъб :bowdown


Потребителски аватар
soaring
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Дилема за Т4

Мнениеот soaring » Съб 08 сеп 2012 22:09


Бензиновия има своите предимства, но за дизела няма да спорим... Изплаща се трънки! Разликата между градско и извънградско при дизела е минимална, а до сега съм карал много дизели и как па на един не му е замръзвала нафтата? И какво подгряване на нафта в резервоара, това да не ти е някаква руска бракма?
Вярно, може да изкара 500 000 бензиновия, ма ако го дърпаш на буксир...


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 08 сеп 2012 22:21


Изкарва ги ве братчед, в немската полиция ги поддържат по план-график. Братушките след това сменят сегменти на 450 000 км. и продължават. Освен това ако знаеш какви са ТТХ на 2,5 зебиновия 5 цилиндъра, ще разбереш за какво иде реч... Дизелите откак зеха да ги помпат с прахосмукачки се пораздвижиха, но и ресурса им пада надолу. последните 1,9 ТДИ-та трудно минават 300 000км. Не можеш да ме убедиш, че дизел има ресурс 1 000 000, и при това ще ги изперка на 3500-4000 абарота. Колкото до подгряването на филтъра и резервоара, за нашия климат може би не фатално, но при братушките си е норма и на Т4 представи си.

А да не би да искаш да кажеш че 2,4Д на градско гори 9? или 2,5ТДИ оти е по-мощян, па гори на градско 7,5, аай лекинко така да рупаме колците, па ко има домати и тяф няма да върнем.


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот galyaradeva » Съб 08 сеп 2012 22:43


Я да те питам ти искаш бус който да ти харчи 5 на 100 ? Или ти трябва голяма семейна кола....
Ще пътуваш много по работа или ти трябва кемпер/мултиван за семейната почивка и риба?

При всички положения буса ще ти излезе скъпо без значение дали е дизел или бензин..
Чувам че дизела 2.5 си върви повече от добре..

Ванка какви са тези 300 000 - 400 000 ? докато стигнат 300К вече половината чарколаци са му сменени.
по 1 мил. караха Спринтерите от преди 30 години...


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Дилема за Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Съб 08 сеп 2012 23:12


Може да ти се стори странно(и на мене ми се стори),но сега навръшане от Узана буса ми 2.5 ТДИ чипосан даде разход точно 6 на сто и то като се има на предвид,че на отиване СРЕДНАТА ми скорост беше 100 километра(със 130-140 съм карал навсякъде)а на връщане поддържах 110.Градско ако се кара полека ми гори от 7 до 8 максимум,смятам че е добре разхода,но напъна ли го почва да гори и то яко.Преди седмица сменях скоростна кутия на бензинов 2.5 и го тествах няколко дена,градско на газ даде разход 15 а извън 13 със 110км.Зимата навън при -19 градуса не ми замръзна нафтата,не че искам да хваля дизела,но някои от казаните работи ми се струват малко пресилени.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Дилема за Т4

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 08 сеп 2012 23:33


Е ся, как става тоя номер? Хем чипосан, хем по-мощян, пък гори по-малко. Е всички сме наясно, че за да се извади повече мощтност, трябва така или иначе да се изгори повече гориво. Да не би и твоя резервоар да се пълни докат перкаш 130-140?


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Дилема за Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Съб 08 сеп 2012 23:50


Точно така.Прочети това тук и ще разбереш и защо е така http://www.adler-auto.bg/chiptuning.html


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: Дилема за Т4

Мнениеот sasho_yamaha » Нед 09 сеп 2012 0:20


Ето го и резултата от чипа,буса вдига 200 и стрелката на оборотомера стига точно до началото на червената зона.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Дилема за Т4

Мнениеот avtohit77 » Нед 09 сеп 2012 7:05


Колеги средоточете се в темата :beat_butt2 Забелязал съм,че"Краля на пътя" няма тема в която да не спори :screwy .След това малко се разводнява тя.Има тема за разходите viewtopic.php?f=66&t=259282 Както съм казвал който не вярва идва и му демонстрирам как върви и как гори 1.9 тди-то без да се разпъват платната.Сашо видя как тегли по стръмните наклони на Шипка :screwy .



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта