Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
Колата е Т4 2.4ААB 92г.Акумулатора ми е 100ач.,но почна да сдава багажа.Оглеждам се за нов.Този сякаш е много голям.Едно,че едва влиза на местото си,ами и ми се струва че остава винаги недозареден.Рових се из разни книги,ама не можах отникъде да разбера,"аджеба" какъв трябва да е нужния акумулатор за колата.Тя е мултиван с втори акумулатор под седалката.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 15 авг 2013 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
Аз имам същото мулти и съм със 100ah,бях с по малък,но сдаде багажа и ми казаха да сложа такъв. 

- kadeta
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 19:58
- Автомобил: MULTIVAN 1.9 D
- Двигател: 1X 1992
- Местоположение: pleven
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
2.4 и 2,5 дизеловите мотори излизат оригинално със 110 ah. аз карах със 75 ah но се мъчеше в студено време,и се разрових и аз и се оказа че 100 ah е най добрия вариант.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
100A си му е наи добре.Нормално е ако се кара предимно на късо,да вижда зор със зареждането на основния и помощния.Моя 100А.го дозареждам профилактично.
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
А с каква мощност е алтернатора ти колега?
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
Честно казано не знам.Но колата е внесена от Германия през октомври 2010 и след това е купен акумулатора 100ач. на Енекси.Под седалката имаше Бош 100Ач.Мисля,че е бил стария акумулатор на колата.Не знам дали там трябва да е толкова голям,защото трябваше да сваля седалката за да го изкарам.
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
По принцип за големината не е проблем да се зареждат и с по-слабо динамо ,проблема е ако консуматорите в колата надвишават възможностите на динамото . Има начин да се сложи от ТДИ 120А динамо и да стане за твоя бус ( да си показва оборотомер и др.) виж погледни го , ако е слабо , помисли по този вариант .А за акумулатора - гледай този който може да се събере там , но най-големия И друго което също е важно , вече съм убеден ,че се прави една малка грешка като се купува аку с възможно най-големия стартов ток , оказва се ,че аку-та с еднакъв капацитет - примерно и двата 100Ач , но единия с по-малък стартов ток ( да речем 650 А ) има по-голям живот ( може и двойно като години )спрямо аку с голям стартов ток ( прим. 850А) . Колата ще си пали твоята и с по-слабия стартов ток абс.нормално и безпроблемно , но пък вероятността да си купиш след 2 години нов, ако се избере такъв , ще бъде абс.изключение . Повече инфо в тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=67&t=409784 , погледни линка в оффроуд форума ,ние вече се спряхме на камионджийски тип аку :) т.е. с голям капацитет, но с по-нисък стартов ток ( те ненапразно са такива , инак през година ще хвърлят акумулатори ) те просто са с дебели плочи и дефектирането при тях е по-рядко , докато другите за да псотигнат висок стартов ток - се налага да се сложат тънки и повече на брой плочи ( за да се постигне по-голяма конт.повърхност) , но пък става кекав и дефектира по-лесно. Инак нас в магазина ни убеждаваха ,че тр си вземем с висок стартов ток ,че да палел лесно дизела , да ама не е точно така. Чак по-лесно не пали . В темата в оффроуд форума е засегнато това . Успех
П.п. ако се интересуваш как да подкараш мощно динамо от ТДИ на твоята кола и да си имаш оборотомер и т,н, - пиши ми на лични или в темата
П.п. ако се интересуваш как да подкараш мощно динамо от ТДИ на твоята кола и да си имаш оборотомер и т,н, - пиши ми на лични или в темата

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
Извинете, че се намесвам в темата, но ми направи впечатление, че данните в Аутодата и това, което пишете се различават с много:

П.С. Пише 63Ah акумулатор и 60A алтернатор.

П.С. Пише 63Ah акумулатор и 60A алтернатор.
Последна промяна от myrshavija на Сря 05 фев 2014 12:09, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
Може би защото става въпрос за Мултиван , не знам ,предполагам че е с повече глезотийки и ел.консуматори и оттам да има разлики .
П.п. мн не ми стана ясно от таблицата
уж съм "kapish" пък..
П.п.-2 Странна работа , много "слаби" компоненти .. Че то все едно чета за "пич@" въшка , някоя кола с 1.4 предкамерен дизел ....
П.п. мн не ми стана ясно от таблицата

П.п.-2 Странна работа , много "слаби" компоненти .. Че то все едно чета за "пич@" въшка , някоя кола с 1.4 предкамерен дизел ....
- peterkaludov
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пон 04 юни 2012 6:48
- Автомобил: VW T4 Multivan
- Двигател: 1.9D
- Местоположение: Burgas
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
аз съм с мултиван 1992г. 1,9D и основния акумулатор е 80Ah а втория е 72Ah и нямям ядове с тока. имам печка,хладилник,усилвател за музиката и куп други малки консуматори и мога да кажа че ако акумулаторите са читави няма проблеми но ако са стари и болни единственото решение е нов акумулатор и пълен резервоар с нафта 

-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 30 дек 2007 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
Проблема го реших с нов акумулатор.
- peterkaludov
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пон 04 юни 2012 6:48
- Автомобил: VW T4 Multivan
- Двигател: 1.9D
- Местоположение: Burgas
Re: Т4 2.4ААB 92г. Въпрос за акумулатор
vui4o.vili написа:Проблема го реших с нов акумулатор.
Най-доброто решение и аз така направих преди време

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта