Здравейте, колеги и поздрав на всички. Имам следния въпрос. Миналата година към края на сезона си купих един кемпер на база на Транспартер 2,4 дизел с мотор ААВ. 1994 г. Хареса ми доста кемперчето и пусти мерак се метнахме с жената. Имах караванка с едно бусче и уж да е по компактно посменихме хобито. Кемпера е много хубав но не ми харесва мошноста. Карам аудита и фолкцвагени от 15г. но не и бусове. Нещо виждам от дясно на моята седалка едно свенливо мълчание, като се возим , че чак се изнервям. Първо забелязах, че километража лъже с 20 км и тогава и на мен ми стана тъпо , като знам как го купихме . Значи, че си тежи, тежи обаче не върви. Мотора явно толкова си може защото съм сигурен , че мърка и си е толкова душицата. Та да не разказвам в тоя дух повече, се обръщам към най-добронамерените без имам желание да генерирам някаква огромна тема, какво може да се направи по въпроса и кой може да помогне .
Значи при максимално прав участък повече от 110 не върви и понеже няма оборотомер мисля , че е около 4500 в този момент на 5 скорост. Баир с наклон като на "Траянови врата" преди тунела от Пловдив към София макс 60 на 3 та. Имам чуството че и скоростите са късички. Цялата къща мисля, че е поставена база товарно бусче, поне като сменях амортисьорите така поразгледах. въпроса е дали може само скорости да се сменят или да се търси нещо от фамилията TDI Какво ще се постигне и заслужава ли си интервенцията Кой може да помогне от тук евентуално и какъв ресурс ще е необходим да го вкарам в пътя. При това хоби може би си заслужава имайки предвид , че цената е в пъти от един бус 1994г. Ще съм супер благодарен да помогнете.
T4 Transporter 2.4D - помощ смяна на двигател или ?
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
Привет колега като притежател на Каравел 102 коня си мисля,че ти трябва 151коня ТДИ.Като се има впредвид цената на бус с такъв мотор,не по малко от 15бона,ти си направи извод далли си струва.Само за информация 102 коня мотора върви на старо към 1500лв и кутията пак 1500лв.инсталация,полуоски,шенкели,окачване торсиона има разлика едни 15см.само.Трябва ти ударен бус няма отърване.Успех
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
Това като начало не е обнадеждаващо само това ли е варианта?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
Мога да ти предложа комплект за турбиниране на 2.4, следващата стъпка е монтиране на по-бърза ск.кутия.
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
PACH написа:Мога да ти предложа комплект за турбиниране на 2.4, следващата стъпка е монтиране на по-бърза ск.кутия.
Колега разкажи ми по подробно да комплекта и какво може да се получи като резултат и резход
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
И аз съм за турбинирането му . Ще стане, но да има задължително кулер + доп.охладител за маслото . Ако има начин да се вдигнат и оборотите на водната помпа ( шайба по-малка и друг ремък ) , ако става също ще е добре . Турбо търси от 2.5 ТДИ . 5 дюзи от 1.6 ТД+И . Не знам как ще е помпата , няма буусткоректор , може би ако набараш имаше едни аудита дърти с петцилиндрови мотори с турбо , такава помпа е добре
За скоростната не съм запознат , но там има дота инфо в нета .
За скоростната не съм запознат , но там има дота инфо в нета .
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
PACH написа:Чети тук: http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=58182
ММдаа явно има доста нещща които тук не са тайна
Колега, да разбирам ли че ти си човека който може да постави турбо на моето магаре ?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
Спеца по Т4 е Иво от Елхово. Той ще ти монтира екстрите, от мен само чарковете които бях приготвил за товарния ми Т4 ама така и не ги монтирах.
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
PACH написа:Спеца по Т4 е Иво от Елхово. Той ще ти монтира екстрите, от мен само чарковете които бях приготвил за товарния ми Т4 ама така и не ги монтирах.
Добре де освен да организираме едно конферентно заседание и да кажете останалата част от разговора.
Най.важното за мен е дали има правени такива тук и какви са отзивите Каво имаме като краен резултат као мощност и дали това няма да възпроизведе други необходимости за смяна на още куп неща
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: T4 Transporter 2.4D - ПОМОЩ смяна на двигател или ?
samo_pechka написа:И аз съм за турбинирането му . Ще стане, но да има задължително кулер + доп.охладител за маслото . Ако има начин да се вдигнат и оборотите на водната помпа ( шайба по-малка и друг ремък ) , ако става също ще е добре . Турбо търси от 2.5 ТДИ . 5 дюзи от 1.6 ТД+И . Не знам как ще е помпата , няма буусткоректор , може би ако набараш имаше едни аудита дърти с петцилиндрови мотори с турбо , такава помпа е добре
За скоростната не съм запознат , но там има дота инфо в нета .
Първо водната помпа е със ангренажно колело и няма как да се смени и другите неща които си писал
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: T4 Transporter 2.4D - помощ смяна на двигател или ?
Така трябва да видим първо ск.кутия от кой модел е?След това да се пипне малко помпа и дюзи но това се решава на място.Колко тежи буса? И т.н. Има си доста фактори
Re: T4 Transporter 2.4D - помощ смяна на двигател или ?
avtohit77 написа:Така трябва да видим първо ск.кутия от кой модел е?След това да се пипне малко помпа и дюзи но това се решава на място.Колко тежи буса? И т.н. Има си доста фактори
Колега, мога да поразгледам къде е щампован номера на скоростите и да го напиша но това ще стане събота неделя, ако може да ме опътиш къде да го търся. След това да говорим за помпа и дюзи. Искам да намеря най-оптималния вариант и да сондирам мненията тук въпреки , че те вече са различни ще е трудно да преценя от къде и на къде да тръгна
Кемпера тежи около 2800 кг
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: T4 Transporter 2.4D - помощ смяна на двигател или ?
avtohit77 написа:Първо водната помпа е със ангренажно колело и няма как да се смени и другите неща които си писал
Съвсем изключих за това за водната помпа . Няма стане, все го свързвам с 1.9 с външните помпи . А за другите неща ? Защо да съм казал глупости ? Не става ли от АЦВ 102кс турбото , колекторите и кулера ? За дюзите , те пък що да не стават ? Все си мислех ,че 150-155 бара е добре да са , те и неговите оригиналните може да станат/стендоват -да . А за помпата не ми стана ясно , защо не е добре да е с бууст коректор , отделно предложих да е от ауди с петцилиндровия мех.ТД ( двулитровия ) Сори ако съм вкарал в пълно заблуждение колегите..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта