Дълго време отлагах процедурата защото все не намирах време и информация за извършването й. Намерих няколко статии в английски сайтове, но явно не за този двигател.
Първо се снабдих с датчика, при цена 27 лв. за оригинален и около 20-24 алтернативни, предпочетох естествено оРгиналдъ-то. Ето ги и стъпките:
Сваля се маркуча на турбината от кулера към дросела. Така се отваря място за минимално удобство за работа.
Датчика се намира в горната част на скоростите, под избирача на предавки от задната му страна.

Тънкият кабел води към него.
За по-голямо удобство превключвате на 5та предавка - избирача се вдига нагоре и освобождава още малко място.
Откачате кабела .
Ако разполагате с удължена вложка 22 ще е най-лесно, може да се напъне с върток . Ключ 22 е дълъг и трудно се намества там.
Демонтирате и монтирате новия.
Сглобяването е по обратния ред.
Споделям процедурата и защото в сервиз ми обявиха "странна" сума с мотивите "знаеш ли къде е наврян и какво разкачане и сглобяване е ?"
Дано е полезно на някой.