Здравейте,
Моля за съдействие тъй като обмислям да взимам vw t4, не знам кой двигател ще бъде подходящ бензиновия с газ или дизеловия двигател и кой мотор е подходящ.
Моля за съдействие, благодаря предварително.
Т4 бензин + газ или дизел
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Т4 бензин + газ или дизел
Предвид възрастта, по-добър е този с най-малък пробег.
- vw t2 197
- Мнения: 13
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 1:27
- Автомобил: Golf III Variant T4 T2
- Двигател: AEK1995 AET 2002 1600
- Местоположение: SF
Re: Т4 бензин + газ или дизел
от една година карам Т4 с бензинов двигател - пет цилиндровия 2.5 л= АЕТ. Правен е на метан фабрично в Германия и когато е вкарван в България - преди 6 години (колата е от 2002 г) е преправена на газ (LPG). Да чукна на дърво - досега нямам ериозни проблеми. Явно по- големите двигатели на тези бусове са устойчиви и дръжливи на ползване на газ. Препоръчвам тази опция , но ако намерите запазен двигател и по възможност 5 цилиндров.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Т4 бензин + газ или дизел
От 8 години експлоатирам AET 2.5 на метан. Нямам никакви проблеми със горивото, мощност, и двигател.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Т4 бензин + газ или дизел
Бягай надалече от 2.4 дизел - пет цилиндъра чист дизел с голям обем и мизерно количество коне :) ( май бяха около 78)
освен това имат слаба връзка на шайбата на агренажа и прави мармалад с клапаните
освен това имат слаба връзка на шайбата на агренажа и прави мармалад с клапаните
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Т4 бензин + газ или дизел
Колкото по-голям двигател и по-малко коне, толкова по-здрав двигател и голям ресурс има!
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Т4 бензин + газ или дизел
Е.Димитров написа:Колкото по-голям двигател и по-малко коне, толкова по-здрав двигател и голям ресурс има!
И къде е логиката? Специално за дизелите говоря, че над бензиновите нямам преки, даже никакви наблюдения.
Според таблиците тук, има два вида дизели. С индиректно впръскване и такива с директно. Разликата е някакви си 100 куб/см. но я погледни киловатите.
Първо, че палят на различна компресия. Съответно главите са различни...
Всъщност какъвто и двигател да е, ако не се "гледа" - умира.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Т4 бензин + газ или дизел
2.5 тди си е легендарен двигател и милион километра са постижими без много усилия. Каквото и да избереш, гледай само за ръжда по купето.
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Т4 бензин + газ или дизел
System_error написа:Е.Димитров написа:Колкото по-голям двигател и по-малко коне, толкова по-здрав двигател и голям ресурс има!
И къде е логиката? Специално за дизелите говоря, че над бензиновите нямам преки, даже никакви наблюдения.
Според таблиците тук, има два вида дизели. С индиректно впръскване и такива с директно. Разликата е някакви си 100 куб/см. но я погледни киловатите.
Първо, че палят на различна компресия. Съответно главите са различни...
Всъщност какъвто и двигател да е, ако не се "гледа" - умира.
Късно видях отговора.
Логиката е следната:
При голям двигател/кубатура и малка мощност, има голям резерв самият мотор , един вид не е "изцеден" максимално и ресурса му е голям.
Като пример мога да дам почти всички американски автомобили до 1990 та година. Те са по 5000-6000 кубика и по 120-150 конски сили, работят при по-ниски обороти и на практика са вечни, при добра поддръжка.
Същото важи и за дизелите. Не форсиран "изпилен" дизелов двигател, 2500-4000 кубика без турбина са си направо вечни...но бавни
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта