T4 - слаби места
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Значи ще гледам и тези по 102кс :) .
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Още два въпроса:
1) Попадам на бусове които имат климатичен радиатор само отпред. До колкото разбрах има и такива с климатичен радиатор и отзад. Въпроса е тези с радиатор само отпред докарват ли комфортна температура за всички пасажери в жегите?
2) Какви са разликите между 102кс и 151кс TDI моторите?
1) Попадам на бусове които имат климатичен радиатор само отпред. До колкото разбрах има и такива с климатичен радиатор и отзад. Въпроса е тези с радиатор само отпред докарват ли комфортна температура за всички пасажери в жегите?
2) Какви са разликите между 102кс и 151кс TDI моторите?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: T4 - слаби места
На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.
На втория двигател еднакъв разликата е в дюзите ( 0,184 срещу 0,216 ) и турбина с променлива геометрия.
Тези 150 коня трудно се намират, а и за парите който и искат предлагат по - малко от Т5.
На втория двигател еднакъв разликата е в дюзите ( 0,184 срещу 0,216 ) и турбина с променлива геометрия.
Тези 150 коня трудно се намират, а и за парите който и искат предлагат по - малко от Т5.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
А много ли са редки тези с 2 климатични радиатора?
И как се проверява най-лесно дали са 1 или 2? Гледа се колко маркуча ходят отзад под купето ли?
И как се проверява най-лесно дали са 1 или 2? Гледа се колко маркуча ходят отзад под купето ли?
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: T4 - слаби места
Имат доп.панели за отделно нагласяне и духалки , ако не се лъжа за отзад
Много са разликите . От 102 коня също има с пром.геометрия, но са синхро . 151 коня има с големи и с малки дюзи . Оттам и Е -стандарта . Но с малките е по-муден. Ненапразно всеки който е с тях, ги подменя с по-големите 216 микрона, колата живва осезаемо и качва дори кончета още.
102 коня с пром.геометрия се "докарва" по-лесно и по-елегантно до повече кончета от 102 коня с гейтовото турбо. Колата става почти колкото "баткото" със 150 коня.
150 коня е бегачка , тя е по-добрият избор, с по-добро обзавеждане , салони т.н. , но и често такива са били на разни гастарбайтери , ако ме разбираш какво се мъча да кажа, на много км са повечето. Оттам и всякакви последствия и изненади не са изключени
SlaviRedTeam написа:На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.
На втория двигател еднакъв разликата е в дюзите ( 0,184 срещу 0,216 ) и турбина с променлива геометрия.
Тези 150 коня трудно се намират, а и за парите който и искат предлагат по - малко от Т5.
Много са разликите . От 102 коня също има с пром.геометрия, но са синхро . 151 коня има с големи и с малки дюзи . Оттам и Е -стандарта . Но с малките е по-муден. Ненапразно всеки който е с тях, ги подменя с по-големите 216 микрона, колата живва осезаемо и качва дори кончета още.
102 коня с пром.геометрия се "докарва" по-лесно и по-елегантно до повече кончета от 102 коня с гейтовото турбо. Колата става почти колкото "баткото" със 150 коня.
150 коня е бегачка , тя е по-добрият избор, с по-добро обзавеждане , салони т.н. , но и често такива са били на разни гастарбайтери , ако ме разбираш какво се мъча да кажа, на много км са повечето. Оттам и всякакви последствия и изненади не са изключени
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: T4 - слаби места
SlaviRedTeam написа:На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.
Не е вярно. Еднакво комфортно е за всички. Достатъчно е да натиснеш бутона, който затваря купето. Ако е с ►такъв◄ панел разбира се. И ако е наред климатика. Т.е. натискат се и двата и охладения въздух си циркулира само вътре. Изпробвано е многократно. Последно през юлските жеги миналото лято от Силистра до Доспат. Понякога дори се налагаше да пускам вентилаторите на 1-ва степен.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Пак да питам - тези с 2 радиатора голяма рядкост ли са? На база на това ще преценя дали съм готов на компромис с 1 радиатор.
И за отоплението какви са вариантите за задната част на купето? Има ли вариант от зад да е само на печка и да не стига антифриз от двигателят?
И за отоплението какви са вариантите за задната част на купето? Има ли вариант от зад да е само на печка и да не стига антифриз от двигателят?
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: T4 - слаби места
Втория радиатор за климатика (всъщност е изпарител) предполагам е екстра. Или може би е само за климатрониците. Не знам точно. Заглавието на темата е "T4 - слаби места".
Климатизацията не е от тях. Топли нормално и антифриза е достатъчно дори без работещ догревател (печка - има и отделна тема тук)
И с един изпарител си охлажда нормално, както писах и по горе.
Климатизацията не е от тях. Топли нормално и антифриза е достатъчно дори без работещ догревател (печка - има и отделна тема тук)
И с един изпарител си охлажда нормално, както писах и по горе.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Малко впечатления да споделя - и най-скъпите които има на пазара в България в момента са с ръжда. Къде по-малко, къде повече, но е факт, че не мога да я нарека козметична. Ще разгледам Т5-ците да видя колко зле са по-евтините от тях.
Относно ръждата - има ли поцинковани Т4-ки? Чувам от разни хора, че да. Ама били уж много редки...
И още един въпрос - някой има ли идея това на снимката какво е? Намира се от вътрешният край на левият рог. Близо до маската. Прилича на ароматизатор за тоалетна, но е пълно с някакво набъбнало бяло вещество.
Относно ръждата - има ли поцинковани Т4-ки? Чувам от разни хора, че да. Ама били уж много редки...
И още един въпрос - някой има ли идея това на снимката какво е? Намира се от вътрешният край на левият рог. Близо до маската. Прилича на ароматизатор за тоалетна, но е пълно с някакво набъбнало бяло вещество.
- Прикачени файлове
-
- Screenshot from 2020-02-18 15-25-42.png (485.65 KиБ) Видяна 4405 пъти
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: T4 - слаби места
https://www.google.com/search?rlz=1C1CH ... uxhxaL2gOA
Един от начините за борба с/у тези гадинки в немско, е слагането на евтин ароматизатор за тоалетни.
Един от начините за борба с/у тези гадинки в немско, е слагането на евтин ароматизатор за тоалетни.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: T4 - слаби места
Силно съм впечатлен от подобна изобретателност.
Off: Но пък ще имам чувство, че карам кенеф.
Off: Но пък ще имам чувство, че карам кенеф.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: T4 - слаби места
т4 и т5 без ръжда си търси от Италия иначе няма шанс.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Т4ки нямаше нито една без ръжда. Каня се сега да почна да гледам T5, ама още само се каня...
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: T4 - слаби места
Има Т4 без ръжди, накичени , но са скъпи . Т5 по-може да се намери без ръжди и да е същевремнно за по-сносни пари.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: T4 - слаби места
Т4-ки наистина няма без ръжда. Въпроса е да не е много. Оправя се. Съвременните препарати и грундове правят чудеса. И моя си имаше доволно. Смяна на предни вежди и прагове, кърпене на предното дясно стъпало + цялостно боядисване (без тавана и задната врата) = 2 000 лв.
Сега няма и точка ръжда.
Защо ли?
Сега няма и точка ръжда.
samo_pechka написа:Т5 по-може да се намери без ръжди и да е същевремнно за по-сносни пари.
Защо ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта