T4 - слаби места

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Пет 07 фев 2020 23:29


Значи ще гледам и тези по 102кс :) .




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Чет 13 фев 2020 17:57


Още два въпроса:

1) Попадам на бусове които имат климатичен радиатор само отпред. До колкото разбрах има и такива с климатичен радиатор и отзад. Въпроса е тези с радиатор само отпред докарват ли комфортна температура за всички пасажери в жегите?

2) Какви са разликите между 102кс и 151кс TDI моторите?


SlaviRedTeam
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: T4 - слаби места

Мнениеот SlaviRedTeam » Чет 13 фев 2020 18:29


На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.
На втория двигател еднакъв разликата е в дюзите ( 0,184 срещу 0,216 ) и турбина с променлива геометрия.
Тези 150 коня трудно се намират, а и за парите който и искат предлагат по - малко от Т5.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Чет 13 фев 2020 19:45


А много ли са редки тези с 2 климатични радиатора?

И как се проверява най-лесно дали са 1 или 2? Гледа се колко маркуча ходят отзад под купето ли?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: T4 - слаби места

Мнениеот samo_pechka » Чет 13 фев 2020 21:07


Имат доп.панели за отделно нагласяне и духалки , ако не се лъжа за отзад
SlaviRedTeam написа:На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.
На втория двигател еднакъв разликата е в дюзите ( 0,184 срещу 0,216 ) и турбина с променлива геометрия.
Тези 150 коня трудно се намират, а и за парите който и искат предлагат по - малко от Т5.

Много са разликите . От 102 коня също има с пром.геометрия, но са синхро . 151 коня има с големи и с малки дюзи . Оттам и Е -стандарта . Но с малките е по-муден. Ненапразно всеки който е с тях, ги подменя с по-големите 216 микрона, колата живва осезаемо и качва дори кончета още.
102 коня с пром.геометрия се "докарва" по-лесно и по-елегантно до повече кончета от 102 коня с гейтовото турбо. Колата става почти колкото "баткото" със 150 коня.
150 коня е бегачка , тя е по-добрият избор, с по-добро обзавеждане , салони т.н. , но и често такива са били на разни гастарбайтери , ако ме разбираш какво се мъча да кажа, на много км са повечето. Оттам и всякакви последствия и изненади не са изключени


Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: T4 - слаби места

Мнениеот System_error » Пет 14 фев 2020 12:21


SlaviRedTeam написа:На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.

Не е вярно. Еднакво комфортно е за всички. Достатъчно е да натиснеш бутона, който затваря купето. Ако е с ►такъв◄ панел разбира се. И ако е наред климатика. Т.е. натискат се и двата и охладения въздух си циркулира само вътре. Изпробвано е многократно. Последно през юлските жеги миналото лято от Силистра до Доспат. Понякога дори се налагаше да пускам вентилаторите на 1-ва степен.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Пет 14 фев 2020 15:54


Пак да питам - тези с 2 радиатора голяма рядкост ли са? На база на това ще преценя дали съм готов на компромис с 1 радиатор.

И за отоплението какви са вариантите за задната част на купето? Има ли вариант от зад да е само на печка и да не стига антифриз от двигателят?


Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: T4 - слаби места

Мнениеот System_error » Пет 14 фев 2020 23:51


Втория радиатор за климатика (всъщност е изпарител) предполагам е екстра. Или може би е само за климатрониците. Не знам точно. Заглавието на темата е "T4 - слаби места".
Климатизацията не е от тях. Топли нормално и антифриза е достатъчно дори без работещ догревател (печка - има и отделна тема тук)
И с един изпарител си охлажда нормално, както писах и по горе.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Вто 18 фев 2020 15:28


Малко впечатления да споделя - и най-скъпите които има на пазара в България в момента са с ръжда. Къде по-малко, къде повече, но е факт, че не мога да я нарека козметична. Ще разгледам Т5-ците да видя колко зле са по-евтините от тях.

Относно ръждата - има ли поцинковани Т4-ки? Чувам от разни хора, че да. Ама били уж много редки...

И още един въпрос - някой има ли идея това на снимката какво е? Намира се от вътрешният край на левият рог. Близо до маската. Прилича на ароматизатор за тоалетна, но е пълно с някакво набъбнало бяло вещество.
Прикачени файлове
Screenshot from 2020-02-18 15-25-42.png
Screenshot from 2020-02-18 15-25-42.png (485.65 KиБ) Видяна 4405 пъти


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: T4 - слаби места

Мнениеот samo_pechka » Сря 19 фев 2020 9:45


https://www.google.com/search?rlz=1C1CH ... uxhxaL2gOA
Един от начините за борба с/у тези гадинки в немско, е слагането на евтин ароматизатор за тоалетни.


Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: T4 - слаби места

Мнениеот System_error » Сря 19 фев 2020 11:13


Силно съм впечатлен от подобна изобретателност. :biggrin
Off: Но пък ще имам чувство, че карам кенеф. :icon_lol


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: T4 - слаби места

Мнениеот DA@KA » Съб 29 фев 2020 22:59


т4 и т5 без ръжда си търси от Италия иначе няма шанс.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Съб 29 фев 2020 23:48


Т4ки нямаше нито една без ръжда. Каня се сега да почна да гледам T5, ама още само се каня...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: T4 - слаби места

Мнениеот samo_pechka » Нед 01 мар 2020 11:26


Има Т4 без ръжди, накичени , но са скъпи . Т5 по-може да се намери без ръжди и да е същевремнно за по-сносни пари.


Потребителски аватар
System_error
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
Автомобил: T4 Multivan 1998
Двигател: ACV
Местоположение: Силистра

Re: T4 - слаби места

Мнениеот System_error » Нед 01 мар 2020 13:52


Т4-ки наистина няма без ръжда. Въпроса е да не е много. Оправя се. Съвременните препарати и грундове правят чудеса. И моя си имаше доволно. Смяна на предни вежди и прагове, кърпене на предното дясно стъпало + цялостно боядисване (без тавана и задната врата) = 2 000 лв.
Сега няма и точка ръжда.
samo_pechka написа:Т5 по-може да се намери без ръжди и да е същевремнно за по-сносни пари.

Защо ли?



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта