Здравейте колеги,
продадох си моят товарен бус, защото ми трябва бус със седалки.
Попаднах на един Каравел, с 1,9 чист дизел 70 конски сили и 8+1 седалки.
На мен ще ми трябва комбинирано ползване, ще свалям седалките, за да си товаря примерно пелети за парното, както и други домашни материали.
Въпроса е, може ли такъв бус, с този мотор да бъде товарен да кажем с 1-1,5 тона пелети и как би му се отразило, въобще ще тръгне ли?
Някой чувал ли е, дали ще имам проблем, ако сваля седалките на буса, за да бъде натоварен, от законова гледна точка?
Ще ви бъда благодарен за отговорите.
Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?
До тон става, стига да не се налага да потегляш по голям наклон. Здраво магаре е, не е бегачка. Прост и здрав.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?
Е.Димитров написа:...Попаднах на един Каравел, с 1,9 чист дизел 70 конски сили и 8+1 седалки.
...Някой чувал ли е, дали ще имам проблем, ако сваля седалките на буса, за да бъде натоварен, от законова гледна точка?
Ако е предвидена от завода размяна, промяна и бързо сваляне без инструменти няма проблеми / отделни седалки индивидуални/.
Ако не са - гориш при спиране. захващат се за промяна в конструкцията. Зависи на кой ще попаднеш. Обикновено се заяждат селските полицаи.
Не са ме спирали досега само с 2 седалки /предни/, а често извънградско съм така. Но са ме спирали когато съм бил с 4 седалки / без средната/ и са се опитвали да се заяждат./6 и7 ма ги няма в малкия талон/.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?
От фейса с 1.9 дизел са с турбо. И като коне са малко скопени . С интеркулер и малко баене по помпата, живва мотора . Докарва се до към 90-100к.с. без проблем ( тествано )
За товара: точно този бус не е силата му в носенето на товари от типа на тон и половина. Повече са пътнически ориентирани и товари от рода на 800 кила до тон макс и то инцидентно .
По-добре да сложиш 6-700 кила в колата + едно ремарке и в него толкова.
За товара: точно този бус не е силата му в носенето на товари от типа на тон и половина. Повече са пътнически ориентирани и товари от рода на 800 кила до тон макс и то инцидентно .
По-добре да сложиш 6-700 кила в колата + едно ремарке и в него толкова.
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?
Здравейте колеги,
благодаря ви за чудесните отговори.
В крайна сметка ми изпадна един чудесен Т5, 1.9 tdi (75 kw) на добра сума и разбира се се възползвах.
Ще отворя нова тема по въпросите, които ме касаят и не намирам отговори във форума.
благодаря ви за чудесните отговори.
В крайна сметка ми изпадна един чудесен Т5, 1.9 tdi (75 kw) на добра сума и разбира се се възползвах.
Ще отворя нова тема по въпросите, които ме касаят и не намирам отговори във форума.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта