Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
Е.Димитров
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
Автомобил: Т5
Двигател: 7H
Местоположение: София/Пловдив

Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?

Мнениеот Е.Димитров » Вто 11 авг 2020 9:37


Здравейте колеги,
продадох си моят товарен бус, защото ми трябва бус със седалки.
Попаднах на един Каравел, с 1,9 чист дизел 70 конски сили и 8+1 седалки.
На мен ще ми трябва комбинирано ползване, ще свалям седалките, за да си товаря примерно пелети за парното, както и други домашни материали.
Въпроса е, може ли такъв бус, с този мотор да бъде товарен да кажем с 1-1,5 тона пелети и как би му се отразило, въобще ще тръгне ли?
Някой чувал ли е, дали ще имам проблем, ако сваля седалките на буса, за да бъде натоварен, от законова гледна точка?

Ще ви бъда благодарен за отговорите.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?

Мнениеот muns61 » Вто 11 авг 2020 9:57


До тон става, стига да не се налага да потегляш по голям наклон. Здраво магаре е, не е бегачка. Прост и здрав.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?

Мнениеот kris11 » Вто 11 авг 2020 21:09


Е.Димитров написа:...Попаднах на един Каравел, с 1,9 чист дизел 70 конски сили и 8+1 седалки.
...Някой чувал ли е, дали ще имам проблем, ако сваля седалките на буса, за да бъде натоварен, от законова гледна точка?

Ако е предвидена от завода размяна, промяна и бързо сваляне без инструменти няма проблеми / отделни седалки индивидуални/.
Ако не са - гориш при спиране. захващат се за промяна в конструкцията. Зависи на кой ще попаднеш. Обикновено се заяждат селските полицаи.
Не са ме спирали досега само с 2 седалки /предни/, а често извънградско съм така. Но са ме спирали когато съм бил с 4 седалки / без средната/ и са се опитвали да се заяждат./6 и7 ма ги няма в малкия талон/.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 авг 2020 22:05


От фейса с 1.9 дизел са с турбо. И като коне са малко скопени . С интеркулер и малко баене по помпата, живва мотора . Докарва се до към 90-100к.с. без проблем ( тествано )
За товара: точно този бус не е силата му в носенето на товари от типа на тон и половина. Повече са пътнически ориентирани и товари от рода на 800 кила до тон макс и то инцидентно .
По-добре да сложиш 6-700 кила в колата + едно ремарке и в него толкова.


Потребителски аватар
Е.Димитров
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
Автомобил: Т5
Двигател: 7H
Местоположение: София/Пловдив

Re: Колко динамичен е Т4 фейслифт с 1,9 обикновен дизел?

Мнениеот Е.Димитров » Пон 17 авг 2020 8:52


Здравейте колеги,
благодаря ви за чудесните отговори.
В крайна сметка ми изпадна един чудесен Т5, 1.9 tdi (75 kw) на добра сума и разбира се се възползвах.
Ще отворя нова тема по въпросите, които ме касаят и не намирам отговори във форума.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта