Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
pandonow
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г

Мнениеот pandonow » Вто 01 юни 2021 21:35


Здравейте,
Проблема е следният:
Колата пали трудно ,но като запали един път ако се загаси пали лесно. Когато работи не пуши има мощност но от време на време имам чувството ,че не работи някой цилиндър. След 15-20мин работа колата гасне като малко преди да загасне пак прекъсва за малко и като загасне няма палене. Когато изстине пак пали. Грешки няма корекцията на дюзите се променя и расте колкото повече загрява. Чете се с Лънч и Делфи.

Благодаря!




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г

Мнениеот niks76 » Чет 03 юни 2021 19:24


О пръстени на дюзи,глава ,дюзи и така нататък


pandonow
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г

Мнениеот pandonow » Пет 04 юни 2021 17:18


Благодаря ! И аз стигнах до този извод след замерване на помпа високо налягане ..... двигателя спря , а налягането не мръдна! След това започвам да въртя на стартер и не вдига налягане! Лифт помпата дава 0.5-0.6


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г

Мнениеот brum » Сря 09 юни 2021 18:55


При мен се оказа тандем помпа. Всичките цилиндти палеха задно и решихме, че това не би трябвало да е О пръстен. След смяна на тандем помпата 4 поредни сутрини палеше от раз. А преди това нито веднъж не беше палил от раз откакто го имам.

Пето палене няма, че буса изгасна в движение по едни черни пътища. Подозираме, че може да е било заради наклоните и малкото нафта в резервоара. Но ще е ясно другата седмица като го вкарам в сервиз. Ако се окаже, че съм минал 250км на пътна помощ заради лошо обезвъздушаване ще бера яко срам :) .

Прилагам и един файл от TDIClub Club-а който дава разни насоки за това как се тестват компонентите по горивната система на PD мотора. Дава полезни насоки как се проверява тандем помпа , подкачващата помпа в резервоара и разни други неща. Писано е от някое от тамошните гурута.
Прикачени файлове
PD_fuel_delivery_check.pdf
(433.06 KиБ) Свален 258 пъти


pandonow
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 12:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г

Мнениеот pandonow » Вто 22 юни 2021 21:14


Само за информация ... Проблема беше в о пръстените сложих нови на износените легла като преди това почистих и райберовах леглата повечко. Върнах си и 4те разпаднати дюзи регулирах и засега буса заработи добре! Нямам идея колко ще кара ,но си заслужава пробата защото взех кит о пръстените с болтове за дюзи , а трябваше и 4 дюзи с глава и много труд.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта