Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Здравейте! Силно съм се запътил да си взема т4. Имам няколко избора но съм ограничени финасии. 1.9, 1.9тд и синкро с 2.4 мотор. Ще го карам доста на дълъг път и бих искал да е с по-дълга трансмисия и да може да върви с 110-120 без голям зор и много обороти и шум в купето. Въпреки, че синкрото най-ми харесва вероятно ще взема 1.9тд мотор заради застраховката не съм в Бг в момента. С този двигател как е машинката? До колкото разбирам е механичен бош ve гнп което значи, че може да се пипне, както и уейстгейта на турбото. Тази операция съм я правил на 306тд и безпроблемно минах 100к км а беше на 250к когато го направих. Също ме интересува и 1.9 чист дизел как се справя с магистралата и с каква помпа е. Буса ще се кара главно с товар от 300-400кг. Мечтата ми е 2.5тди.... Благодаря предварително
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Моя съвет е да се спреш на двигателя от мечтата си.
Инак с другите мотори 110 120 ще са ти мечта или може би по скоро мъка.
T4 дълга база синхро,дан дава господ и климатик с 1.9 дизел то жив мъртвец.По добре жигула. 



-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
- Автомобил: Audi A3 8p
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Pleven
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Еи не знам какво е мнението на другите но карам 2.4 Д с климатик нон стоп и пътувам с хора най-дългата база ми е буса 110-120 без проблеми вървя но набирането е бавничко, като разход ми дава смесено градско и извън 7
.5 литра който иска да вярва това е без климата с нея 8.5.
.5 литра който иска да вярва това е без климата с нея 8.5.
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
забавих да уточня за къса база иде реч. вероятно за съжаление няма да е синкро. изпуснах едно 2.4д синкро 

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Каквото вземеш колега то в живота всичко е късмет.
Според мен по добре 1.9 ТДИ.Всеки си хвали стоката ,ама аз преди да купя моя изчетох толкова негативи за 2.4Д мотора.Дори и в нашия форум ако се заровиш за 2.4 или лошо или нищо.(не искам да засегна никои от колегите,просто такива са отзивите)Греят прегряват пукат глави мани 2.4 въобще го изключих като вариянт,направо минах на 2.5ТДИ и никак не съжалявам.Кеф цена няма са казали хората,но пък всеки си преценява възможностите.Аз лично се "женя" за колите си ,и не смятам в следващите 10 години да я сменям.
Разхода няма да коментирам пак ,вече съм се хвалил не веднъж.





- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Моя е 1,9 ТД разтривал съм го от Англия до България 2 пъти и обратно натоварен колкото може да мъкне с покъщнина...100-110 ги държи много добре,не набира като ТДИ,стабилен мотор не е от най тихите,но пък не лапа много,даже бях изненадан от разхода който ми даваше с Европейски дизел естествено!Аз се убедих на 10000% че нафтата тук е пумия и никога не мога да докарам разход на колите си такъв какъвто са ми давали извън България!
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Колега и аз съм в UK ще използвам буса от и до Бг. Мярнах един на 239000 мили, но това не ме притеснява има сервизна история. В момента имам caddy 1.9 sdi на 287000 и не бара масло и работи перфектно! Даже е с чип, макар, че без турбина няма много смисъл. Доволен съм, но ми идва много маничко caddy-то
- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
Моя е 2001 г и го взех на 112к мили със сервизната книжка,обслужван до момента в който го купих.Взех го от една компанийка за канцеларски материали,не беше товарен с вар тимби и тухли и беше ползван почти само по М25,много запазен,но имах късмет че някви хлапета го бяха нашарили със спрейове и после тия мазали с бяло отгоре и мязаше на гъз-та и от там цената падна шокиращо и въобще не се замислих.Каква пара си нагласил горе долу щото излизат добри попадения на малко мили за малко кинти?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
DA@KA написа: ...Според мен по добре 1.9 ТДИ...
На Т4 1,9 ТДИ нема, почва от Т5,
1,9 ТД - ABL е движока.
- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: Двигатели на т4 и дълъг път/магистрала
The idiot написа:малко кинти е относително.... към 1200 паунди английски![]()
E че що не се напънеш още малко де,поне ще вземеш много хубава машинка!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта