Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)

Мнениеот passat123 » Пон 28 яну 2008 1:05


Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червен сектор ) . Спорихме с едни момчете и те казват ,че ако е загряла колата нормално и ако се форсира не дава или по точно неможе нищо да стане на двигателя ! Аз не съм на това мнение според мене това е мъчене на двигателя ! Може да предизвика и до нещо нежалано ! Аз ли се бъркам или наистина не е толкова вредно колкото си мисля аз ! :D




Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до черв

Мнениеот FaTDoG » Пон 28 яну 2008 1:09


много ясно че е вредно нали за това са в червено mhihi


G60

Мнениеот G60 » Пон 28 яну 2008 1:51


Споко баце те прекъсвачите точно затова са сложени да пазят мотора :wink:


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Пон 28 яну 2008 1:56


Ами не .. даже е препорачително отвреме навреме да се прави според мен ;)


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Пон 28 яну 2008 2:17


G60 написа:Споко баце те прекъсвачите точно затова са сложени да пазят мотора :wink:





Нищо му няма на мотора.... :lol:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 28 яну 2008 6:50


ако го изрежеш и стигне до червено и секунда след това смениш скоростта си мисля че няма проблем....криво е ако си женичка и на магистралата караш 4-5 минути на 2-ра със 100 и обороти примерно 7500.....


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 28 яну 2008 8:43


и да не вземеш да е режеш още като е запалиш на 2рата секунда.....че още не е качила масло като е студена..... :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 28 яну 2008 8:50


MuTa4eTo написа:и да не вземеш да е режеш още като е запалиш на 2рата секунда.....че още не е качила масло като е студена..... :wink:

Имам съсед с Лада 1500S, кара я откак се помня (има-няма 25-30 години). Със всяко запалване доказва, че двигателя може да развие максималните си обороти още на първата секунда. А, и след това, като тръгва, я гаси (опитва да я кара с обороти около 400-500) по няколко пъти. Е, двигателя похапва малко масло, ама още се движи.
Никого не съветвам да прави така, обаче !


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 28 яну 2008 8:55


нищо му няма :wink:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 яну 2008 8:56


За бензинките мисля, че няма проблем, но на дизеларките не се препоръчва :wink:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 28 яну 2008 9:05


shenko написа:За бензинките мисля, че няма проблем, но на дизеларките не се препоръчва :wink:
айде поясни защо тогава :wink: :lol:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 28 яну 2008 9:27


стига да е загрял... над 70 тина градуса.. нема грижи..
само на газ не го прави.. че ще се чудиш как вдига 8 хиляди об.

по принцип не е най-хубавото нещо за мотора.. ма няма проблем..
това е все едно да питаш дали можеш да тичаш на спринт..

можеш ма не го правиш често, щот те мързи..
пък нищо не ти става...

щом инженеро е преценил, и те ограничава до 6500 оборота, в този диапазон можеш да правиш квот искаш..

с една забележка.. не трябва продължително време да караш "в червеното" е това вече е вредно...


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 28 яну 2008 9:31


shenko написа:За бензинките мисля, че няма проблем, но на дизеларките не се препоръчва :wink:


:да:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пон 28 яну 2008 10:25


Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 28 яну 2008 10:27


Veso101 написа:.......


Двувалките тръгват след 4000 оборота и реално до към 6000 изнасят много добре...по инерция сигурно влизаш и в червеното...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта