
Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)
Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червен сектор ) . Спорихме с едни момчете и те казват ,че ако е загряла колата нормално и ако се форсира не дава или по точно неможе нищо да стане на двигателя ! Аз не съм на това мнение според мене това е мъчене на двигателя ! Може да предизвика и до нещо нежалано ! Аз ли се бъркам или наистина не е толкова вредно колкото си мисля аз ! 

- FaTDoG
- Мнения: 591
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
- Контакти:
Re: Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до черв
много ясно че е вредно нали за това са в червено 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
MuTa4eTo написа:и да не вземеш да е режеш още като е запалиш на 2рата секунда.....че още не е качила масло като е студена.....
Имам съсед с Лада 1500S, кара я откак се помня (има-няма 25-30 години). Със всяко запалване доказва, че двигателя може да развие максималните си обороти още на първата секунда. А, и след това, като тръгва, я гаси (опитва да я кара с обороти около 400-500) по няколко пъти. Е, двигателя похапва малко масло, ама още се движи.
Никого не съветвам да прави така, обаче !
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
стига да е загрял... над 70 тина градуса.. нема грижи..
само на газ не го прави.. че ще се чудиш как вдига 8 хиляди об.
по принцип не е най-хубавото нещо за мотора.. ма няма проблем..
това е все едно да питаш дали можеш да тичаш на спринт..
можеш ма не го правиш често, щот те мързи..
пък нищо не ти става...
щом инженеро е преценил, и те ограничава до 6500 оборота, в този диапазон можеш да правиш квот искаш..
с една забележка.. не трябва продължително време да караш "в червеното" е това вече е вредно...
само на газ не го прави.. че ще се чудиш как вдига 8 хиляди об.
по принцип не е най-хубавото нещо за мотора.. ма няма проблем..
това е все едно да питаш дали можеш да тичаш на спринт..
можеш ма не го правиш често, щот те мързи..
пък нищо не ти става...
щом инженеро е преценил, и те ограничава до 6500 оборота, в този диапазон можеш да правиш квот искаш..
с една забележка.. не трябва продължително време да караш "в червеното" е това вече е вредно...
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта