Фатално ли е ако акумулатора остане с по-малко течност?
Фатално ли е ако акумулатора остане с по-малко течност?
Питам защото изпуснах моето акумулаторче може би 2-3 месеца течноста му е била под минимума. Сега долях но в големия студ не беше палена колата 7 дена и то отказа да запали. Иначе акумулатора е на 2.5 години може ли според вас да се е скапал??
- Birdie
- Мнения: 798
- Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
- Контакти:
chefito написа:мафията с тия акумулатори стана голяма.....следващият път ще пробвам с нещо вносно...до сега 2 монбата съм хвърлил на по 2 години
Има нещо вярно - аз карам вече ще стане 4 години с немски, купен от Германия като си докарвах колата, а карам почти само на къси разстояния...още държи, един-единствен път се наложи да го зареждам.....на корсата на жена ми обаче втори сменяме - сега е некъв испански, преди монбат, дрън-дрън....
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
chefito написа:мафията с тия акумулатори стана голяма.....следващият път ще пробвам с нещо вносно...до сега 2 монбата съм хвърлил на по 2 години
Тука сега идва ред на :
- Дали да си взема нещо БГ смотано за 120 лв. 64 амп. което ще изкара 2 години с съмнение
- Или Супер яко име от ЕУ за 240-280 лв. 64 амп за което гаранцията е също толкова, но дали ще изкара е друга прикаска.
Веднъж отидох при един акумулаторджия на 80 г. вика ми както си сменяш маслото така и трябва подръжка на Акуто. Всеки месец да се следи нивото на течноста, трябва да е в определените норми нито повече нито по малко. Показа ми едно АКУ на 9 години което работеше перфект


Миро,може течността да е под минимума,без да е останала някоя клетка на сухо.Тогава нямаш проблем,само доливаш дестилирана вода и зареждаш задължително.В момента пред мен има брошура на METRO.Цените на акумулаторите са следните:
-45 АH десен + 119,99 лева;
-56 AH десен + 142,80 лева;
-70 AH десен + 178,80 лева;
-88 AH десен + 190,80 лева.
Акумулаторите са BOSCH,100% необслужваеми,калциева технология със защита срещу искрене.Модела е S3.
От българските акумулатори предпочитам единствено Искра.
-45 АH десен + 119,99 лева;
-56 AH десен + 142,80 лева;
-70 AH десен + 178,80 лева;
-88 AH десен + 190,80 лева.
Акумулаторите са BOSCH,100% необслужваеми,калциева технология със защита срещу искрене.Модела е S3.
От българските акумулатори предпочитам единствено Искра.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Със сигурност тази част от плочите която е останала открита, плюс около половин см. надолу вече не работи, т.е. капацитета му е паднал.
Освен това, такъв спад в нивото означава и промяна в концентрацията на електролита, което също не е без последствия. Лятно време особено трябва често да се проверява нивото.
Иначе с акумулаторите, особено обслужваемите е много важно откъде го купуваш и колко време е стоял пълен с електролит да чака някой да го купи. Ако е седял повече от месец така - лошо.
Трябва да се купува от места за които се знае че получават акумулаторите сухи (без електролит) и ги пълнят преди продажба, т.е. от специализирани магазини.
Има и голяма доза късмет. Карал съм с БГ акумулатор над 6 години без проблем, друг също БГ не изкара и една. Монбат - също - един деяни с години, друг сдаде бързо. Бош - същия уй.
Освен това, такъв спад в нивото означава и промяна в концентрацията на електролита, което също не е без последствия. Лятно време особено трябва често да се проверява нивото.
Иначе с акумулаторите, особено обслужваемите е много важно откъде го купуваш и колко време е стоял пълен с електролит да чака някой да го купи. Ако е седял повече от месец така - лошо.
Трябва да се купува от места за които се знае че получават акумулаторите сухи (без електролит) и ги пълнят преди продажба, т.е. от специализирани магазини.
Има и голяма доза късмет. Карал съм с БГ акумулатор над 6 години без проблем, друг също БГ не изкара и една. Монбат - също - един деяни с години, друг сдаде бързо. Бош - същия уй.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Момци, общо взето няма добър и лош акумулатор.
Има добро и лошо стопанисване.
Елате да ви покажа акумулатор, верно немски, ама произведен Фефруари 2000 г. който още си бачка. Имал съм и руски "необслужваемые" ама обслужван като хората, дето се предаде чак на 10-тата година.
Та това, че е останал на сухо хич не е добре, със сигурност е сулфатизирал порядъчно, единственото което може да се направи в случая е да се долее с дестилирана вода и да му се направи тренировъчен цикъл с подходящо зарядно.
Има добро и лошо стопанисване.
Елате да ви покажа акумулатор, верно немски, ама произведен Фефруари 2000 г. който още си бачка. Имал съм и руски "необслужваемые" ама обслужван като хората, дето се предаде чак на 10-тата година.
Та това, че е останал на сухо хич не е добре, със сигурност е сулфатизирал порядъчно, единственото което може да се направи в случая е да се долее с дестилирана вода и да му се направи тренировъчен цикъл с подходящо зарядно.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта