Фатално ли е ако акумулатора остане с по-малко течност?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Фатално ли е ако акумулатора остане с по-малко течност?

Мнениеот miro82 » Вто 29 яну 2008 11:59


Питам защото изпуснах моето акумулаторче може би 2-3 месеца течноста му е била под минимума. Сега долях но в големия студ не беше палена колата 7 дена и то отказа да запали. Иначе акумулатора е на 2.5 години може ли според вас да се е скапал??




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 29 яну 2008 12:03


Зависи как го е подържала колата ти.
Ако всичко й е наред-няма да имаш проблеми с него,мисля.


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Вто 29 яну 2008 12:28


Ами може и да се е скапал нищо чудно ... ако не след време може да почне да ти прави проблеми ... поне моя така беше.


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Вто 29 яну 2008 12:34


Зависи какъв ти е акомулатора, на 2 години и перфектна потдръжка може да замине :evil: братчеда така заеба неговия като теб и сега работи като нов :lol: май всичко опира до късмета :wink:


miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот miro82 » Вто 29 яну 2008 12:43


Ами акумулатора е на Старт Добрич и е на 2.5 години. Проблема е станал явно към края на лятото тогава се е изпарила част от течноста но досега не ми е правил проблеми. Аз си мисля че може и да не е заминал но при мен е и проблем това че колата се кара на 5-6 дена веднъж.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 29 яну 2008 12:45


Със сигурност си му скъсил живота. А дали ще те кара още, и ако да - колко, само времето ще покаже.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 29 яну 2008 13:09


мафията с тия акумулатори стана голяма.....следващият път ще пробвам с нещо вносно...до сега 2 монбата съм хвърлил на по 2 години :(


Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Вто 29 яну 2008 13:58


chefito написа:мафията с тия акумулатори стана голяма.....следващият път ще пробвам с нещо вносно...до сега 2 монбата съм хвърлил на по 2 години :(


Има нещо вярно - аз карам вече ще стане 4 години с немски, купен от Германия като си докарвах колата, а карам почти само на къси разстояния...още държи, един-единствен път се наложи да го зареждам.....на корсата на жена ми обаче втори сменяме - сега е некъв испански, преди монбат, дрън-дрън....


miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот miro82 » Вто 29 яну 2008 14:27


E добре кои акумулатори са хубави и на сносни цени?? Аз досега за Монбат бях чувал добри отзиви??


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 29 яну 2008 15:43


chefito написа:мафията с тия акумулатори стана голяма.....следващият път ще пробвам с нещо вносно...до сега 2 монбата съм хвърлил на по 2 години :(


Тука сега идва ред на :
- Дали да си взема нещо БГ смотано за 120 лв. 64 амп. което ще изкара 2 години с съмнение
- Или Супер яко име от ЕУ за 240-280 лв. 64 амп за което гаранцията е също толкова, но дали ще изкара е друга прикаска.

Веднъж отидох при един акумулаторджия на 80 г. вика ми както си сменяш маслото така и трябва подръжка на Акуто. Всеки месец да се следи нивото на течноста, трябва да е в определените норми нито повече нито по малко. Показа ми едно АКУ на 9 години което работеше перфект :shock :shock


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Вто 29 яну 2008 16:13


Моя незнам на колко години е но откакто съм купил колата си е с него вече 3 години италански е понеже и колата внесох от там, отвреме навреме доливам дестилирана вода и дори в най големите студове нямам проблем :wink:


Потребителски аватар
ltonchev
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ltonchev » Вто 29 яну 2008 18:05


Миро,може течността да е под минимума,без да е останала някоя клетка на сухо.Тогава нямаш проблем,само доливаш дестилирана вода и зареждаш задължително.В момента пред мен има брошура на METRO.Цените на акумулаторите са следните:
-45 АH десен + 119,99 лева;
-56 AH десен + 142,80 лева;
-70 AH десен + 178,80 лева;
-88 AH десен + 190,80 лева.
Акумулаторите са BOSCH,100% необслужваеми,калциева технология със защита срещу искрене.Модела е S3.
От българските акумулатори предпочитам единствено Искра.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 29 яну 2008 18:11


"Старт" на 5 години вече,работи си безпроблемно въпреки че преди 2 г. и аз допуснах да остане с течност под минимума.
Колега,след доливане трябва да го заредиш напълно със зарядно и мисля че няма да има проблем в последствие.
...и разбира се не трябва да допускаш пак да остане без вода.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 29 яну 2008 19:21


Със сигурност тази част от плочите която е останала открита, плюс около половин см. надолу вече не работи, т.е. капацитета му е паднал.

Освен това, такъв спад в нивото означава и промяна в концентрацията на електролита, което също не е без последствия. Лятно време особено трябва често да се проверява нивото.

Иначе с акумулаторите, особено обслужваемите е много важно откъде го купуваш и колко време е стоял пълен с електролит да чака някой да го купи. Ако е седял повече от месец така - лошо.

Трябва да се купува от места за които се знае че получават акумулаторите сухи (без електролит) и ги пълнят преди продажба, т.е. от специализирани магазини.

Има и голяма доза късмет. Карал съм с БГ акумулатор над 6 години без проблем, друг също БГ не изкара и една. Монбат - също - един деяни с години, друг сдаде бързо. Бош - същия уй.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 29 яну 2008 22:08


Момци, общо взето няма добър и лош акумулатор.
Има добро и лошо стопанисване.
Елате да ви покажа акумулатор, верно немски, ама произведен Фефруари 2000 г. който още си бачка. Имал съм и руски "необслужваемые" ама обслужван като хората, дето се предаде чак на 10-тата година.
Та това, че е останал на сухо хич не е добре, със сигурност е сулфатизирал порядъчно, единственото което може да се направи в случая е да се долее с дестилирана вода и да му се направи тренировъчен цикъл с подходящо зарядно.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта