за гарнитурата на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

за гарнитурата на главата

Мнениеот Даскала™ » Съб 08 окт 2005 7:48


Пичове,бех писал тема за гарнитурата на главата че ми тече.Абе тея дни забелязах че ми изчезва по-малко антифриза в казанчето,а маслото почти не помръдва на пръчката!Това ме наведе на мисълта че може би се меша антифриза и маслото!ОК,като сменя гарнитурата,като шлайфам главата,този антифриз някъде чисти ли се от маслото или трябва и маслото да сменя ПАК шото го смених преди 1 месец?




Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Съб 08 окт 2005 8:19


Зависи колко е де, но мисля 4е 6е си го из4исти само.. :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 08 окт 2005 9:31


Най-добре, след новата гарнитура, да покараш 1000 км със старото масло, и после да отидеш да притегнат главата, и да налееш ново.
Но всичко при положение, че маслото все още е черно /не се е пресекло./


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 08 окт 2005 20:39


Кво означава да се е пресекло?И как се познава?И как да е станало черно като е на 1 месец?


viceroy
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот viceroy » Съб 08 окт 2005 20:42


Митю'Пищова написа:Кво означава да се е пресекло?И как се познава?И как да е станало черно като е на 1 месец?

виж си капачката на маслото дали има бял каша по нея.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 08 окт 2005 20:45


Само тва ли е начина?Нешо за замерване на маслото няма ли?Шото аз имах Голф 2 и те така имаше каша по пръчката на маслото и по капака на клапаните.Обаче май се оказа кофти масло а и беше зима.Предположихме че е конденз!


viceroy
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот viceroy » Съб 08 окт 2005 20:51


Митю'Пищова написа:Само тва ли е начина?Нешо за замерване на маслото няма ли?Шото аз имах Голф 2 и те така имаше каша по пръчката на маслото и по капака на клапаните.Обаче май се оказа кофти масло а и беше зима.Предположихме че е конденз!


Ами това става като има вода в маслото. При ниски температури съм чувал че се получава конденз и се пресича маслото, но ако е прецакана гарнитурата и меша анфриз/вода е същото. Ако имаш бяло по капачката сменяй маслото!


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Пон 10 окт 2005 8:14


'Wili98', къде пише че след 1000км. след смяна на гарнитурата на главата на Golf трябва да се донатяга и с колко?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 10 окт 2005 8:47


не се донатяга!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 10 окт 2005 14:28


vaskoto1 написа:не се донатяга!

ОК. Няма да споря донатяга недонатяга..
Факт е че нищо няма да и стане от контролно донатягане /като по книгите с подходящите ключове/
А за това къде го пише... ами никъде не го пише... Просто досега когато съм сменял гарнитура съм го правил така и нямам оплаквания.


Васко само да попитам? не се зачждам .
Има ли проблем ако се донатяга?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 10 окт 2005 14:53


Има си динометрични ключове, има си схема за натягане.....донатягало се е по времето на Лили Иванова


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 10 окт 2005 18:25


R@do написа:Има си динометрични ключове, има си схема за натягане.....донатягало се е по времето на Лили Иванова

За конкретния Голф 3 1.4 не се донатяга, но на дизелчетата се донатяга и то доста, поне за 2-ката така пише на всякъде. Иначе да със динамометричния ключ се затяга първите 2-3 пъти, след това се натяга ъглово /2 пъти по 90 градуса/ + още веднъж след 1000 км.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 11 окт 2005 10:04


:oops: Забравих за дизелите:)
10х



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта