Хора какво трябва да се направи на Голф 2 1.8 карбуратор да стане някъде към 115-130 кончета по то точно какви части да си купя
тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор
losa написа:Хора какво трябва да се направи на Голф 2 1.8 карбуратор да стане някъде към 115-130 кончета по то точно какви части да си купя
Глава от ГТИ 16В и два карбуратора Делорто или Вебер 40мм.
PACO
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор
Без глупости!!!!
Re: тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор
Глава от ГТИ 16В и два карбуратора Делорто или Вебер 40мм.
PACO[/quote] PACO мерси за отговора но не можели да се сложи инжекцион имам предвид да е малко по икономична или става много сложно
PACO[/quote] PACO мерси за отговора но не можели да се сложи инжекцион имам предвид да е малко по икономична или става много сложно
маи си прав а да те питам бронята как се захвашта за гредата че маи я счупих от ляват страна се е откачила до рег. номер и незнам как да я закача предлагат ми с тези КОЛАРСКИ болтове но мисля 4е щте е доста грозно даи няква идеяnii написа:е как хем да е 130кс хем да е икономична...
купи си едно тди 130кс то е икономично...
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
losa написа:Е нали сам новобранец 1грешка надявам се да свикна сажалявам но ништичко не сам чел и сега щте почета малкоCyberBlade написа:Това си е за друга тема. Моля те малко попрочети правилата.
като си новобранец вземи да кажеш с какви средства разполагаш ,???защото paco ти показва нещо което е плод на много $$$ ,познания ,труд и време посветено на тази идея а така както гледам някои от тези компоненти ти липсват на теб
Re: 11
www.arenabg.com Пако е готин тип които разбира доста евала му правя само мога да се уча от него а за средства има някви но всичко с времето си няма да стане за месец два.Почвам да сабирам информация и малко по малко мисля да реализирам проекта си но ще ми трябва помощ а в БГ са останали малко хора които обичат професията си за сажаление щте ми отнеме доста време за тарсене на кадърни хора на които мога да се доверя за цена-качество но няма начин сам няма да се справя .
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз за каквото мога ще помогна. Стига време да имам , че с тея дечурлига в нас .
Ако решиш да правиш това дето ти показах горе. (то е от първия ми проект и снимката е от моята кола).
Карбураторите ги продадох мноо бързо , но запазих най-ценното.
Смукателните тръби м/у карбураторите и главата. На мераклия бих ги продал (за цената ще се разберем).
Така ... да си говорим в цифри.
Карбуратори--> 100-140лв. Делорто или Вебер 40мм. но с 45мм е още по-добре. За Вебер има по-голям набор от жигльори и го препоръчвам.
Глава от ГТИ 16В --> 200-250лв. обурудвана.
Изработка на подходящ еар бокс пред карбураторите или тромпетчета за секо по отделно с филтър--> 50-110лв.
така като гледам към ~500лв. + - 100лв. ще те оправят.
Разхода на гориво: Като се кара кротко е 10л. на 100км
Като се кара както трябва е 18л на 100км
Това е!
РАСО
Ако решиш да правиш това дето ти показах горе. (то е от първия ми проект и снимката е от моята кола).
Карбураторите ги продадох мноо бързо , но запазих най-ценното.
Смукателните тръби м/у карбураторите и главата. На мераклия бих ги продал (за цената ще се разберем).
Така ... да си говорим в цифри.
Карбуратори--> 100-140лв. Делорто или Вебер 40мм. но с 45мм е още по-добре. За Вебер има по-голям набор от жигльори и го препоръчвам.
Глава от ГТИ 16В --> 200-250лв. обурудвана.
Изработка на подходящ еар бокс пред карбураторите или тромпетчета за секо по отделно с филтър--> 50-110лв.
така като гледам към ~500лв. + - 100лв. ще те оправят.
Разхода на гориво: Като се кара кротко е 10л. на 100км
Като се кара както трябва е 18л на 100км
Това е!
РАСО
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
http://www.knobloch-sport.de/katalog.htm
кликаш на Tuning Kits VW
и виждаш: VW 1.8 l Zwei Weber 40 DCOE incl. Nockenwelle und Zylinderkopfbearbeitung
демек 2 Вебера , разпр. вал и разпилване на главата
ако си бил 90кс досега ставаш 150
ако си бил 115кс ставаш 154
само дето 2500 евро....
кликаш на Tuning Kits VW
и виждаш: VW 1.8 l Zwei Weber 40 DCOE incl. Nockenwelle und Zylinderkopfbearbeitung
демек 2 Вебера , разпр. вал и разпилване на главата
ако си бил 90кс досега ставаш 150
ако си бил 115кс ставаш 154
само дето 2500 евро....
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
paco написа:Аз за каквото мога ще помогна. Стига време да имам , че с тея дечурлига в нас .
Ако решиш да правиш това дето ти показах горе. (то е от първия ми проект и снимката е от моята кола).
Карбураторите ги продадох мноо бързо , но запазих най-ценното.
Смукателните тръби м/у карбураторите и главата. На мераклия бих ги продал (за цената ще се разберем).
Така ... да си говорим в цифри.
Карбуратори--> 100-140лв. Делорто или Вебер 40мм. но с 45мм е още по-добре. За Вебер има по-голям набор от жигльори и го препоръчвам.
Глава от ГТИ 16В --> 200-250лв. обурудвана.
Изработка на подходящ еар бокс пред карбураторите или тромпетчета за секо по отделно с филтър--> 50-110лв.
така като гледам към ~500лв. + - 100лв. ще те оправят.
Разхода на гориво: Като се кара кротко е 10л. на 100км
Като се кара както трябва е 18л на 100км
Това е!
РАСО
Доста обнадеждаваща информация
Но веднага в съзнанието ми изникват няколко въпроса, на които не мога да намеря отговор
1.Как ще се контролира запалването, нали на КР делкото му е на главата
2.Предполагам, че ще е нужен регулатор на налягането на горивото.Как да съчетая помпите с карбураторите ако реша да се захвана с това начинание като имам необходимите средства
3.Как стои въпроса с буталата, ще издържат ли
А ако се сложи глава от АБФ, няма ли да е по-добре или има пречки
Ето малко сравнителна информация:
Differences between the ABF (Golf mk3 16v) and KR/PL (Golff mk2 16v)
Rods are 15mm longer (159mm vs. 144mm)
Block is 16mm taller (236mm vs. 220mm)
Different cams
Narrower intake ports on ABF/9A than KR/PL
Better exhaust ports on ABF/9A than KR/PL
ABF uses 35mm long valve guides, KR/PL uses 38mm
ABF uses different inlet and exhaust valves (95,5mm and 97,95mm long) than KR/PL (95,5mm and 98,2 mm long)
ABF uses same spring retainers as VR6
Longer cambelt for the 16.5mm higher block
ABF uses a welded tube exhaust manifold, KR/PL uses cast exhaust manifold br>
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта