След олекотяване на маховика

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 30 яну 2008 0:17


neon написа:musur-e, тия 50лв. само за олекотяването ли ти ги взеха или правиха още нещо?


ами правиха доста неща - основно по главата... а на маховика незнам какво точно са му правили, в смисъл къде са рязали, защото незнам нормалния как трябва да излежда :twisted:

Между другото, като оправя и съединителя ще инсталирам най-накрая онази джаджа за запалването. Обаче изниква и следния проблем - смятам да слагам мегаскуирт, а ти нали беше споменал, че има някакъв проблем с него и джаджата за запалването?




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 30 яну 2008 16:10


musura написа: Обаче изниква и следния проблем - смятам да слагам мегаскуирт, а ти нали беше споменал, че има някакъв проблем с него и джаджата за запалването?

Слагай смело,няма проблеми. :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 30 яну 2008 16:23


oHua написа:
musura написа: Обаче изниква и следния проблем - смятам да слагам мегаскуирт, а ти нали беше споменал, че има някакъв проблем с него и джаджата за запалването?

Слагай смело,няма проблеми. :wink:


Преди 1 час му го пратих утре трябва да е при него :twisted:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Сря 30 яну 2008 22:52


Това беше мнението на Волен, Киро и Пламен! Не знам какво да ти кажа?! Пробвай и ми пиши к'во е положението. :roll:
П.П. Нямам снимка на моя маховик, а той е бая олекотен. Всички снимки пуснати до момента са на стандартни маховици, а нашите са "обратни", така че няма база за сравнение. Ако са ти взели 50лв. само за олекотяване на маховика (струговане демек) - вземи един винкел и отиди да го изкривиш в главата на стругаря!!! Ако го е балансирал - цената бива, но мен силно ме съмнява това да е станало (най-вероятно щеше да носиш и коляновия вал).


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 03 фев 2008 13:09


Няма ребра,и е изтънен борда който е до венеца почти до дупките до болтовете.
Изображение


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 03 фев 2008 14:02


Малко снимков материал и от мен:
Изображение Изображение


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 03 фев 2008 16:58


:shock :shock :shock

musurе ще изкъртиш стрелката :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 09 фев 2008 19:23


И аз мисля да олекотявам моя /на единичката де :oops: / Та ако някой колега ми каже каква промяна във вървежа може да има / 400м/


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 09 фев 2008 23:16


Една кола ,макс кола и половина на сток мотор....Тва е мойто виждане.....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 09 фев 2008 23:40


Golf 3 1.8 написа:Една кола ,макс кола и половина на сток мотор....Тва е мойто виждане.....
Тия дни свалям мотора и ще го нося да го резнат. Жалко че разликата ще се види след завъшване на проекта. Ще го мерна колко тежи преди и после :wink:


Потребителски аватар
gogata66
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gogata66 » Нед 10 фев 2008 19:42


това олекотяване ако не е направено както трябва не е ли опасно


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 13 фев 2008 18:36


gogata66 написа:това олекотяване ако не е направено както трябва не е ли опасно

Да колега то за това е задължително да се балансира след рязане шот иначе директно ше мине през тебе и ше излезе през задния джам...... :twisted:
Мусур кажи как е колицата след интервенцията??????


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 фев 2008 19:35


Бива :twisted: Ама ми изтърва все още съединителя и не съм я пържил яко... Тази неделя ще я пробвам на летището как ще е, срещу някоя астричка :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 13 фев 2008 20:23


musura написа:Бива :twisted: Ама ми изтърва все още съединителя и не съм я пържил яко... Тази неделя ще я пробвам на летището как ще е, срещу някоя астричка :lol:

То по принцип кр-ския не е толко тежък ,та не знам дали ше има голяма разлика при тебе.Вашия е към 5-6кила доколкото знам ,при мене ще е интересно къв ще е ефекта.АБФ-ския е 9.5кила и могат спокойно да се махнат поне 5кила :shock , баси то ако не от друго от олекотяване ше тръгне повече :lol:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 13 фев 2008 20:43


Golf 3 1.8 написа:То по принцип кр-ския не е толко тежък ,та не знам дали ше има голяма разлика при тебе.Вашия е към 5-6кила доколкото знам ,при мене ще е интересно къв ще е ефекта.АБФ-ския е 9.5кила и могат спокойно да се махнат поне 5кила :shock , баси то ако не от друго от олекотяване ше тръгне повече :lol:


http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/cate ... _Flywheels

така като гледам KR-ския го намалят до 3.86, а АБФ-ския до 6.35 кг



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 29 госта