brabus написа:Привет!
Тези ААЕ са номера на двигателя ти, т.е. неговия тип![]()
Ще се научиш, няма страшно.
Пожелавем ти безаварийно с новата придобивка.
Нали знаеш лафа:
до 10 000 км - пълен новобранец
от 10 до 25 000 км - заек (Зайо да не се засегнеш!?!)
от 25 до 100 000 км - опасен за движението (тогава си мислиш, че можеш да караш)
от 100 до 200 000 км - трябва да оцелееш
над 200 000 км - шофьор
П.П. Цитирам мой познат, бившо такси в продължение на 25 г.
Много е вярно това, но ако може малка поправка (по лични наблюдения):
до 10 000 км - пълен новобранец
от 10 до 25 000 км - опасен за движението (тогава си мислиш, че можеш да караш)
от 25 до 100 000 км - трябва да оцелееш
от 100 до 200 000 км - шофьор
над 200 000 км - опитен шофьор
99% от шофьорите, които познавам от 10к до 25000км карат най-лудо (ръчни, луди изпреварвания, абе рацери) и точно м/у тия км почти всички от тях имат по една тежка катастрофа (понякога повече, понякога - по-лека, зависи от късмета главно), която силно охлажда страстите им. Така че за мен този стаж - до 25к км е най-опасен.
Малко се отпеснах, иначе за Memo - welcome
